1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Naamswijziging

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door xboxwhopper, 29 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xboxwhopper

    xboxwhopper xb0x freAk

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben op vele fora's rond getourd.
    Ben er achter gekomen dat dit de beste Xbox forum is.

    Ik zou graag mij nickname xboxwhopper willen verandern in Toiletduck.

    Dit omdat het mijn Gamertags, nicknames ook allemaal zo heten, en ik dus makkelijk te herkennen ben.
     
  2. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan niet! Toch?? Volgens mij niet hoor, als het wel kan wil ik dat ook!

    greetz wooly
     
  3. Tha Divinity

    Tha Divinity Multi-Playa Genius

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    7
    Of je maakt gewoon een nieuwe account aan :D
     
  4. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    Er zijn members die dat hebben gedaan, ik noem ff geen namen, maar dat is omdat die members toevallig goeie contacten met Xboxworld hebben, ik weet zelf niet of Xboxworld hier aan gaat beginnen want straks wilt iedereen z'n naam veranderen.
     
  5. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Mag niet, je mag alleen je naam veranderen als je nog niet hebt gepost.
     
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Doen we niet inderdaad, voordat straks iedereen een andere naam wil hebben. Over diegene die wel een naamswijziging hebben gehad weet ik verder ook niets.
    Je kan gewoon een nieuwe account aanmaken met je gewenste username.
     
  7. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    Daarom noem ik ook geen namen 8)
     
  8. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Idd het kan niet. Jammer vind ik dan wel dat sommige mods/members voor worden getrokken, en die dan wel een andere naam krijgen. Zo krijg je de rellen wel aan de gang ja :{
     
  9. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij misschien? O-)
     
  10. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, dat snap ik ook niet. Tegen elke member wordt gezegd nee dat mag niet. En later wordt er weer een naam veranderd met iemand die wel meer dan 1x heeft gepost... Een namechange van D.L. naar Mike vind ik logisch en heb ik niks op tegen. Maar een Ugamer naar Hordo en een [Munch] naar Wendy snap ik ook niet helemaal waarom dat gebeurt... Ik vind dat je op dat betreft dan wel consequent moet blijven.
     
  11. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Helemaal mee eens. Net als de illegale praktijken thread die paar dagen terug gesloten is. Was ook nogal dubbel.
     
  12. RuffRyder

    RuffRyder 360ยบ

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoezo eigenlijk? Het lijkt me niet dat er ineens 1000'en members hun nick willen changen :eek:.
     
  13. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Of maak een optie waar je zelf je nick kan changen.
     
  14. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    We zijn momenteel intern aan het bespreken wat de mogelijkheden zijn om naamswijziging in beperkte mate toe te staan. Misschien komt er een eenmalige mogelijkheid om van naam te veranderen. Zodra we hier overeenstemming over hebben communiceren we dit natuurlijk naar buiten toe.
     
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    is het misschien ook mogelijk om members uit de database te smijten die zich bijv. een jaar geleden aangemeld hebben maar nog nooit wat gepost hebben?Zo komen er meer namen vrij
     
  16. hutkofer

    hutkofer Guest

    Net als op IG :)

    Na 2 jaar, en dan moet er een week n de verandering in je naam staan hoe je eerst heette.
     
  17. Ice-D

    Ice-D Beautifull Struggle

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ronduit belachelijk dat je geen naam kan veranderen.. Het is een peace of cake voor de mod/admin. Stuur een PM naar mod/admin en die admin/mod heb hoogtens 40 sec nodig.. En niet iedereen wil zijn naam veranderen...
     
  18. Cadillac

    Cadillac Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze doen dit zodat je elkaar kan herkennen....
     
  19. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    ah jo, niemand kent me toch hier.. :p ben ook niet erg met me naam. begon namelijk pas een par maanden nadat ik me had aangemeld hier te posten, en vond het toen al een baggernaam. daar komt nog eens bij dat een nickname zoals de mijne bij voorbaat al mensen een mening laat vormen (bijv mensen die voor andere voetbalclubs zijn).
     
  20. Cadillac

    Cadillac Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan maak je een nieuwe account aan.... En je posts zeggen toch niks, kwaliteit boven kwantiteit ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina