1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Is echt bullshit. Wat maakt het nou uit in wat voor taal je rapt? Eerst zeg je nog dat er genoeg gangsters in Nederland zijn, maar dan is de Nederlandse taal ineens niet gangster genoeg om je in te uiten? Beetje flauwekul.
     
  2. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    ze zijn er ook genoeg, maar om je als rapper zo gangster voor te doen, vind ik echt vreemd overkomen.. Het is gewoon geen stoere taal, dat moet je met me eens zijn..
     
  3. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk, maar om te zeggen dat het niet klinkt in het Nederlands, is ook niet helemaal waar. Je kunt ook gruwelijk hard in het Nederlands komen.
     
  4. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Lees dat nog es 8) t klinkt echt fout :lol:
     
  5. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, stil. :p
     
  6. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn zeker wel gangsters in Nederland. Ik ken er genoeg. Maar Gangster - rappen is iets wat hier niet past. Daar moeten jullie het mee eens zijn.
     
  7. Victor

    Victor Guest

    Misschien wel, maar om dan meteen te zeggen dat je niet in het Engels mag rappen als Nederlander is dan wel weer hard om te zeggen.
     
  8. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    wat zie jij onder gangsters?
     
  9. EenGespierdeOma

    EenGespierdeOma Organized Konfusion!

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    De enige gangsters in Nederland is de georganiseerde misdaad en als je niet stom gaat doen hoef je daar nooit wat mee te maken te hebben.
     
  10. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Nederlandse gangsters zijn toch wel anders dan bijvoorbeeld de gangsters uit Amerika (Harlem, LA, New York). Nederlandse ''gangsters'' zijn toch meestal niet al te groot, mager, lopen allemaal in Nike Outfits, en denken al te gauw dat ze cool zijn.

    In Nederland zijn er alleen goede dis-raps te vinden (THC vs. Negative). Gangsterrap is hier niet groot en zal het voorlopig ook niet worden.
     
  11. FreeShooter

    FreeShooter No pain, no gain!

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    1
    Negativ z'n diss naar THC (Dacht je nou echt) vind ik erg goed. De diss van THC is een beetje zwakjes. De diss The THC Answer van Royal Family ft LexXxus, is misschien wat minder bekend. Als iemand hem wilt drop ik hem wel, laat maar weten.

    Maar ook de Extince <> Brainpower disses waren goed aan te horen :cool:

    Extince - Doorgaan (Brainpower Diss)
    Brainpower - Ghostbusters (Extince Diss)
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2007
  12. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ghostbusters is beste fucking diss aller tijden, heb hem nu alleen echt te vaak geluisterd :) Op gegeven moment klinkt die trouwens ook echt als Eminem mwaha :D
     
  13. Jorrit

    Jorrit Server admin XBW.nl ICT

    Berichten:
    5.537
    Leuk Bevonden:
    9
    De Brianpower disstracks (naja, niet serieus bedoeld, maar wel goed) van Haagse Mark zijn erg goed naar mijn mening:
    hier te downloaden onder zijn alter ego Tristan Engelbert van Bevervoorde.
     
  14. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Het maakt me niet uit of je in het Engels of Nederlands rapt. Als Nederlander gangster-rappen is niet echt zo logisch. Het klinkt gewoon een beetje dom.

    Gasten met pipas die gezeten hebben, en die b.v. net als m'n dealer Y. al eens een Turk bijna door z'n kop heeft geschoten in de coffeeshop.

    Haha. Dit klinkt echt te dom. Niet al te groot, mager en Nike Outfits. Volgens mij zit je aan iets anders te denken. Grote vriend J. heeft ook al eens gezeten voor 50.000 pillen, maar rijd wel in een dikke Caddilac Escelade, en wil nu ook nog een Ferarri kopen.
     
  15. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaaaaaaaaaaaaa, mijn papa is dus ook gangster met zijn Ferrari.
     
  16. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Shit doe niet zo achterlijk man.

    Je pa heeft toch niet gezeten voor 50.000 bollen.
     
  17. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie weet.
     
  18. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk niet dat de meeste mensen door hebben hoe groot de 'drugsscene' hier is in nederland

    verder heb je hier zat slechte wijken, en ook op plaatsen waar je ze niet verwacht (zoals hoorn :+ ;)), maar het geweld gehalte ligt hier niet eens in de buurt zo hoog vergeleken met de VS
    komt ook vooral door gangs enso in grote steden in de VS, en die vind je hier niet echt (niet zoals in de VS). En ik vind het wel beter als een nederlander gwoon nederlands rapt, dat klinkt toch altijd beter dan dat ze engels rappen

    Btw: eengespierdeoma ben met je eens
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2007
  19. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Bedoel je Lexxxus & Royal Family - Ik wil beef?
    kuttrack vind ik dat echt
    "En Rb Djan disst oost? weet wie je bent. Suen zegt dat al je shit is niet 100 %"

    zo zijn er wel meer dingen, beter liet lexxxus negativ die troep voor hem opknappen.
     
  20. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je gelijk in. De drugsscene is heel groot. Geweld is hier minder. Maar da's logisch.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina