Nederlanders op LIVE!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door grooVin, 26 jun 2003.

  1. grooVin

    grooVin wanna battle??!

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    He,ik moet even iets kwijt. Waarom kom ik zo weinig nederlanders tegen in Wolfenstein? En zeker als host zijn ze onvindbaar! Als je een game host, zet er dan NL achter. Het is namelijk ook wel eens relaxed om in plaats van engels nederlands te praten op LIVE! that's it..
     
  2. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    De nederlanders maken natuurlijk maar een klein deel uit van de live-community. Maar anders vraag je hierzo toch een paar lui die je als friend willen toevoegen op hun lijst.
     
  3. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    kom er altijd veel tegen bij moto gp1 en 2.....misschien Wolfenstein niet zo populair? 8)
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Jeb zie de RTCW centrale thread en maak een afspraak ... de meeste Nederladers spelen s'avond en in het weekend... ook gaat de vakantie periode nu een rol spelen ... en niet iedereen speelt RTCW
     
  5. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Ook zie je in de lijst met beschikbare games de gamertag van de host staan.

    Deze hebben niet allemaal NL achter hun naam staan,maar hebben ook gewoon engelse namen hoor.

    Op rtcw kom ik dagelijks aardig wat nederlanders tegen hoor,maar de meeste kon ik al van andere games en staan in mn friendslist.

    Ze zijn er wel maar tis ff zoeken :)
     
  6. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Wel vaag ik kom dagelijks nederlanders tegen...
     
  7. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    Het komt niet doordat Moto GP 2 populairder is bij de NL'ers, maar dat RTCW populairder is bij de Amerikanen..
     
  8. nielzo

    nielzo Guest

    met midtown madness 3 zijn er echt alleen maar fransen online :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:
     
  9. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2

    ahahah wat wil je...PARIS PARIS PARIS !!

    Kun je tegen NTSC'ers spelen btw ?
     
  10. nielzo

    nielzo Guest

    ja ik ben een keer iemand uit amerika tegen gekomen :)
     
  11. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    hmm okay dan..
    Bij NBA 2K3 is dat dus lame, je kunt alleen tegen PAL gamers spelen, domme fransen, ze snappen niks van de NBA...
     
  12. underhunter

    underhunter XBW member 706

    Berichten:
    683
    Leuk Bevonden:
    0
    je vind best wel veel nederlanders hoor online, je moet gewoon ff in het goede potje terechtkomen, anders kijk eens bij motogp 2 (als je dat hebt) daar is altijd wel een nederlander te vinden; en zorg anders gewoon dat je veel nederlanders in je friends list krijgt, dan is een potje snel gevonden
     
  13. x-box player

    x-box player Just because

    Berichten:
    1.138
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij MM3 zijn best veel nederlanders online hoor, al vanaf 12:00 ( vanwege de vakantie) en s'avonds zijn het er nog een stuk meer, vanavond waren er zo'n 20 mensen uit mijn friendslist online met MM3, er is dan altijd wel een gampje met NL'ers te vinden
     
  14. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Gewoon wat namen van XBW toevoegen. Er zijn echt genoeg nederlanders te vinden, bv Globox (zie post hierboven) ben ik al meerdere malen tegen gekomen, alleen vanmorgen vroeg was het wat rustig. Ik zal je ook wel ff toevoegen, zie ik je morgen wel.
     
  15. reinaldo

    reinaldo XBXL Gamer!

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad , ik speel MOTO GP 1 Demo, en bijna meer nederlanders als andere. Nouja dat komt dan ook meer door mijn friends list, er is altijd wel iemand die invite voor een MoroGP gamepje of niet Meester ;)
     
  16. grooVin

    grooVin wanna battle??!

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    i know

    Ik had al behoorlijk wat NL'ers op m'n friendlist, maar die spelen inderdaad meer MGP. Maar nu heb ik MM3 en die wordt dus echt wel meer gespeeld door NL'ers! Heb daar nog nauwlijks met anderen gespeeld. En ook relaxed dat je singleplayer kan spelen,maar toch online bent. Als er dan friends online komen, kun je meteen joinen! See'ya
     
  17. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    hey GrooVin, ik gooi je wel ff op mijn friendslijst
     

Deel Deze Pagina