NBA Live X360

Discussie in 'Algemeen' gestart door cjpunt, 27 nov 2005.

1. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd of meer mensen deze game interessant vinden...? Denk dat deze game wat betreft de graphics het beste showt in de launch line-up wat de x360 kan... In reviews wordt nogal negatief gesproken, omdat EA deze versie flink gestript heeft t.o.v. de andere 06 versies (geen franchise en dergelijke)... Reden hiervoor is een totaal opnieuw opgebouwde engine...
    Toch een aantal redelijk reviews gekregen o.a. van het altijd kritische 1up een 7.5/10

Ik blijf het toch een erg interessante game vinden en denk m ook gewoon bij de launch te gaan halen...

Wat denken jullie?

2. Wallace

Wallace Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga liever voor NBA2K6 . Dit spel vind ik er mooier uitzien en speelt minder arcade dan nba live. Ik vergelijk het maar met Pro Evolution en fifa. Wil je arcade neem je nba live, wil je meer realistisch ballen dan neem je NBA2K6

3. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jaw is gewoon minder dat 2k6 hier is uitgesteld naar eind januari...

Maar nba live schijnt ook mee simulation te zijn nu...

Al iets bekend over het regiovrij zijn van de xbox... want tsjah dan kan nba 2k6 natuurlijk gewoon geimporteerd worden :)

4. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Basketbal is blijkbaar niet zo geliefd in de nederlanden :mad:

5. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    Nba 2k6 is 10 keer beter dan nba live

6. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    als ik mijn xbox binnen heb dan ga ik denk ik ook nba 2k6 halen

7. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tsjah... ik weet t niet... Ik geef allemaal niet zo heel veel om die franchise modes enzo.... het gaat mij meer om een season mode en lekker tegen je vrienden spelen.... en NBA Live wordt gewoon helemaal gekraakt omdat game-modes als all-star weekend en franchise ontbreken... en dat kan mij eigenlijk nie zoveel schelen....

Ik denk dat LIve 06 de mooiste game is tot nu toe en echt een stap maakt naar de next gen... hij is nog niet perfect, maar ik denk toch mijn aankoop waard.... NBA 2k6 komt uit op 27 januari by the way.. is er dus nog niet....

8. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    jij hebt gelijk ik ga ook nba live 2006 halen heb net een review gelezen en nou ben ik helemaal overtuigd dat nba live cool is
    ik heb ook gehoord dat spelers zoals shaq en iverson speciale moves hebben dat is opzicht wel vet maar wat wel dom is, is dat je in europ geen xbox live kunt spelen met nba live 06 dus je kan niet online en dat is jammer maar in amerika kan het wel

beetje raar

9. THE GAME

THE GAME GAME OVER! GUNIT!!!

Leuk Bevonden:
    0
    download de demo anders eerst ff als een 360 hebt. Persoonlijk ziet de game er wel redelijk netjes uit, maar ik zou wachten op 2k6.

10. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    ik kirjg mijn xbox over 2 weken dat zei de verkoper en dus koop ik dan ook een spel want anders heb ik niks aan dei xbox
    naar eigenlijk wou ik ook 2k6 kopen maar die komt pas 27.01.2001 uit dus nog 2maanden dus daarom ga ik tog voor nba live 2006

11. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    Stephan hoe is de gameplay van nba live 2006

12. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb heel kort in de winkel gespeeld op ene oude normale tv.... En ja camera is wat ver weg vond ik en dacht dat er wel wat met de framerate was af en toe... maar dat moet ik toch echt eerst even allemaal thuis beoordelen.. ga m van de week halen en dan avondje proberen... valt ie tegen dan ruil ik m om voor condemned...

Maar die franchise en al die meuk kan me gestolen worden...
    Een ding is zeker hij ziet er MEGA vet uit....

En het is gewoon een ambitieuze titel die nog z'n scherpe randjes moet verliezen, maar gewoon enorm goed laat zien welke kant ze op willen met deze next-gen machine... 1up.com staat een interessante review zoals ik al zei... veel sites geven het spel een 6,5 of iets in de richting alleen al vanwege het beperkt aantal modes... maar ze moeten verder kijken dan hun neus lang is... EA zet hier gewoon de eerste stap in een ambitieus project... zo dicht mogelijk bij een echte nba match... kijk anders is op ign.com en dan de reader reviews in de x360 sectie... staan positieve en negatieve meningen..

13. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt tog dynasty mode (ik vind dat datde belangrijkste mode is) en je hebt nog all star weekend, meer hoef ik eigenlijk niet

14. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de demo inmiddels gedownload en een keer of 4 gespeeld... en ik zie inderdaad dat de game zeer ambitieus is, maar simpelweg gewoon nog niet goed genoeg...

Pluspunten:
    - Goede graphics
    - Goed Commentaar en geweldig geluid vanuit de Arena

Minpunten:
    - framerate zakt te vaak onder een acceptabel niveau
    - Camera kan de actie soms niet bijhouden
    - Geen een echt goed camera
    - Spelers zijn emotieloos en lopen te 'robotachtig'

Mijn conclusie is dat EA een aardige stap maakt, maar beter had kunnen wachten tot seizoen 07... Dan maken ze een goed kans om als winnaar uit de bus te komen als het spel flink bijgeschaafd gaat worden...

Dit seizoen kan het haast niet anders dat NBA 2k6 de winnaar wordt.... Helaas moeten we daar nog even op wachten... 27 januari... Ik pass Live 06 dit seizoen....

Laatst bewerkt: 5 dec 2005
  15. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    dus jij vindt het eigenlijk niet zo vet ik ga denk ik ook eerst de demo downloaden voordat ik het spel koop want als de demo niet zo vet is dan koop ik hem ook niet maar voor nba 2k6 moeten we nog een maandje wachten maar ik wil eigenlijk al voor de kerstvakantie een spel dus kijken welk spel ik ga halen

16. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    er is een grote fout gemaakt bij nba live 2006 op de xbox 360 je kan geen vrije worpen nemen
    die gaan dan altijd mis

17. Prime NL

Prime NL ~Robot in Disguise~

Leuk Bevonden:
    1
    Er zit geen fout hierin...ligt er gewoon aan dat je ze niet goed neemt.
    Had hetzelfde probleem als jij hebt.

Wat je moet doen is de rechter stick naar achteren trekken...en voordat de bal bij je hoofd is (dus niet tot aan je hoofd en niet meer beweegt) de stick weer naar voren bewegen.
    Krijg nu 8 van de tien ballen erin.

18. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    ow cool
    dus het vrijeworp nemen is geen fout

19. Prime NL

Prime NL ~Robot in Disguise~

Leuk Bevonden:
    1
    Nope...is wel degelijk geen fout..
    Ik begreep er in het begin ook geen snars van...kwam ook door het feit dat ik de bal omhog nam en dan pauzeerde bij mijn hoofd....moet alleen in een vloeiende beweging gaan en zeker van zijn dat je voordat de bal bij je hoofd is de stick in dezelfde vloeiende beweging naar voren beweegd.

Tis even oefenen....maar dan heb je ook wat...;)

20. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    en hoe vind jij de gameplay?

Deel Deze Pagina