NBA 2k3 wil niet aanmelden

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door xboxmaniaxx, 29 nov 2004.

1. xboxmaniaxx

xboxmaniaxx Loyal to the game

Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen, sinds vandaag heb ik weer live en ik ben er harstikke blij mee.
    Ik ben wel minder blij mee dat NBA 2k3 van Sega het niet doet. Zodra ik op Live klik in Main menu kan je de gebruiker instellen (in mijn geval dus HasjKikker NL) Zodra ik op start klik wil het maar niet lukken. Hij kan steeds niet connecten naar het netwerk terwijl andere spellen zoals Halo 2 en Moto GP het wel doen.

Voor de rest werkt alles perfect alleen Nba 2k3 doet het niet.
    Kan iemand mij een handje helpen?

2. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Service voor dat spel niet beëindigt ofzo :eek:?

3. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Zou kunnen idd. Ik speel nog wel ESPN NHL Hockey 2K4, maar dat is de 2004 versie. Zit daar dan een limiet op?

4. xboxmaniaxx

Leuk Bevonden:
    0
    Pfff, hier heb ik toch geen Live voor gekocht :mad:

Hopen dat ie het straks weer gewoon doet, of de service is gewoon helemaal opgehouden.

5. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nba 2k3 ook maar er is nooit iemand online, misschien kunnen we als hij bij jou weer doet een keer afspreken om een game te spelen?

greetz wooly

6. xboxmaniaxx

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me tof :cool: Maar ik neem dus aan dat ie het bij jou wel normaal doet.... :)

Pfff, jammer. Dan maar wachten tot ie het weer doet.

7. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook en nog maar 1 x online gespeeld, dus ik wil ook wel weer een x!

8. xboxmaniaxx

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook even op de site van Nba 2k3 gekeken. Maar ze zeggen helemaal niets over hun live functies en of ze nog uberhaupt ondersteuning voor live bieden.

Mensen die 2k3 hebben: kunnen jullie even replyen of Live bij jullie het wel doet met 2k3?

9. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    Jazeker, maar dat is wel 3 weken geleden kan zijn dat Live eruit ligt voor NBA2K natuurlijk, er was btw toch nooit geen hond online........

10. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij doet hij het ook niet! Ik nam al aan dat het net als bij FIFA was: L!VE tot het volgende deel uitkwam :mad:

11. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903

Dat mag ik toch hopen van niet zeg. Ik denk eerder dat ze de service gesloten hebben omdat er geen hond online is en al tijden niet meer is geweest. Zoals ik al eerder zei ik heb NHL 2k4 en de nieuwe versie is er al een tijdje, maar ik speel 2K4 nog steeds online en ik ben niet de enige...

12. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het spel niet zo geweldig als ik had verwacht... Iemand overnemen voor a good price?? I'll make you an offer you can't refuse

/Edit\ ALLEMAAL te laat! :)

Laatst bewerkt: 26 dec 2004

Deel Deze Pagina