Er zijn plannen om een beneliga op te richten, maar om een ietwat leuke en realitsche ervaring te creëren moeten er uiteraard genoeg deelnemers zijn. De bedoeling is vrij eenvoudig. Je kiest een ploeg en speelt een aantal wedstrijden (afhankelijk van de instellingen, die vooraf besproken zullen worden) en wie weet plaats je je voor de play offs. Interesse laat het hier weten.
Hm ik was geinteresseerd om nba 2k6 te kopen, maar wat me tegengehouden heeft is het feit dat de vorige 2 die ik gespeeld heb op live precies niet erg populair waren. In elk geval duurde het toch niet lang alvorens alle activiteit op xbl verdwenen leek te zijn en ik op kennissen aangewezen was om nog eens een spelletje te spelen. Het kwam dus als een verassing een thread hierover in het xbl forum te vinden, zijn er eigl nog veel mensen die dit online spelen?
ff deze thread terug in leven brengen voor alle mensen die nog zin hebben om in een league te spelen.. er zijn nog 11 plaatsen over in de Benelux League dus schrijf je in... Benelux League password: xboxworld http://online.2ksports.com/league/index?p=360&l=26473