Hallo allen, voordat jullie reageren met gebruik de SEARCH knop, gedaan en heb al het nodige lopen kutten, het wil gewoon echt NIET lukken... Ik heb al portforwarding.com geraadpleegt en alsnog wil het gewoonweg NIET lukken, ik houd gewoon strict.. Dit heb ik al ingevoerd bij men router ( ik ben een complete leek hierin.. ) Hoe in godsnaam krijg ik het nou goed aan het werk? Ik heb de router ook al gereset met deze instellingen maar het werkt gewoon echt niet...de ip die daar staat op de screen is het ip van men xbox... Hoop dat jullie me kunnen helpen want ik begin behoorlijk frustrated te worden hiervan.. Mvg, 'Stefan Kelevra"
Ik zie dat je alleen TCP heb ingesteld. Stel hem is in op TCP/UDP. * Port: 88 Naam: Xbox Live 1 Protocol: TCP / UDP Scope: Any computer (including those on the Internet) Port: 3074 Naam: Xbox Live 2 Protocol: TCP /UDP Scope: Any computer (including those on the Internet) *Kopie van Fardo's Xbox 360 Live Tips
Ik moet kiezen tussen of tcp of udp...dus tcp/udp is geen keuze. Men lokaal ip klopt, het ip wat daar staat is de ip die ik ziet op men tv als ik met men xbox naar systeem/netwerk/edit settings ga, daar staat die ip.