De Rookie ratings zijn al bekend gemaakt: https://www.facebook.com/EASPORTSNBA De ratings lijken me op dit moment iets te hoog te zijn maar zal wel worden aangepast tijdens de eerste maand van de release.
While the NBA Live 13 trailer shows the game in action, according to Kotaku, it might be the last we see of it, for quite some time.
Ik ben benieuwd of dit nog wat gaat worden... Om de 2k reeks te overtreffen of zelfs te evenaren zul je met een goed product op de markt moeten komen. Dus erg veel tijd, geld en kennis erin pompen e.d., maar het lijkt juist alsof het weer half-half werk is omdat er door EA zo weinig ruchtbaarheid aan wordt gegeven. Toch zou het prachtig zijn als er 'ineens' een goede game staat over een paar weken. Maar heb er een hard hoofd in
Ik hoop het ook dat ze er nog wat mee doen. Ook al releasen ze het in December of Februari zou ik het waarschijnlijk nog kopen.
Moet wel zeggen dat gezien de trailer de game er een stuk beter uit ziet dan 2K13. Maar dat is alleen graphic wise. Als ik denk aan de vorige NBA Live games, werd ik niet echt vrolijk van de gameplay. Dus de gameplay van 2K overtreffen is een lastige taak.