1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nederhop [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 jul 2010.

  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Hij is gewoon online hoor. :9
     
  2. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Nog niet hoor :+ Nu wel. Morgen nieuwe kansen nieuwe prijzen. Clou is wel een beetje bij mij dat het wel echt extreem goed moet zijn als het zo (moeilijk te beschrijven) negatief en een beetje schreeuwerig is. Accent moet ik ook aan wennen gek :+
     
  3. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Luister dan Nos Baranka :+
     
  4. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Heeft iemand de mixtape 'BangBros Do Lowlands' al gedownload? Ik ben 'm nu aan het luisteren.
     
  5. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Fresku - Fresku moet je wel echt even checken man. We Hebben Je Nodig, Mama Ik Snap Je, Nos Baranka. Pareltjes man!

    Heb em gedownload, maar eigenlijk niet de moeite genomen om het te checken.
     
  6. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik hoop dat Fresku later nog veel kutkop achtige tracks gaan maken. Die zijn zwaar hard! :9
     
  7. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    FS Green produceert een hoop. Soms geniaal, soms beetje saai. Je kan niet altijd knallen. Werd niet wild van die Lowlands mixtape.

    Meest recente dat ik luister is nog steeds de Faber Yayo mixtape en Goed Ontmoet. Was vorige week naar Opposites & Friends in Paradiso geweest. Viel een beetje tegen. Nummers van hun nieuwe album kwamen totaal niet hard, op Duif Op De Dam na. Ergste was dat Flinke Namen en Dio nog het grootste feestje konden bouwen tijdens die avond.
     
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Opposites was niet zo geweldig live? Vreemd, ik heb ooit eens een concert van hun bijgewoond en vond het geweldig.

    Vooral deze deed het hem!
    [yt]B2eqTMSa4MU[/yt]
     
  9. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Was vorig jaar bij ze, toen ze stonden met Flinke Namen, Dio en Kempi. Die er trouwens deze keer allemaal ook bij waren. Toen hadden ze verreweg het beste feest van de avond. Nu vond ik ze een beetje tegenvallen.
     
  10. Greathoudini

    Greathoudini Guido's & gangsters

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, als je van kwalitatief hoogstaande hiphop houd zou ik hem niet downloaden maar ik vind het wel leuk om af en toe ff te luisteren als no brain muziek:+
    Vind Fs green trouwens wel echt een baas, die monthly mixes en al die shit van hem luister ik de laatste tijd echt veel.

    Als Fresku nu allemaal van die kutkop en lamballen achtige tracks zou gaan maken zou ik het maar jammer vinden, vind nummers als brief aan Kees en die shit veruit het beste van hem. Die grappig bedoelde tracks zijn soms wel leuk voor tussendoor maar ik heb het liefst serieuze tracks van hem.
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2010
  11. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind de NL hiphop flink achteruit gegaan. Toen ten tijden van DAC en Opgezwolle was het erg lekker, nu heb je Bangbros (te slecht voor woorden) en veel nutteloze gangstershit. Fresku vind ik zeker talent hebben, maar is wel veel van hetzelfde. Enige nieuwkomers die me echt kunnen boeien zijn Kleine Jay en Cartes en Tastic.
     
  12. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik ben best blij met het niveau van Nederhop momenteel. De nieuwe lichting Zwart Licht en Fresku zijn hard en de vorige generatie laat ook nog steeds van zich horen.

    Het enigste wat ik momenteel mis is de old school Kempi. :mad:

    [yt]QKHcJamA_GA[/yt]

    Die nieuwe shit van hem vind ik 3x niks

    [yt]V1NWbYetB-c[/yt]

    Sinds ie z'n haar kwijt is, is ie niet meer sterk net zoals bij Samson. :+
     
  13. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies, af en toe is het wel lekker om te luisteren met verstand op nul. Al vond ik 'Flip' op die mixtape toch wel aardig serieus nog.
    @apoc: Opgezwolle is er nog wel een beetje hoor. Sticks heeft laatst nog een album uitgebracht, wat best wel goed was.
     
  14. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik vind Love Song van Kempi juist vet man. Zien we is een andere kant van die gast, maar ik vind de old skool shit wel beter hoor dat sowieso.
     
  15. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Opgezwolle is niet meer, Sticks en Rico mischien wel, maar Delic niet :mad:. Ik bang lang niet zo tevreden over A.R.T. Begrijp me niet verkeerd, hij is niet slecht, maar Delic was gewoon next level. Tevens vond ik Zwart Licht zijn album wel tof en zijn ze live bijna niet te evenaren, maar nu ze met al die grime/dubstep troep komen heb ik daar ook weinig vertrouwen meer in. Kempi heb ik nooit dope gevonden, vind hem oerdom dus kan zijn muziek niet eens luisteren. Verder heb ik nog steeds respect voor Jiggy en vind hem wel leuke dingen maken, maar als je de Ark de triomf vergelijkt met Noah's Ark en Kohfie Konnect is dat ook een stap omlaag (naar mijn mening natuurlijk). Ik wacht persoonlijk nog een keer op Jawat zijn nieuwe album (het is bijna de nederlandse Detox voor mij 8)). En ben benieuwd wat Kubus binnenkort gaat brengen.
     
  16. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Heb Extravaganza VII gisteren geluisterd, vond het niet geweldig. Lange Frans heeft er zelfs een nummer op8)
    Nieuwe dag, bumbaye en flexican beat zijn natuurlijk wel chill, maar het is geen topalbum oid..
     
  17. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    De meeste mixtapes zijn geen topalbums. ;)
     
  18. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Logisch toch? Aangezien Extravaganza wordt uitgegeven door TopNotch en hij voor TopNotch werkt.

    Ik heb ook wat nummers van Bangbros do Lowlands geluisterd, ik vind 'Hoodmuziek' wel een vet nummer maar dat kon ik al uit de Studiosessie.
     
  19. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Albums Kleine Jay & Cartes op luisterpaal!!!
     
  20. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand een link van kleine jay en cartes

    het album van cartes is HARD
     

Deel Deze Pagina