[XOne] nadelen aan cc nummer invoeren???

Discussie in 'Games' gestart door Da BjOrN, 14 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Da BjOrN

Da BjOrN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey

Zijn er nadelen aan je cc nummer invoeren omdat overal wordt gezegt van niet maar mijn vader wil het eff zeker weten omdat hij nu nog geen cc nummer aan mij wil doorgeven:'-( :'-( :'-(

Ik zelf denk dat er geen nadelen zijn en kom nou niet met van lees dat maar door mijn vader wil het hier in deze tread horen als het kan.

2. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Bij het invoeren van de gegevens moet je echt alles opgeven naam, adres, woonplaats, telefoonnummer enz.
    Dit om te voorkomen dat mensen "zomaar" CC gegevens van iemand kunnen invullen.
    Xbox-live speelt zich af via een gesloten netwerk en staat niet in verbinding met het normale internet hierdoor is het praktisch onmogelijk om dit soort gegevens te onderscheppen cq aan te passen.
    De mogelijkheid bestaat om je premium download uit te zetten, dit houd in dat het voor de gebruiker onmogelijk is om content te downloaden, en mensen dus niet voor plotselinge kosten komen te staan.

MS gebruikt de CC gegevens puur voor Xbox-live, omdat de CC goed beveiligt is werkt het dus alleen als het CC nummer in combinatie met het adres wordt gebruikt zoals bij de bank is opgegegeven.

3. Da BjOrN

Da BjOrN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus als je die premium content uitzet kan je alleen maar de gratis downloads downloaden???
    Of begrijp ik het nu eff verkeerd???

4. MasterJ

MasterJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    goed begrepen en ga nu snel live spelen:)

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina