NBA 2K8

Discussie in 'Algemeen' gestart door c.ronaldo7, 26 jul 2007.

  1. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    NBA 2K8

    [​IMG]


    Uitgever: 2K Sports
    Ontwikkelaar: 2K Sports
    Genre: Sport
    Release: 4e kwartaal 2007​


    Game info:
    n.n.b.

    Screens:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond 2k7 wel goed.Misschien haal ik deze ook wel
     
  3. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik vind het een erg goede serie, maar ja, komen ze wel met iets nieuws?
     
  4. DC Vogelaar

    DC Vogelaar Happy Hour

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk screens van een nieuwe 2K titel, heb 2k7 werkelijk grijs gespeeld.. En zoals het er nu naar uitziet zit het All-Star weekend (of in ieder geval Slam Dunk Contest) erin. Ik kan niet wachten
     
  5. McWraith72

    McWraith72 Who dares wins!!!

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoop in ieder geval dat de slamdunk contest beter werkt dan bij Nba 07 want die was ruk.

    Het ziet er in ieder geval vet uit.:thumbs:
     
  6. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
  7. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Jezus, da's vet.

    Ik heb 2k7 gekocht. Maar ik koop dit soort spellen eigenlijk liever om het jaar. Dit jaar bijvoorbeeld NHL 2k8 en dan volgend jaar weer NBA2k9.
     
  8. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben weer is begonnen met NBA 2K7. Dat spel is echt geweldig, zeker als je het vergelijkt met NBA Live 07. Maar in 2K8 mogen die gezichten wel wat realistischer eruit zien. Sommigen lijken er echt veel op zoals Shaq en Wade, maar LeBron James, Arenas en Tony Parker bijvoorbeeld totaal niet. Dat is het enige minpuntje wat verbeterd moet worden naar mijn mening.:)
     
  9. Mavi

    Mavi Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    ziet er best netjes uit idd :)
     
  10. TariQtricK

    TariQtricK Back to gaming!

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit wordt volgens mij mijn meest gespeelde game van 2007. (Samen met BioShock)

    Goed om te zien dat er nog wat Nederlandse fanaten zijn, dan valt er namelijk wat te beleven in de online modus. [​IMG]
     
  11. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb allang geen basketball spel meer gehad maar vroeger heb ik kobe bryant's nba courtside 2 (n64), nba live 2003 en nba street 2 helemaal stuk gespeeld. wat een mooie sport is het toch ook.
     
  12. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    eerste impressie: gameplay lijkt me oke, maar grafisch ziet dit er echt niet uit als iets uit deze generatie.
    jaggie graphics en een slechte framerate. jammer want dit is een van mn favoriete sport franchises.. We mogen nu ook wel concluderen dat de screens hierboven fantasy shots zijn
     
  13. McWraith72

    McWraith72 Who dares wins!!!

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb beide demo,s van Nba 08 gespeeld maar was best wel onder de indruk van de graphics maar mischien ben ik wel snel tevreden ofzo.
    Ik denk dat ik beide spellen wel koop want ik kan geen keuze maken omdat beide spellen zo hun pluspunten hebben. Ik vond vooral de a.i. in 2K8 heel goed.:thumbs:
     
  14. itzme

    itzme Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    NBA2k7 is t enige spel wat ik eigenlijk speel dus keek erg naar 2k8 uit. Demo is redelijk. Graphics zien er niet verbeterd uit, en gameplay werkt heel anders opeens. Knoppen zijn ook anders. Maar goed, even afwachten op het echte spel. Jammer dat er nog geen commentaar bij 't spel zit.
     
  15. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik heb nog nooit een basketball game gespeeld en ik wil er graag 1 proberen. Moet ik voor die van EA sports gaan? Of is deze over het algemeen beter? En waarom is de ene beter dan de andere? :)
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heb beide demo's gespeeld en vind NBA 2K8 toch wat lekkerder spelen dan NBA Live!
     
  17. McWraith72

    McWraith72 Who dares wins!!!

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0

    Moet wel wennen aan de besturing van 2k8 ben Nba live gewend van huis uit 2k6 was de eerste 2k sim die ik gespeeld heb en vooral de dunks zijn lekker. En het sfeertje klopt ook helemaal met de mascotte danseressen,scheidsrechters en vloerboeners.

    En wel tof was Fransisco Elson als startende center bij de spurs in de Demo.
     
  18. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik heb ze ook net alle 2 gespeeld en ik denk dat ik voor NBA Live ga van EA. Ze spelen alle 2 goed, maar ik vind de 2K versie er gewoon simpelweg niet uitzien :x. Als ik dan de pracht van Live zie in combinatie met een prima besturing weet ik welke van de 2 ik ga halen.
     
  19. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    die van 2k heeft het meeste inhoud zoals altijd. ik denk dat ik em ga halen. Franchise met de pistons gaat weer lekker wat tijd in beslag nemen btw zoiezo lekker 72 X 20 minuten van mn leven hoop ik

    /edit

    btw frangster ik vind 2k dus echt veel mooier dan live. vooral de bewegingen
     
  20. McWraith72

    McWraith72 Who dares wins!!!

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    De dunks komen wat natuurlijker over in 2k maar Nba live heeft ook zo zijn voordelen. Ik ga Franchise met de Celtics.\o/
     

Deel Deze Pagina