NBA Inside Drive 2002

Discussie in 'Algemeen' gestart door tocoloco, 25 apr 2002.

1. tocoloco

tocoloco thomaster

Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel staat ook op de lijst van gratis spellen van microsoft, maarre is hier iemand die het al gespeeld heeft en kan zeggen of het leuk is of niet???

2. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb de game niet gespeeld en ik heb eigenlijk geen idee wat er van kan verwachten, maar als je wil weten wat de yanks ervan vinden moet je ff hier kijken door dan te klikken op 1 van de vele reviews....

3. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Een 80 scoort die ong. gemiddeld. Zeker geen miskoop dus.

Me persoonlijk zal ff wachten op die segagame!

4. Netrab

Netrab Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet niet letten op de cijfers dat het krijgt. Ik heb net wat filmpjes zitten kijken en ik vond het tegenvallen.
    Is denk ik alleen weggelegd voor fans van basketbal.

5. ZiLLioN

ZiLLioN ZiLLAMANiA

Leuk Bevonden:
    0
    goede review + screenshots op XboXWEB

6. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

Ik heb ook minder positieve reviewZ van inside drive gelezen. Zelf zou ik op NBA 2k2 en NBA Street w88 als ik jou waZ

7. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    NBAiD2002 is echt de moeite waard hoor... aangezien ik een b-ball fan ben koop ik ze gewoon allemaal
    ik heb nu nba live 2002 en NBAiD2002 zit in me reward pack... die ik nog steeds niet heb.. verdomme.... en als NBA2k2 uitkomt haal ik die ook gelijk... en Street Hoops natuurlijk ook... best wel stom eigenlijk, maar ja ik moet toch wat he.. heheh.... ik heb voor me ps2 ook bijna alle b-ball spellen, behalve nba live omdat die toch hetzelfde op de xbox is maar mooier dan... bij NBAiD2002 lijken de spelers tenminste echt... dat kan je van nba live niet zeggen... shaq lijkt daarin echt op een opgezwollen jordan ofzo... :confused: terwijl bij ID je hem gelijk herkent.... damn ik typ weer eens te veel laat me maar ff stoppen

8. huub

huub * Gl@diatorZ *

Leuk Bevonden:
    0
    Super Game!

9. Panzerhaubitze

Panzerhaubitze De botte bijl

Leuk Bevonden:
    0
    Hij stond bij mij op de demo die ik bij mijn box kreeg, ik vind het echt een klotespel, geef mij EA maar!!!

10. Lourens

Lourens aaaaaaaiiiiiiiiiiiii

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 'm ook werkelijk en ik vind het een goed spel (ik heb m'n rewardpack wel!!!).
    Het is in het begin even wennen aan de knopjes en besturing, maar dan wordt het spel steeds beter! Ze hebben het spel ook niet super makkelijk gemaakt. Op de ROOKIE, makkelijk, modus win ik steeds net of net niet!
    En je kan heel veel verschillende plays instellen in het playbook etc etc etc

Gewoon een toppertje, alleen geen half-time cheerleaders:'-(

11. KiLLerKnight

KiLLerKnight Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Inside Drive op de Xbox en NBA2k2 op de Dreamcast. Zelf vind ik dat Inside Drive veel beter is en dan heb ik het niet over de grafics, maar over de gameplay.
    Inside drive is gewoon veel realistischer, zo is het moeilijker om raak te schieten (niet frusterend, maar juist uitdagend en realistisch), de animatie is beter en de ai is veel beter.
    NBA Live van EA is gewoon slecht, dat zie je ook aan de scores op het internet. Op het internet is de voorkeur voor NBA2k2 en inside drive ongeveer 50-50. Maar het is de vraag of NBA2k2 nog wel in Europa uitkomt en zo ja wanneer (In de VS hebben ze het al over NBA 2k:cool:. Maar persoonlijk vind ik Inside drive sowieso veel beter.

Conclusie: goed spel, zowel single als multiplayer. Het is zeker niet te moeilijk, maar elke wedstrijd is een uitdaging (zoals het hoort). A must-have als je van basketbal houdt.

Laatst bewerkt: 17 jun 2002

Deel Deze Pagina