Naruto 2: Broken Bond

Discussie in 'Algemeen' gestart door iMark 007, 3 jul 2008.

1. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152

Algemene informatie:

Titel: Naruto 2: The Broken Bond
    Genre: Action Adventure / Fighting
    Platform: Xbox 360
    Ontwikkelaar: Ubisoft
    Uitgever: Ubisoft
    Online multiplayer: Ja (ook 2 vs 2)
    Releasedatum: 20 november 2008

Het spel is een vervolg op Naruto: Rise of a Ninja.
    The Broken Bond volgt het verhaal van de anime: aflevering 80 tot 135
    De Japanse stemmen zullen er vanaf de launch inzitten, met de originele voice-actors.

Eerste trailer

[gt]36803[/gt]

Nieuwsfeiten tot nu:

Het verhaal van het eerste deel bestond uit de eerste 80 afleveringen. Qua verhaal pakken ze de draad weer op waar Rise of a Ninja eindigde. Persoonlijk vond ik de multiplayer erg vet van Rise of a Ninja, maar er ontbraken een aantal characters die ik graag had willen zien. Namco Bandai is ook bezig met een Naruto titel voor de PS3, een vechtspel zoals Dragon Ball Z Burst Limit. Met Rise of a Ninja vond ik het vet om echt in de stad rond te lopen en diverse taken te verrichten. Ik had er in ieder geval veel meer lol in dan bij GTA IV. De titel van Namco Bandai is exclusief voor de PS3. Broken Bond is een exclusieve titel voor de Xbox 360.

Aantal speelbare characters in de Story Mode: 7
    Aantal speelbare characters in de Fight Mode: 25

Eerste screenshots

Eerste gameplay van E3 2008

De link: http://www.gamekyo.com/video12300_naruto-the-broken-bond-first-gameplay-video.html
    De link: http://www.gamespot.com/xbox360/action/narutothebrokenbond/media.html?tag=tabs;videos

Impressie van Gamespot tijdens E3 2008

Bespreek hier alles wat te maken heeft met Naruto 2: The Broken Bond

_0/_0/

Laatst bewerkt: 26 okt 2008
  2. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    Ja ik zag ook op andere sites al wat thread's erover.
    Deel 1 heb ik zelf ook gehad en gespeelt en moet zeggen dat ik het een vermakelijke game vond daarom mag deze snel komen van mij !:)

3. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik lees net dit op xboxonly:

Dit zou voor mij een kleine domper betekenen. Juist dat free roaming gebeuren vond ik erg gaaf. Als het maar een gewone vechttitel wordt, dan moet het zeker uitgebreider dan in Rise of a Ninja. Maar binnenkort zal er wel meer informatie bekend worden gemaakt. Ook al kan een goede Naruto vechtgame ook geen kwaad, maar ik vond juist de gameplay in deel 1 super.

4. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.346
    dit stond op tothegame.com bij deze game erbij:

GENERAL INFO

TITLE: Naruto 2: Broken Bond

GENRE: Fighting

PLATFORM: XBOX360

DEVELOPER: Ubisoft

lees het op meerdere plekken dus zal waarschijnlijk wel fighting game worden maar toch even afwachten op het offciele woord van ubisoft zelf:)

US PUBLISHER: Ubisoft

UK PUBLISHER: Ubisoft

NORDIC PUBLISHER: Ubisoft

ONLINE PLAY: Yes

Laatst bewerkt: 3 jul 2008
  5. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Het zou wel een rare keuze zijn om af te stappen van de gameplay van deel 1. Maar vooralsnog ziet het er naar uit dat het inderdaad een vechttitel wordt. Op zich heb ik daar ook interesse in als ze een grote line-up aan characters hebben. Ik ben benieuwd wat er op de E3 getoond gaat worden.

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Tof! Mooie startpost overigens. Het eerste deel van Naruto vond ik echt geweldig, ik ga dan ook deel 2 kopen. Misschien krijgen we iets zoals die Naruto fighting game op de PS2?
    Naruto Ultimate Ninja.

7. StreetSamurai

StreetSamurai HAMMERTIME!

Leuk Bevonden:
    0
    dat zou wel vet zijn maar wel met de graphics van RoaN
    wel jammer van die RPG dingen die je ditkeer niet hebt...ik vond juist ROAN een perfect verhaal voor het genre hebben ookal hadden ze veel van de serie er uit gelaten:)

8. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik hoop dat het wel een stuk dieper zal gaan dan naruto:rise of a ninja. Vond het vechten eentonig als de pest.

9. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Deze zal dus gaan tot en met episode 135.

Maar waarom en fighting game? Er zijn er al -tig van op de markt voor Naruto en ik betwijfel dat deze beter gaat zijn dan de titels op de PS2 en de titel die binnekort uitkomt op PS3. Ben toch wel zwaar teleurgesteld in die beslissing.

10. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    deze zal wss gaan vanaf Konoha's Destruction t/m Naruto vs Sasuke. da's wel jammer, daarom ga ik Ultimate Ninja Storm voor de PS3 kopen, omdat die gewoon alles in een keer pakt.

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Welke titels zijn op de ps2 de moeite waard dan? (wil graag incl verhaal).

Ik moet roan nog uitspelen, 360 loopt er helaas steeds op vast, maar vond het echt een leuk spel om te spelen, weinig realisme, maar echt een oldskool computerspel in een nextgen jasje met Naruto in de hoofdrol. Was voor mij een prima combi.

Op de ps3 komt Ultimate Storm uit en dat wordt ook een fighting game, echter wel 1 waarmee je wel moet rondlopen en een verhaal moet doorlopen. Misschien bij Broken Bond ook het geval?

12. arma22

arma22 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Als dit een fighting game only word denk ik dat ik deze oversla. Ik ga ook Ultimate Ninja Storm op de PS3 kopen en ik denk dat die toch een betere fighter word. Bij Naruto ROAN was het fighting gedeelte ook niet al te best vond ik.

13. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    op het gebied van verhaal weet ik het niet zo zeker, maar dit zijn een aantal Naruto games:

de Ultimate Ninja Reeks (PS2 versie van Ultimate Ninja Storm)
    Naruto Uzumaki Chronicles reeks (zijn 2 delen)

14. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    hopen dat ze dit keer wel meteen de japanse voices en de 'extra' karakters erin stoppen, ipv de bullshit van de eerste keer...

15. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    als de achievements enigszins op de 1e naruto lijken zal die wel lekker verkopen (met al die achievementhoeren op de wereld deze dagen :9)

16. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.346
    De opvolger van Naruto: Rise of a Ninja heet Naruto: The Broken Bond en komt wederom exclusief voor de Xbox 360.

Orochimaru, de slechterik uit de animé- en manga-serie van Naruto, heeft het gemunt op Sasuke. Dit wezen wil Sasuke overhalen om zijn vrienden en stad te verlaten zodat hij zich kan voegen bij zijn handlangers. Naruto moet er voor zorgen dat dit niet gebeurd, en moet daarom verschillende missies voltooien. Voor het eerst bevat een Naruto-game een online multiplayer-modus, waarin spelers het tegen elkaar kunnen opnemen in een "Tournament"-modus.

Naruto: Broken Bond komt op 14 november 2008 uit voor de Xbox 360.

17. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Nou ja, voor het eerst. In Rise of a Ninja had je het Forest of the Death exam. Dat is in principe ook al een toernooitje van 5 wedstrijden. Maar goed, het zal nu wel wat uitgebreider zijn nu het spel alleen om het fighting gedeelte draait. Ik had gehoopt op meer info tijdens deze E3, zoals screens en gameplay. De E3 is nog niet voorbij, dus misschien komt dat nog.

18. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Gameplay filmpje (12 minuten) van de E3.

Na het zien van dit filmpje kan je dus zeker zijn dat het weeral zoals de vorige game een mix van adventure/platform/RPG/fighting is en geen pure fighter zoals eerder beweerd werd \o/.

Hopelijk zitten de Japanse stemmen er nu in vanaf de launch (en wordt de muziek wat vaker afgewisseld, als het terug de Japanse is tenminste).

19. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Dat is echt fantastisch nieuws. Ik was al eem beetje teleurgesteld toen er geruchten de ronde gingen dat het een fighter zou zijn. Maar ze gaan dus op dezelfde voet verder als Rise of a Ninja. Heerlijk filmpje, daardoor krijg ik echt zin om te spelen. Zo op het oog zitten er al een paar vernieuwingen in. In het filmpje liepen Neji en Shikamaru achter je aan en je kon op ieder gewenst moment tussen die 3 characters switchen, ook in de gevechten. De gevechten zien er dynamisch uit, de jutsu's lopen iets vloeiender over in het gevecht. Maar ik ben echt blij dat er weer genoeg platformelementen inzitten in een grote open wereld. Dit is alweer een topper voor de maand november.

20. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb 4 screenshots gevonden:

Deel Deze Pagina