[Wii] [NDS] Rune Factory: A Fantasy Harvest Moon

Discussie in 'Games' gestart door Kevf, 28 aug 2007.

1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983

Developer: Neverland

Publisher Natsume

Releasedate USA: 14 augustus 2007, Japan: 22 augustus 2006, Europa: onbekend

Korte omschrijving van het verhaal:
    Je begint als Raguna een jongen die aan hevig geheugenverlies lijdt. Al snel krijg je van een meisje genaamd Mist een stuk land om te beginnen met 'harvesten'

Eerlijk is eerlijk, de serie is mij eigenlijk totaal onbekend. Reden: ik hou niet van games die grotendeels draaien om zaaien en oogsten. Echter met dit nieuwe deel in de serie voor de DS wordt ook het vechten met monsters in bossen, grotten en andere omgevingen mogelijk en is er tevens een multiplayer (multicard wi-fi)toegevoegd aan het geheel. Rune Factory combineert volgens IGN deze 3 facetten feilloos en maakt het zo een game die voor iedere RPG liefhebber iig uitgeprobeerd moet worden. Gezien de wi-fi mogelijkheden is het misschien wel leuk om met een aantal leden tegelijk aan deze game te beginnen om zo optimaal van de mp mogelijkheden gebruik te kunnen maken.

Screens:

Filmpjes:

Opening:
    [yt]RRarXcOu5lQ[/yt]

Gameplay:
    [yt]57yopob-kCY[/yt]

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Omdat ik me toch erg vermaak met dit spelletje, ook maar even in dit forum neergezet. Het spelletje kent namelijk een behoorlijk hoge verslavingsfactor!

3. kenshin

kenshin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wacht liever op de harvest moon voor de wii

Deel Deze Pagina