NBA 2k2 of NBA 2k3??????

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door pirathaban, 3 mei 2002.

1. pirathaban

pirathaban Hulkmania

Leuk Bevonden:
    0
    zit ik te w8 wanneer nba 2k2 uit komt in europa hoor ik en zie ik over NBA 2k3 ik vind echt te langsaam gaan we hebben amper 2k2 en 2k3 komt al bijna uit op welke moet ik nou w8 wat vinden jullie er van????

Laatst bewerkt: 3 mei 2002
  2. Machiel

Machiel Just Be Me!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan de dat je NBA 2002 van EA Sport bedoeld!!

Deze is al in Europa, ik heb hem gekocht bij Dixons.

Als je niet kan w88 zou ik voor NBA 2002 gaan. Maar NBA 2003 heeft dan ook weer meer features enzo....

Veel plezier....

3. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar dit blijf je altijd houden ik bedoel Nba 2004 zal ook weer meer features hebben dus als ik jou was zou ik Nba 2002 kopen en wanneer Nba 2003 uitkomt deze ook.

4. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dattie het over NBA 2k2 en 2k3 van SEGA heeft.
    NBA 2k2 moet nog uitkomen in europa, maar 2k3 is al aangekondigd.
    Weet het ook niet, heb NBA Inside Drive 2002 van MS besteld met de Reward Pack. Als het me bevalt koop ik misschien volgens jaar NBA 2k3 van SEGA ;)

Laatst bewerkt: 3 mei 2002
  5. pirathaban

pirathaban Hulkmania

Leuk Bevonden:
    0
    ik bedoel die van sega

6. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Natuurlijk bedoel je die! FF goed lezen, je weet het verschil toch tussen NBA2k2 (=vet) en NBA 2002 (van EA dus uitmelken!).
    Als ik een bball game zou kopen zou ik het wel weten. Net zoals met ISS en FIFA maar die discussie hebben wel al gehad:D

7. GooDy

GooDy Warthog driver

Leuk Bevonden:
    0
    EA sportgames zuigen! :r :r
    Zo dat wou ik even kwijt :) Geef mij maar de Sega sportgames. En hoewel ik graag zo snel mogelijk een basketbal spel wil hebben op men xbox blijf ik rustig wachten op NBA2k2 of NBA2k3, welke het eerste op de europese markt verschijnt.

8. * HoTShoT *

* HoTShoT * Guest

Damn..hoe dom kun je zijn ?! :confused: ..
    Die 2 eerste posts....NBA 2k2 is al een jaar op de markt, waarom zouden ze het in europa releasen als nba 2k3 uit is?....en iemand zei..ik neem aan dat je NBA 2002 bedoelt...NBA Live 2002 is ook allang uit en is overal te koop....die hollywood hogan weet heus wel welke die bedoelt..whehe ik bedoel er niets kwaads mee ofzo ...:9

Laatst bewerkt door een moderator: 1 nov 2002
  9. hambox

hambox Hamox

Leuk Bevonden:
    0
    Heb jl met Sega gemeelt over NBA 2k2 / 3.. Er is voor europa
    geen uitgever voor 2k3, het is dus nog niet bekend of en wanneer dit spel naar europa komt... :'-( NKA 2k2 kun je wel vergeten in europa

10. * HoTShoT *

* HoTShoT * Guest

Ik heb ze gemailed...krijg binnenkort meer te weten...

Deel Deze Pagina