1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Need for Speed: Carbon

Discussie in 'Games' gestart door king kai, 17 jun 2006.

  1. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Need for Speed: Carbon

    developer: EA Games
    publisher: Electronic Arts
    genre: racing
    release datum: rond november?

    Er komt natuurlijk weer een nieuwe NFS, de eerste info over de game is nu ook bekend.

    bron: xbox360only.nl

    Het is natuurlijk zo'n uitmelktitel, maar ze hebben wel altijd nieuwe auto's en nieuwe functies in petto. Ik kijk er in ieder geval al weer naar uit.

    Hopelijk komt er snel meer informatie/plaatjes uit over deze titel


    Limited Edition:
    Drie extra auto's
    Tien extra tuning kits
    Zes nieuwe races
    Tien extra stickers
    Drie Challenge races
    Drie extra Drift circuits
    Een Making Of video


    Eerste filmpje

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2006
  2. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het wel gezien met de NFS reeks, het laatste deel kon me al niet meer boeie

    EDIT: Heel EA kan me niks boeie
     
  3. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    idd uitmelken
     
  4. mars15

    mars15 Guest

    ben wel benieuwd. moet wel veel mooier als wanted
     
  5. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    ea is echt aan het uitmelken joh, volgend jaar need for speed 28 ofzo :confused: pff elk halfjaar een opvolger, niet normaal gewoon !
     
  6. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    En toch vond ik NFSU2 beter dan al die andere zooi...(ook al begon dat na een week of 2 toch wel te vervelen...)... Ga zo door met uitmelken EA ga's-dood-games:{
     
  7. Last-Warrior

    Last-Warrior Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    1
    ahah hopelijk word deze vetter dan mw die was was echt vet, ja de grapihcs kunnen beter ( moeten beter ) en hopelijk zit de politie der nog is dat was echt gruwelijk
     
  8. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond MW juist minder, want er zat echt te weinig tunen in, die nieuwe functie lijkt me eerder irritant dan TOF!
     
  9. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Uitmelken of niet, ik vond MW echt een heerlijke game, hele vette auto's en heerlijk met de politie's om ouwehoeren :D
     
  10. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Voor zo ver ik weet is er niets bekend over deze game. Deze informatie komt niet van die website, maar van Playstation Magazine.

    Vermeld er alstublieft bij wat de correcte bron is en in hoe verre het een gerucht is voordat er misverstanden ontstaan. :)

    Als er officiele (echte) informatie over het spel is kun je dat op XBW lezen!
     
  11. xbox360 4-LIFE

    xbox360 4-LIFE Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    hoop dat in nfs carbon de politie wel weer in zit man vond ik echt tof hoop dat deze ook weer goed word hou wel van lekker tunen en doen heerlijk en op 360 is het gewoon vett vett vett_O_ :thumbs:
     
  12. 4sake

    4sake Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach man mensen:confused: Over al dat fifa en pes doen jullie ook niet moeilijk:p haha Ik heb echt een hekel aan voetbal games en ze blijven maar gemaakt worden:eek: en daar doen jullie dan opeens niet moeilijk over? naar mijn mening is fifa 98 het beste xD
     
  13. Ydo

    Ydo Ydo Ydo

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    laten ze als eerste die handling eens verbeteren, wat rijden die auto's altijd kelere zeg !!
     
  14. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Most Wanted op de pc reed lekker, maar de demo op de 360 zoog hard. Als het maar niet echt om de wouten gaat draaien zoals in MW. Je kon niet eens lekker beetje racen of je kreeg alweer bromsnorren achter je kont aan.
     
  15. No_Name

    No_Name -

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
  16. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Hij bedoelde dat er nog geen nieuws over is |:-

    Ben je weer de boel af aan het kraken :{

    En exclusief wordt ie zeker niet die gasten willen zoveel mogelijk geld verdienen bij EA.
    Denk eens na. Iedere titel tegenwoordig van hun is Multiplatform. |:-

    ps. Staat ook in de start post.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 jun 2006
  17. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Kvind 't jammer dat die need for speed games zo uber-onrealistisch zijn.. Je kan gewoon overal volgas door de bocht. Ik heb op de playstation 1 nog NFS: Road Challenge. Dat is veel realistischer.. enige nadeel was dat je daar geen aanpassingen aan je auto kon maken.. Maar komt deze game dan ook op de xbox 1 ? Lijkt me eigenlijk wel sterk..
     
  18. Louike

    Louike Far Beyond Metal

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zal graag 60 euro neertellen voor een nieuwe NFS.... Most Wanted was supervet! een content update zou ik ook wel kunnen waarderen :)

    tis iig geen exclusive: Also On: PS2 | PSP | XBOX | X360 | GC | DS | GBA | WII (gamespot)
     
  19. No_Name

    No_Name -

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    :): vriendjes...?
     
  20. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    :confused:
     

Deel Deze Pagina