Ik weet dat er veel threads over dit gaan maar ik kon er geen een vinden. maar hoeveel magazines komen er nou op de markt, die ene weet ik maar als die nouw niks aan is komt er nog een andere? Ik koop nu elke keer engelse versies die duur zijn maarja, magazines die ik heb, XGAMER issue 1 en 3 en de nieuwste OXM. trouwens ik weet niet of jullie dit wisten maar ik las dit ergens: Xbox Magazine 16 mei in de winkel Het Haarlems Uitgeef Bedrijf komt als eerste in Nederland met een Xbox Magazine. Het eerste nummer ligt in een oplage van 12.000 vanaf 16 mei in de winkels en kost € 4,50. Het betreft een onofficieel magazine. Er zijn geen banden met Microsoft en de officiële licentiehouder van Europa, Future Publishing in Engeland. In het blad komen vooral games en de consoles aan bod. Daarnaast is er ruimte voor DVD-films. Primair richt het blad zich op mannen tussen de 16 en 40 jaar. 'Omdat we met dit blad mikken op een wat oudere doelgroep, is het chiquer en serieuzer dan de huidige gamebladen', aldus Arthur Geraerts', hoofdredacteur van het blad. 'We willen objectief informeren, omdat zeker het eerste nummer ook gekocht wordt door mensen die nog geen Xbox hebben'
oud nieuws..van micromedia zeker maar ik vind dat er zeker een een demo bij MOET zitten en dan hoeft die niet in zo`n hard doosje ofzow want dat kost veel geld. en als je lid word een spel moet krijgen misschien abe ofozow?????!?!?!?
Er komt GEEN demo DVD (is iig nooit gezegd, en hij is niet heel erg duur dus zal wel niet zo zijn) en het wordt NIET uitgegeven door Micromedia
ik heb er eens twee gezien xbm ofzo en xbox nation bij welke zit er een demo cd (het zijn engelse bladen)
wat is dat oxm toch...ik heb dat blad echt nog nooit ergens zien liggen (ligt dat in die speciale winkeltjes ofzo)
Meestal bruna of zo, maar niet de plaatselijke boekhandel. Alleen als die echt uitgebreid is. Ik ken wel dat boekje die jij bedoelt, met een klein boekje met Munch and Abe op de voorkant. Maar OXM is anders, is stoerder trouwens Ciao
IK haal OXM altijd hier in doetinchem bij dimension plus, die importeren wel een aantal goede bladen..
Ik heb de OXM UK inderdaad ook bij Bruna gezien, en bij 1 andere winkel. Ik vind het wel leuk dat er een Demo cd bij zit, maar de prijs is ook erg hoog (14 euro). Er was nog een ander Xbox blad voor 4,50 euro ofzo, maar daar zat geen demo cd bij. De game reviews lees ik dan liever op internet.
We krijgen er binnekort een item of een paar van opgestuurd, en dan maken we een review, morgen bel ik die gast want ik had hem eerdder niet kunnen bereiken, (en hij mij ook niet) schijnt dat mijn telefoonlijn is afgesloten whahahahahhahah!!
het zou best eens een goed blad kunnen worden, Arthur Geraerts was namelijk ook hoofd redacteur van Hoog Spel.
klopt, dat was echt een goed blad. een aantal ex hs medewerkers zijn later playzone.nl begonnen. maar dat wist je denk ik allemaal wel. als je nog wilt weten wie de echte mensen acher het blad waren moet je maar eens lezen in het forum van www.hoogspel.nl. je zal nog raar staan kijken.....
Ja, daar heb ik ook nog een abo op gehad. Ik heb ze vorig jaar allemaal weggegooid. Ruimtegebrek.. Zou wel cool zijn wanneer die voor de Xbox doorgaan.