Ik heb laatst op de officiele Xboxsite gelezen dat er waarschijnlijk ook Platinum games naar de Xbox zullen komen met een waarde van E 20,-! Waarschijnlijk zal een game de titel "Platinum" krijgen als de desbetreffende game erg lang in de schappen ligt onder de naam Classic. Ik ben de exacte site kwijt maar het lijkt mij niet ondenkbaar dat MS met nog een prijsverlaging zal komen voor games die niet goed verkopen in de vorm van Platinum. Uiteindelijk blijft het een gerucht......... Kelovitz
Platinum is tog hetzelfde als classic of zit iki nu verkeerd, en is alleen in amerika en japan want in nederland en rest van europa heet het tog classic!!Correct me if i'm wrong
Volgens mij is Platinum inderdaad hetzelfde als Classic, alleen wordt de naam Platinum niet in Europa gebruikt omdat de 'classics' van de PS2 in Nederland al zo heten. Maar weet niet zeker hoor.
Ten eerste is het 20 DOLLAR en niet euro. Het is niet in Europa. En de platinum spellen zijn soms andere spellen! sommige platinumtitels daar zijn hier niet classic.
In Amerika zijn alle spellen goedkoper, apparaten zijn daar ook vaak goedkoper, er is daar veel goedkoper.
Wij betalen 37,15 Dollar voor de classics (bron: GWK.nl). hun betalen 20 Dollar voor Platinum titels. wtf? Ik wist niet dat we zowat het dubbele betalen! Maar zoals het al eerder gezegd is :in Amerika is álles goedkoper (de spellen he)
Dave Mirra 2 is trouwen 10 € bij de freerecordshop dacht kan het wel hiero posten want het gaat toch over classic games enzo http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?ProductID=264299
Er zij meer platinums dan classics, zie ik dat even goed, die andere 9 weet ik niet..... Maar ik vind dat ze het gewoon wereldwijd dezelfde games classic of platinums meoten maken!!
zou leuk zijn als ze dat doen maar dan vergeet je dat de gamewereld voornamelijk uit 3delen bestaat USA, Japan, Europa
als er maar geen stom randje erom heen komt net zo als classics. ziet er erg lelijk uit, en zonde van de kaft!
Het ligt niet aan jou. In onze ogen is dat een grote rekenfout, ik wil het bijna blunder noemen maar als ik dan een blik op dat breintje van je werp verwondert dat mij niets... Ik vind zelf ook dat die Platinum titels er veel strakker uitzien en wij hier gewoon gediscrimineerd worden! Wij willen ook de mogelijkheid hebben games voor een prikkie te kopen, stel je voor: drie games voor de prijs van één!... Een paar vrouwen erbij en ik ben beland in een plek dat ik "Walhalla" noem. CyA Kelovitz