Waar moet ik nou mijn xbox en de games kopen daavan In nederland of duitsland waar is het goedkoper en ik woon trouwens in Eindhoven.is dat dan niet ongv. 39 km naar duitsland ofzo? maar ik heb ook gehoort dat in de makro het ook goedkoop is de xbox games enz.
damn nog zo'n topic. by mm in duitsland is ie 399, in de nederlandse winkels zoals vobis dixons enzo is ie 479 en by de makro is die 462,.. Het schijnt dat je hem by de makro heb voor 488 met 2 spellen. Maar dat kan ik me niet voorstellen want in het foldertje staat ie voor 462,.. en niks over de spellen. Ik denk als je naar duitsland gaat dat je daar dan maar moet kijken voor de prijs van de spellen en als ze daar goedkoper zijn dan neem je ze daar mee en als het niks scheelt dan zou ik ze in nederland halen want dan heb je geen duitse versie.
als ik m'n game ook in duitsland koop , heb ik dan duitse handleiding of is dat over heel europa in het engels !?
Handleidingen zijn toch allemaal in meerdere talen? Handleiding van de X-box is ook in iets van 8 talen ofzo, dus ik neem aan de handleiding van spellen ook... en trouwens wie leest er nou een handleiding van een spel