NBA Live heeft niet helemaal kunnen brengen waar de echte b-ball fans op zaten te wachten.. ik zit inmiddels al anderhalve maand te wachten op NBA 2k6... Releasedate blijft schuiven... 2 geruchten staan nu op 27 januari en 10 maart... ik begrijp niet zo goed waarom die game pas op 10 maart zou moeten uitkomen... Hij is al sinds half november uit in de USA... De meeste engelse online gamestores geven nog gewoon 27 januari aan... laten we daarop hopen... Post hier ondertussen wat lekker makende dingetjes over NBA 2k6... en misschien weten jullie iets meer details....
Ik had ergens gelezen dat NBA 2k7 eind 2006 zou komen. Dit zou wel vrij snel zijn maar ik denk dat ik wel daarop wacht. Aangezien die helemaal voor de 360 gemaakt zal worden. Dit deel lijkt me ook super vet maar het is gewoon de xbox en PS2 versie van afgelopen jaar maar dan alleen betere graphics, zonder extra toevoegingen.
Waarom een nieuwe thread openen als er al 1tje over bestaat waar je zelf nota bene al in gepost hebt? http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=76435&highlight=nba Dicht.