1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

NBA 2k6

Discussie in 'Algemeen' gestart door rikkel, 1 okt 2005.

  1. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit is een basket bal spel, met ultieme gfx.

    http://media.xbox360.ign.com/media/747/747890/vids_1.html

    Op de pagina's staan filmpje _O_ die echt super goed zijn

     
  2. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Omg...

    Die gezichten en die spieren, griezeleg echt.. Dit is nog eens wat anders dan NBA Live 2004 :+

    Screens:
    Deze is wat vaag
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Publiek ziet er niet uit :{
    [​IMG]

    Mis ik nou de baskets :{
    [​IMG]
     
  3. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Mooie GFX maar ik hou niet zo van Basketball spellen. Daarom ga ik eht ook niet kopen.. dan heb ik liever GoW of PGR3
     
  4. Darth Nielz

    Darth Nielz Lekker hoor

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Geweldig, ik keek op IGN en dacht gewoon dat het een echte foto van shaq was, bleek het een in-game screenshot! GEIL!
     
  5. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Jezus!! :eek:
    Dat ziet er echt ziekelijk mooi uit! Kijk Shaq _O_
    Niet normaal hoe mooi het eruit ziet! :eek:
    En dan te bedenken dat het een 1e generatie game is.
    De 360 word echt steeds vetter.
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2005
  6. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Weet iemand het nummer uit die trailer... fijne beat zeg :)
     
  7. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Na het filmpje te hebben gezien ben ik nog meer onder de indruk. Die spelers zien er zo echt uit. De animatie is ook heel erg gaaf gedaan.
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2005
  8. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    En dit is een eerste generatie spel voor de 360, dat belooft dus nog heel veel goeds voor de volgende lading spellen wanneer ontwikkelaars meer bekent zijn met de hardware _O_

    edit\ nog een nieuw plaatje gevonden :eek:

    [​IMG]

    edit2\ zie pas net dat dit NBA Live 2006 is... het EA logo was blijkbaar niet groot genoeg |:-

    Hoe dan ook, het is goed om te zien dat EA nu wel moet komen met mooie spellen, want de concurentie zit ook niet stil :+
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2005
  9. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog meer moois...

    [​IMG]
     
  10. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
  11. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet? Zie je die spieren, zenuwen etc.

    True, het is niet de mooiste, maar mooi is hij zeker wel :cool:
     
  13. Ryuchunk

    Ryuchunk Guest

    het achtergrond liedje is van rapper: freeway maar hoe die nummer heet weet ik niet .....
     
  14. Superbol

    Superbol Active Member

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien er maar één basketball topic is en ik geen tijd heb er eentje aan te maken voor NBA Live, vraag ik het hierin wel ff. Ik neem aan dat ik niet de enige ben die zowel NBA Live 06 als NBA 2K6 hebben gevolgd. En nu we sinds de laatste post alweer een maandje verder zijn vroeg ik me af voor welke van de twee jullie gaan kiezen en waarom dan? Ikzelf denk toch dat ik naar NBA Live ga omdat het in mijn ogen er veel beter uitziet en de gameplay volgens mij ook beter zou zijn dan de laatste generatie van EA. Maar ik las wel van de week op IGN dat NBA Live geen dynasty mode, 3 point shootout en dunkcontest meer zou hebben. Lijkt me een beetje raar, aangezien dit alles wel in het NBA Live 06 voor de gewone XBOX zit, maar anders ga ik zeker de dynasty mode missen en heb ik nu weer mn twijfels over deze game. Maar voor welke van de twee gaan jullie??
     
  15. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
    Ikzelf ga voor 2K6.

    Als ik naar de gameplay van live kijk heb ik het idee dat de spelers aan het schaatsen zijn...een kwaaltje dat live al langer "last" van heeft.

    De graphics mogen dan iets beter zijn...alleen al de kledingsimulatie en de reacties van de spelergezichten in 2K6 trekt me iets meer.

    Daarnaast het feit dat live meer arcady is vergeleken bij de meer simulatie achtige spel prefereer ik ook meer.

    Kijk maar eens bij Gamespot de On the Spot docu waar ze gameplay laten zien van 2K6...je weet gewoon niet meer ofdat je naar een echte wedstrijd of een spel aan het kijken bent.
     
  16. dweisz

    dweisz Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga um wel kopen denk k want het is een game waarmee je lekker lang kan spelen want het seizoen is lekker lang.
    De graphics lopen wel voor op de andere EA Sports games denk k want de plaatjes die k heb gezien zijn verschrikkelijk mooi
     
  17. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Deze game ziet er echt super uit.
    Toch zou ik liever voor een NBA Street gaan (als hij in de budgetbak ligt). Deze game vind ik toch altijd wat lekkerder spelen en de sfeer plus setting is veel leuker.
     
  18. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    wanneer komt nba 2k6 uit niemand die hem kan leveren!
     
  19. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gisteren nba live 2006 gfespeeld en moet eerlijk zeggen dat ik het geen niet zo goed vind. De graphics zijn wel mooi maar de gameplay helemaal niet daarom wacht ik ook op nba 2k6 en die ga ik dan ook halen
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2006
  20. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    nba 2k6 komt op 27.01.2006 uit dus nog beetje afwachten
     

Deel Deze Pagina