[XOne] Nederland NIET in het WK, maar wij Nederlanders zullen heersen op Xbox Live. FFH

Discussie in 'Games' gestart door Xguus, 4 jun 2002.

1. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    wat balen wij landsgetrouwe Nederlanders dat het kikerlandje, waar wij zo trots op zijn NIET op het WK is :mad:. Hoe worden wij dan beroemd? Hoe krijgen wij onze roem die wij Nederlanders verdienen??? Wij willen wereldherkenning!!! }:]

Het is najaar 2002. Halo 2 is uit. Online kan je tegen iedereen uit de wereld knokken en dat komt op een grootse waslijst te staan wie op welke plek staan. :D

Nou krijgen wij nooit onze herkenning en roem van onze Amerikaanse vrienden en Duitsers ("vrienden") 8)

Dus ik had het idee: Zet voortaan FFH: als je nick en dan pas je naam, hoe je wilt heten. Zo krijgen al die stinkapen uit de wereld weer het idee:"hee shit weer z`n Nederlander op plaats 1"

Mijn naam zou dus worden: FFH: Xguus of GTG of whatever

Pe proud of our country: FIGHT FOR HOLLAND!!! (FFH)

Ók leuk verhaaltje, welnu izdi HOT orre NOT???

Ik zeg HOT.

Laatst bewerkt: 4 jun 2002
  2. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    En jij denkt echt dat wij nederlanders hele goede HALO spelers zijn? volgens mij ben je ff helemaal door het dolle heen want die amerikanen die de hele dag niets anders doen schieten je aarz helemaal vol lood. Met hun betere connecties (meerdere servers door amerika heen) en betere skillz

3. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Tja.... Naja dat zullen we dan wel zien he?:confused:

Btw ik denk echt niet dat die hotdogkanende amerikanen beter zijn gem. En als ze dat wel zijn kunnen we in ieder geval nog die Deutschers beaten. BTW Fransen zijn ook maar crap met games. Moet je voor de grap hun is n keer Halo zien speln je kan niet stoppen met lachen!

4. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    FFH??? Denk je dat daar OOIT iemand achter komt dat dat Fight For Holland betekend?

en ik wil (als ik oooit in die toplist zou komen te staan) echt geen FFH voor mn naam... ziet er zo dom uit..

en dan nog wat WiXX zegt..

duz ik denk dat dit harstikke NOT is..

edit: dit niet opvatten net alsof ik kwaad ben ofzo, maar ik zie het idee niet zo zitten:D

edit2: als je het toch wil, denk ik dat je beter NL voor/achter je naam kan zetten.. valt meer op..

5. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    NL is opvallender al leek FIGHT FOR HOLLAND mij wel cool.

Mana ja bij nader inzien dan niet z`n goed idee. Maar thad wel cool geweest dacht ik zo...

6. JeanV

JeanV Groovy baby!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat lul je nou joh wixx, amerikanen betere skills, alsof dat ook echt gebonden is aan een land, wat een crap!

7. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Na ok. Dan niet dat "domme" FFH. Omdat toch niemand begrijpt wat dat betekend. waarom niet NL achter je naam zetten. Vet idee toch?

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik kies voor een [XBW]WouteR combo ;)

9. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, leuk bedacht, maar is het al in je opgekomen dat mensen met Xbox Live in NEDERLAND niet kunnen gamen met mensen uit de USA/Frankrijk/Japan/whatever? Wij zitten in een zone, samen met België en Duitsland, en met de andere landen (zelfs andere Europese) kan je niet gamen.

Helaas :mad:

10. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoel jij nou Xenox??
    Je kan met iedereen ter wereld gamen hoor als Xbox live er is! :)
    Klopt toch, dat is in ieder geval wat ik begrepen heb van MS!! :confused:

11. djbokkeman

djbokkeman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    HOT maar dan met NL erachter " FFH:DJBOKKEMAN_NL

dat is wel cool
    kan je meteen zien als je tegen iemand batlled of het een goede gamer is :p

12. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Nee maar wel dat die gasten al ongeveer een half jaar langer hebben kunnen oefenen. En waarschijnlijk ook nog eerder xbox live krijgen zodat ze beter in teamverband worden en dat de tacs al super ver gevorderd zijn als wij erbij komen.

13. Xevin

Xevin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :D België zit wel in het WK :D

En ze hebben vandaag gelijk gespeeld tegen Japan: 2-2

:p

14. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    ffh zuigt, maar nl of xbw is ook vet, maar ook xbw kent niemand...nl dan maar

15. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    XBW crew rulez @ Halo :)

16. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Wij krijgen Xbox live op hetzelefde moment als de amerikanen en jappies alleen de beta testers in de US niet (die veeeeel eerder), vandaar. Anyway het is dus wel een vet idee met NL erachter, weten die koters tenminste dat wij wel een potje kunnen fraggen. En ook is het herkaarder voor iedre nldse xboxgamer: lees iedereen op xboxworld, aangezien dat de enigste fatsoenlijke nederlandse xbox site is. (slijm, slijm)

17. Munch & Abe

Munch & Abe InsideGamer.nl

Leuk Bevonden:
    0
    tsss slijmbal! :+

mjah ... als je een hoge Halopet op heb van jezelf wort je zker gebeat met Halo guus .... neem dat maar van mij aan. Het idee van een soort van Xbw(crew)clan/XBWclan spreekt me wel aan ... lekker met teams UC ---> CtF ofzo :D

*mjummiet bij het idee :p*

mzzl Munch and Abe

18. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    Ik claim bij deze alvast de naam [XBW]Graaf Tel :+

19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Mjah, ik neem geen [XBW]WouteR denk ik, dan add iedereen me in zn contact list enzo :+ Dan blokkeer ik iedereen dus weer..

20. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    met xbox live kan je tegen iedereen in de wereld.

met halo kan dat niet omdat ze niks hebben aangepast voor online gamen. want het is geen online game

Deel Deze Pagina