Nederlandse Xbox-Live

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door baszs, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Hallo Mede XboxLive Mensen..

Ik wil een boodschap de wereld in helpen.. en dat is.

Waarom hebben wij zo weinig xboxlive features in Nederland!
    En wat kunnen wij eraan doen om ook de opties van de amerikaanse versie te krijgen..
    Ik vind dat wij alle recht erop hebben.

En dit verhaal heb ik dus ook voorgesteld bij de xbox360 support.
    Hun vertelden mij door dit meetedelen op zowel nederlandse en amerikaanse forums om zo de aandacht te eisen..
    Om zo een x een pettitie te beginnen over dat nederland dolgraag de volledige functies van live wil.

Vinden jullie ook niet dat de nederlandse Live. slecht onderhouden word.
    dat gratis trailers nooit geupdate worden.. altijd oude films en muziekclips worden getoond.

We hebben dat betreft het NEXT-GEN platform gekocht om te genieten van alle functies en vooral ook van de HDfuncties..
    ik heb dus over het verhuur van de HD films over live.

Ik zou graag willen weten of er gamers zijn die ook vinden dat we net zoveel moeten kunnen genieten van live als de andere landen die 'WEL' de volledige functies van live hebben..
    ik bedoel wij in nederland betalen het GOLD tarief voor bijna de functies van een SILVER account..

laat je mening horen!! :thumbs:

2. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    stuur een mail naar de regering fzo

/Mod reageer normaal of anders helemaal niet als je toch niks zinnigs hebt toe te voegen.

3. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Daarvoor kun je áltijd een US account nemen. Is veel makkelijker en bovendien heb je zo de downloads in je hand. Gewoon een nieuwe hotmail account maken en als land ''Amerika'' kiezen en je hebt het zó :)

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Er zijn bepaalde rechten in Nederland die over het verhuren van films gaan. In ieder geval als we iets hier niet hebben wat Amerika wel heeft, dan zal het meestal door de rechten komen.

5. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, wat Fiasco zegt :)

6. Kapitein Iglo

Kapitein Iglo Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen dat topicstarter gelijk heeft. De laatste tijd is de Nederlandse marketplace maar een beetje verslapt. Waar is bijvoorbeeld Artist of the Month heen? Vroeger hadden we dat ook gewoon in Nederland, we hebben al paar mooie artiesten gemist en helaas kan je die ook niet meer downloaden uit amerika. Ook zie je bijna geen community filmpjes meer en waarom zouden wij geen Inside Xbox feature kunnen hebben? Heel onze xbox is engels, alle game videos zijn engels maar inside xbox kunnen wij niet krijgen omdat het te engels is (dit is overigens niet een officiele reden van Microsoft maar de enige reden die ik zelf kan bedenken). En eigen initiatieven van Microsoft Nederland naar de community voor xbox live marketplace (eigen theme, picturepacks maken etc) zijn er ook niet.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Klopt heeft gewoon met rechten te maken.

8. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Dat vind ik wel een heel makkelijk antwoord..

De Promotie is gewoon heel slap..
    alleen als er soms voor een blockbustertje wat geld word uitgetrokken zien we het pas bij ons terug op marketplace
    geld ook voor muziekanten. maar de US-live krijgt om de haverklap nieuwe film en muziek content..

En als de HD-films een probleem heeft met rechten.. waarom zou dat dan alleen maar hier in nederland zijn. Het zijn toch meestal amerikaanse producties.. onze film rechten zijn niet zo anders dan die van de UK of France, Duitsland.

Het is waarschijnlijk dat wij een slappe zak als Live onderhoud hebben.

9. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zowel een Nederlandse als Amerikaanse Live account en de verschillen zijn inderdaad gewoon te groot. Ook een aantal dingen die niets met rechten te maken hebben, moeten wij om duistere redenen ontberen (gratis downloads of Arcade spelletjes). =(
    Terwijl wij in verhouding zelfs meer betalen (door lage $ koers).

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dit forum gedeelte is voor Xboxworld gelegen zaken. Helaas heeft XBW over de thread gestelde opmerking geen invloed,dus sluit ik deze thread ... natuurlijk kan een ieder zijn ei kwijt in het xbox gedeekte van het forum.. aan de vrouwelijke kippen onder ons .. laat het eitje uitbroeden, wan misschien komt er dan een klein wonder ... (ik moet nog +/- 4 weken wachten ;))

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina