Op IGN staat de review van Street 2. Iemand misschien een IGN insider die t verhaaltje hier kan posten?
hmmmm, waarom geen GameSpot? http://www.gamespot.com/xbox/sports/nbastreetvol2/review.html, dat is een Goede Review
Ehm... nee. In ieder geval niet als je deze review vergelijkt met die van IGN. Waarom? Hierom: IGN heeft 5 pagina's aan de review besteed en gamespot maar 1'tje.
enigste wat ik weet is dat de X-Box versie een 9.4 heeft gekregen Ps2 't zelfde en de GC een 9.1 las de gamespot review en daar kreeg ie een 8.4 (WTF?!?!) zelfde review voor alle consoles... vaag ik wil ook wel weten wat er in die review staat van de IGN in amerika is ie nu al uit, wij moeten nog een week wachten ofzo ik ga em wel halen
Op zeker dat ik hem ga halen. Vindt het alleen een beetje jammer dat je, zoals bij de Ps2, geen 4 turbo knoppen tot je beschikking hebt, en sommige moves (met betrekking tot de 3 en 4 turbo combinaties) random worden gekozen. Maar voor de rest is dit spel absoluut de bomb. Hoop ook dat die echt volgende week hier te koop is. Breken er eindelijk weer mooie Xbox tijden aan.....