1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] NBA 2K13

Discussie in 'Games' gestart door Wahlberg, 30 mei 2012.

  1. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    6'4 athletic PG gemaakt. Heb niet echt moeite gedaan tijdens de rookie showcase, 11 punten - 4 rebounds - 2 assists - 1 steal - 1 block, C team-rating.

    Teams die interesse hadden waren Rockets - Mavericks - Celtics. Rockets heb ik geen interesse in, Dallas ook niet en ik wist eigenlijk al op voorhand wat het derde team ging zijn, Celtics _O_


    1st round 21st pick (of 22).:thumbs:
     
  2. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Net mijn eerste game tegen Miami gespeeld, 8 punten 4 assists 2 rebounds 1 block. Geen idee hoeveel VC ik kreeg, 200 maar denk ik. Zo weinig...

    VC is echt te dom voor woorden, ook al had je een slechte wedstrijd in 2K11/12 kreeg je nog altijd 400 skill points waarmee je een attribute met 2 punten kon verhogen. Nu speelde ik net een ongelooflijke slechte wedstrijd tegen Milwaukee, 2 punten maar gescoord en normaal zou ik 25 VC krijgen maar uiteindelijk kreeg ik 0 VC. Lekker, schiet je dus niets mee op ook al doe je best. Ik speel ook enkel met de bench dus amper of niet met Pierce/KG waardoor je niet makkelijk kunt feeden:'-(

    Als je in 2K11/12 cheesed en 30PPG/10APG/5RBG/... gaat dan kreeg je belachelijk veel SP. Als je normaal speelde dan kreeg je iets van 1000-2500 SP wat nog altijd voldoende was en imho realistisch genoeg. Lijkt wel of het spel nu wilt dat je 1. VC koopt of 2. cheesed en belachelijke hoge stats behaalt.
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Hopelijk kan ik naar Pacers of Knicks, beide vette teams, helemaal als PG.
     
  4. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Knicks lukt nooit :), enige pick die zij hadden was een 2nd round pick #48. En 2K is zo triest om enkel de 1ste ronde te gebruiken.

    http://en.wikipedia.org/wiki/2012_NBA_Draft

    Pacers hebben een 1st round #26 pick, moet lukken al denk ik dat het redelijk moeilijk is. Als je het echt wilt proberen zou ik max. 6 points (misschien zelfs maar 4 punten) - 2 assists - 0 rebounds -... proberen te halen en een slechte team grade.




    Misschien heb ik het al gezegd? Maar hoe 2K het dit jaar heeft aangepakt met die VC is ongelooflijk dom. Ze hebben compleet het competitieve karakter van deze mode er uit gehaald door dollars te vervangen door VC. Als je een 1st pick bent dan krijg je een guaranteed contract van 3 jaar van 4 miljoen dollar. Nu krijgt elke speler, zij het #1 pick of #30ste 500VC/jaar. Dus het maakt geen snars meer uit of je je best doet of niet.
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Systeem komt uit PES (ze hadden toch al gezegd dat ze naar andere sportgames gingen kijken?)
     
  6. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb net 30-40 min lang gespeeld (als het er al toe doet) en nu blijft nba 2K elke keer hangen wanneer ik eender wat aanklik =( Muziek blijft gewoon spelen.

    Net mijn cache gecleared, doet blijkbaar niets.


    edit: alles werkt weer
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2012
  7. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24



    Smoove heeft al een 88 overall (13:00) na 8 games, realistisch. :+
     
  8. LordTeddybeer

    LordTeddybeer Happy Gamer

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben gedraft door de Hornets als 10de, mooi jong team dus. Ik ben een 6'4 PG.

    Ben na 8 games een starter geworden en toen gelijk mijn eerste triple double :D

    De NBA 2k app en face game zijn trouwens nu online, je kan er wat VC mee verdienen:



    Wat ik trouwens enorm nep vind van 2k is de sieraden DLC, gewoon 2000 MSP voor +10 op je myplayer. :emo:
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2012
  9. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoe langer en vaker je deze game speelt hoe vetter die wordt! Ik speel nu best vaak met de Kings, leuk team met Cousins die echt een beest in de post is. Ze hebben ook Chuck Hayes, die man is 6"6 en kan ziek rebounden. Verder nog leuke spelers zoals Tyreke Evans en Marcus Thornton
     
  10. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Evans zijn jumpshot is te moeilijk voor mij om mee te scoren, Eric Gordon is nog zo iemand.


    Ik heb tot nu toe enkel wat blacktop gespeeld en coach mode als ik niets te doen had. Heb nu bijna 20K VC. :x
     
  11. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Met Evans moet je ook niet een jumpshot maken, met hem is het vooral driven en layups of dunks maken. Je kan het schieten beter over laten aan spelers zoals Brooks, Fredette of Thornton.

    Wat me trouwens wel opvalt is dat ze de releases echt heel anders hebben gemaakt. In 11 en 12 deed ik altijd de rechter stick omlaag en vervolgens weer omhoog, dus echt de hele beweging van beneden naar boven. Als je dat in 13 doet zijn de releases altijd te laat. Ik duw RS dus nu naar beneden en laat hem los, ik maak dus niet meer die beweging naar boven. Meer mensen die dit hebben?
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2012
  12. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik doe hem naar boven en laat hem dan los, altijd al zo gedaan. In 2K12, als je hem snel naar boven en beneden tikte dan maakte je een bankshot (dus backboard -> ring).


    Hebben ze er nu wel uitgehaald.
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2012
  13. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Damn, wat een cheese is Ray Allen. Hij is nog beter dan vorig jaar. :'-(


    Het speelt wel ongelooflijk lekker online vergeleken met 2K12 wat ook niet slecht was.
     
  14. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoezo dat? Je weet dat wanneer hij open staat en ik m'n release goed heb hij gewoon scoort ;)
     
  15. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ging wel iets te makkelijk. :+

    Maar goed, was een leuke pot.
     
  16. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Je defense was wel goed man. Het is dat ik die run met Allen had anders had je hem sowieso gewonnen.
     
  17. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Tering, wat ik ben hard genaaid...


    Ik speelde net tegen een idioot die constant easy jumpers nam met Tony Parker of 3 punters nam met Ginobili 2 meter van de 3 punt lijn vandaan.

    Mijn fout eigenlijk maar je beweegt gewoon trager online waardoor het makkelijk is om de bal te krijgen, even weg te lopen en je staat al open.


    Ik stond 4 punten achter met nog 30 seconden te gaan, het lukt me om tot 2 punten van hem te komen. Hij gooide elke keer in naar Parker die mid court staat, dus ik steel hem met Rondo en pass naar Bass die 3x mist fucking hell... om gek van van te worden. Verlies je met 66-65, ik wou die laatste bucket zo graag maken.

    =(


    Oh ja:

    Parker 11-33
     
  18. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik haat het wanneer mensen maar op één bepaalde manier spelen, dat is toch niet leuk om zo een wedstrijd te winnen? Ik hou er van om de mogelijkheden in m'n team te benutten en de ene keer een 3 te schieten en de volgende keer te driven voor een dunk of lay up. Ik speelde van de week tegen iemand die echt alleen maar charges nam, echt gek werd ik er van. Ik kreeg niet eens de tijd om de bal rond te spelen want dan stond hij weer voor me en was ik al in m'n beweging waardoor ik niks meer kon doen.

    Heb je ook last van die vertraging wanneer wij tegen elkaar spelen? Als ik online tegen een willekeurig iemand speel kijk ik altijd bij de reactiesnelheid van het kiezen van de teams of die andere een goede verbinding heeft. Als het teams kiezen daar gewoon op de normale snelheid gaat, dan heeft hij een goede verbinding en dan blijf ik in die lobby. Als er vertraging in zit ga ik altijd gelijk weg.

    De Suns hebben ook een leuk team btw.
     
  19. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Weet iemand hoe je een give and go doet trouwens? In de vorige delen was dat LT + A, dus dat wanneer je een pass geeft de passer gelijk een cut maakt naar de basket.
     
  20. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Check de practice mode, daar staat hoe het moet.
     

Deel Deze Pagina