Hey, ik ben nieuw op dit forum, maar ik heb mijn naam een beetje verkeerd geschreven, het is ''Dodgie'', maar het moet zijn ''DoDgie''. No big deal misschien, maar het zou toch fijn zijn als het ff kon gebeuren . Dit is btw m'n 1e post, dus voor verwarring zal het vast niet zorgen. Alvast bedankt, (toekomstig) DoDgie edit: De klok loopt hier op het forum een uur achter, is dat al opgevallen?
Omdat het je eerste post is op het forum zal ik het aanpassen, maar inderdaad, als je al meer gepost had op het forum dan veranderen we niks meer. Dus alle members die een naamswijziging willen, maar al wel gepost hebben, krijgen geen naamswijziging. Wat die tijd betreft, je moet even je tijdszone in je profiel instellen. En onze XBW klok loopt inderdaad standaard voor of achter, maar nooit op tijd...
Ik heb even een vraagje over die name change. Ik wil mijn naam niet veranderen maar er gewoon Metski van maken ipv []\/[]ETSKI omdat ik op de main-page niet kan inloggen vanwege die haakjes. Als ik inlog zegt hij dat hij de inlognaam niet herkend. Zouden jullie hem kunnen veranderen?!
No can't do. In het geval van DoDgie kunnen we een namechange doen, aangezien hij net geregistreerd is en nog niet gepost heeft op het forum. In andere gevallen veranderen we geen usernames. Dus helaas zit er voor jou niets anders op dan een nieuwe account aan te maken.
Hmm normaal gesproken niet nee DwD, maar daarhij niet kan inloggen op de mainpage is het eigenlijk wel iets om te overwegen
hmm, misschien heb je gelijk []\/[]ETSKI, als je ff contact met me opneemt (pm), wil ik het wel voor je regelen.