Weet iemand of die verdomd goede b-ball games van sega nou eens een keer deze kant op komen. Ik heb zon idee dat NBA 2K2 niet meer gereleased gaat worden hier, dus dat betekent (HELAAS) wachten op NBA 2K3..... Inside drive 2002 vind ik absoluut niet geweldig, en Live 2002 heb ik nog niet gespeeld. Ik lees wel heel veel mensen die de game bagger vinden maar wat vinden jullie van Live 2002? Greetz
ik heb live2002 en id2002 ik vind live2002 wat leuker omdat je je eigen mannetjes kan maken, maar id2002 is realistischer... dus als je zin hebt in een grappig potje b-ball moet je live2002 spelen.. en voor een serieuze moet je id2002 spelen.... maar ja iedere bball lievhebber met een xbox w8 op nba2k2 of 2k3.. maar 2k2 moet hier nog uitkomen... want we hadden op me werk vergadering met microsoft medewerkers over xbox... en ze hebben ons gegarandeerd dat IEDER spel wat ntsc uitkomt ook een pal-conversie krijgt... dus ik hoop dat ze een beetje opschieten...
Die MS medewerker spreekt natuurlijk alleen vanuit Microsoft. Hij kan niet spreken voor weetikveel: Konami of EA of zoiets... Maareh, ik heb zelf NBA Live 2002 en vind er zelf eigenlijk niet zo heel veel aan... Ik hou wel van basketbal, maar het spel doet me helemaal niets... Ik speel nu liever gewoon voetbal-games of zoiets... Veel leuker dan dat NBA spel... Dan maar kijken of 2K2 niet later nog dit jaar gereleased wordt
Ja idd Street Hoops schijnt wel een lau spelletje te worden het is daarentegen ook heel wat anders als een normale B-bal game. Maar ik geloof dat het ook voor dit spelletje nog wel even duurt voordat hij gereleased gaat worden, in de tussentijd zit ik dan ook sterk te denken om toch maar ff Live 2002 aan te schaffen voordat ik NBA 2K3 en Street Hoops koop.
jawel hij zei dat dat voor zowel 1st als 3rd party games gold... maar ja... hij zei ook dat je bij je reward pack 1st en 3rd party games kon kiezen... maar ja... een van deze dagen ga ik hem wel bellen en vragen want ik moet nba 2k2 gewoon hebben