1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is dan ook de belangrijkste reden dat ik nog niet ben begonnen met audio.. Ik vind mezelf nog niet goed genoeg.. mocht ik ooit vinden dat ik goed genoeg ben, ga ik het wel doen, maar ik ga niet zomaar beginnen met rappen.. (ga wel de muziek in though)
     
  2. Victor

    Victor Guest

    Ik ga wel beginnen met audio, niet zozeer omdat ik zo geweldig ben, maar omdat je dan een stuk sneller avanceert. Daarnaast is audio gewoon tantoe dope yo.

    :p
     
  3. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar je gaat mij wel nodig hebben ooit :+
     
  4. Victor

    Victor Guest

    Maar ik ga je ontvoeren, in een kelder stoppen en je dwingen te producen.
     
  5. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
  6. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is wel hard, maar niet dope.. Veel van de lines zijn al zooooovaak gebruikt.. D'r zijn betere tracks dit jaar gekomen.. Zoals bijvoorbeeld het hele album van Opgezwolle was beter, en Dicecream was ook beter.. :cool:

    Dats mijn mening he. Ik heb het niet echt op van die gasten die denken dat ze heel stoer zijn.. Maak gewoon dope muziek, ga mensen niet vertellen dat ze voor je op moeten passen.. Dat past niet in de nederlandse taal..
     
    Laatst bewerkt: 26 dec 2006
  7. kipzor

    kipzor New Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat Rauwdauw album van the opposites is best wel chill, je kanum gratis downloaden op www.tonybell.nl (legaal, tis gewoon een internetalbum)
     
  8. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Wat, in mijn ogen, het probleem is met veel wannebe rappers; ze nemen zichzelf serieus. End at is zielig. Dat kun je alleen maken als je steengoede muziek hebt. En dan zelfs niet.

    Als je jezlef niet regelmatig taped gaat je stem je tegenvallen though.
     
  9. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    geef jou nummer en wachtwoord eens :+
     
  10. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind juist dat je jezelf juist wél serieus moet nemen.

    Een gezegde waar ik naar leef is: "Je moet jezelf dope vinden om dope gevonden te worden".
     
  11. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Dan ken ik een rapper die het boegbeeld van deze stelling kan zijn :thumbs:
     
  12. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Handig dat je dan meteen z'n naam er bij zet! :thumbs:
     
  13. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    IOk denk dat ik wete wie hij bedoelt, maarz eker weten doe ik het niet ;)

    Over lui die eigen numemsr maken. vele van die lui weten gewoon niets van muziek. Ze kunnen geen enkel akkoord lezen, hebben geen inzicht in toonsoorten en gooien dus beats in elkaar met musicmaker achtige programma's. Dat zuigt. Het is nog erger als ze beats gebruiken van andere artiesten en dara dna bloedserieus overheen gaan ouwehoeren.

    Ik vind het belangrijk dat iemand een eigen stijl heeft, en dat de raps me laten lachen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 dec 2006
  14. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    O die is dus al terug op het droge geraakt....:lol: \o/
     
  15. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    MOETEN raps jou laten lachen? Ik kan persoonlijk meer genieten van een rap die goed in elkaar zit, waar iemand verteld over zijn leven, dan van iemand die (hoe grappig ook) verteld over hoe hij zijn linkerteelbal kan aanraken met zijn rechter grote teen.. Eigen stijl moet je wel hebben idd
     
  16. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, ik ben dan weer een van degenen die Opgezwolle helemaal niet zo bijzonder vond. Wel dope, maar niet geweldig. Live zijn ze dan wel weer geweldig.

    Geef mij maar lekker grimey shit als de leden van Boot Camp, waar je StropStrikkers op zich wel mee kunt vergelijken, qua stijl.
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2006
  17. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Vooral door de live performance die ik heb gezien (begin met Strik je veter vergeet ik nooit meer :cool:) ben ik er meeeer fan van ze geworden
     
  18. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Hamvraag was voor mij het hoogtepunt. Zo'n andere gast pakte me beet bij m'n schouder, en toen maaiden we samen door het publiek heen. Echt prachtig.
     
  19. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind wel raar dat je Dicecream naast opgezwolle zet, ik vind wel dat je gelijk hebt over dat ze live erg sterk zijn, maar die zijn er meer.
    want ik vond dat album van dicecream echt kk commercieel, geen zak aan (heb niet het hele album niet geluisterd, maar meer als genoeg vind ik :+)

    Verder moet jezelf wel serieus nemen, anders kun je niet beter worden (want dan ben je niet Kritisch) alleen Walrus bedoelt dat mensen zoals AliB en lange frans bijvoorbeel niet serieus moeten zijn, of genomen worden. (denk ik) want ik weet zeker dat alib gwoon praatziek is, en dat lange frans liever over pijpen wil 'rappen' bij 15 jariger breeza sletjes. (en dan ge-owned worden door een ijsklontje)

    Btw;; die stropstrikkers track was wel dope :thumbs:
     
  20. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zet ze niet zozeer naast elkaar, maar ik vind Opgezwolle en Dice' album gewoon doper dan dat nummer van Stropstrikkers.. Vond persoonlijk het album van Dice juist niet commercieel.. Lekker fris, afwisselend, en lekker om naar te luisteren.. Verder ben ik het met je eens over Ali B en Lange frans..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina