1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

NBA 2k6

Discussie in 'Algemeen' gestart door rikkel, 1 okt 2005.

  1. mars15

    mars15 Guest

    Heb hem besteld maar speelt niemand hem meer ?
     
  2. Dr Zoidberg

    Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ikke....

    Schrijf je gelijk even in voor de Xboxworld League, zie Live Forum gedeelte....
     
  3. mars15

    mars15 Guest

    zitten er verschillende stadions in ?
     
  4. mars15

    mars15 Guest

    Heb hem nu, best een leuke game. Alleen verdedigen is erg lastig, maar de sfeer is wel goed, grafisch niet heel erg mooi maar kan er mee door. Ben benieuwd of ik me xbox kan aansluiten op me monitor of die dan veel mooier zal zijn ?
     
  5. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me wel een leuk spel.
     
  6. Dr Zoidberg

    Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem op mijn HDTV en dan is hij wel erg mooi..... In de meeste reviews staat ook dat het spel er op een analoge TV wat minder mooi uit ziet en dat het spel pas echt goed voor de dag komt op een HDTV.
     
  7. mars15

    mars15 Guest

    Hoe verdedig je goed ?
     
  8. Dr Zoidberg

    Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijken welke man je moet verdedigen, L-trigger ingedrukt houden en met je man meelopen, als je wil blokken of een steal wil maken dan kan je de rechter joystick gebruiken door die in de gewenste richting te duwen.
     
  9. mars15

    mars15 Guest

    oke ga ik uit proberen
     
  10. Gamezone83

    Gamezone83 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Gamesliders Nba 2k6

    Hoi,

    zijn er mensen die de gamesliders (van options menu) hebben bewerkt voor een betere gameplay? Zo ja, wat heb je dan veranderd?

    Kan iemand even uitleggen wat onderstaande woorden betekenen?

    Defensive/Offensive Awareness?
    Clucth Factor?
    Rip Succes?

    Alvast bedankt
     
  11. milo_patriots

    milo_patriots Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    defensive/offensive awareness geeft eigenlijk aan hoe goed een speler het spelletje ziet op defensief vlak enerzijds en op offensief vlak anderzijds.

    clutch factor geeft aan hoe goed een speler met stress om kan gaan, maw hoe groter die clutch factor, hoe groter de kans is dat hij in de eindfase van een wedstrijd het verschil kan maken (een soort go-to-guy)

    rip succes is gewoon de kans dat je een steal kan realiseren, hoe groter het rip succes, hoe makkelijker het is om een steal te realiseren
     
  12. mars15

    mars15 Guest

    Begin hem nu echt vet te vinden. Ben nu bezig met de archiefment voor 140 punten in een wedstrijd ben benieuwd :)
     
  13. Gamezone83

    Gamezone83 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik ook heel snel even vragen wat Tendencies of zo iets betekend bij gamesliders?

    Zoals : Close Shot tendencies
    Midrange Shot Tendencies?

    Alvast bedankt,
     
  14. mars15

    mars15 Guest

    wat is dat nou weer zeg.. staat er op de doos online multiplayer
    2-8

    maar ik proberen samen met een maat hier op live te komen

    kan hij niet mee doen :mad:

    kan je 2 tegen 2 ? online
     
  15. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0

    Nope dat kan niet.
     
  16. mars15

    mars15 Guest

    waarom is dat zo triest geregeld in alle sportspellen behalve pes5 en topspin2
     
  17. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Grrrrr... ben in Alberquerque, heb alle opdrachten gedaan behalve de 'reverse-controls' opdracht. Ben echt boos op het spel 8)

    maareh, hoe kan ik dit het beste oplossen? Dit wordt echt vervelend.. Alleen 2-punters maken lukt niet, want ik krijg ook 2 punters terug. En beter verdedigen helpt ook niet, want dan loop ik de verkeerde kant op :+

    NEED HELP!
     
  18. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Vraagje, ik heb ook wel zin in een potje basketball, maar ik wil geen hardcore game die erg moeilijk is om te spelen. Ik wil gewoon een spel die makkelijk onder de knie te krijgen is. Kan ik dan beter deze halen of NBA Live?
     
  19. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Dit is echt een beter spel, zowel voor beginners als gevorderden. Het is een overcompleet spel met voor ieder wat wils. Competitie, franchise, street, online enz. Het heeft ook 4 of 5 verschillende difficulty levels, dus je kunt het zo makkelijk maken als je zelf wilt.
     
  20. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Dank u.
     

Deel Deze Pagina