1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Need for Speed: Carbon

Discussie in 'Games' gestart door king kai, 17 jun 2006.

  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    LOL! 8) Is dat niet zo'n level met ook een hele lange jump? En is NFS 2 niet dat deel waarin je zo'n NASCAR-auto had en een soort 'super' ding? *Denkt terug aan NFS 2, wat ik er nog van weet in ieder geval! :b:

    Over Carbon, ondanks dat EA flink uitmelkt op hun series is het niet vaak dat een game hard tegenvalt! :eek: De graphics zijn altijd opgepoetst, er is weer een totaal nieuwe soundtrack, je kan net weer iets meer, je hebt net weer wat extra mogelijkheden waardoor de games nooit onvoldoende of mager scoren. Opzich doet EA het niet slecht op die manier, maar toch, een game hoort vernieuwend te zijn en je moet momenten krijgen van: 'Wow, dit had ik nooit verwacht!' Inplaats van: 'Hee, ten opzichte van deel X is dit toch net ietsjes beter'.
     
  2. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Klopt, verrassend is het ook nooit eigenlijk.
    Ik zie het altijd als kleine updates, maar toch kan ik t niet laten om ze te kopenO-)
    Niet dat Need for speed echt realistisch is, daar hebben we Forza Motorsport al voor, maar t blijft toch wel aardig om te spelen.
    Dit filmpje in de bergen spreekt me wel aan moet ik eerlijk zeggen en een mix tussen de Underground-reeks en Most wanted lijkt me ook wel wat:b:
    In beide gevallen was het iets te overdreven, ben benieuwd:D
     
  3. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond alle need for speed games tot nu goed en de laatste zal ook wel goed zijn ik denk dat het in de stijl is van de Nieuwe Fast And The Furious Tokyo Drift film daar driften ze ook, wat je ziet in die trailer van NFS Carbon. Ga hem cker kopen op de 360
     
  4. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Geen dodge, een 1971 Plymouth Cuda.

    NFS Underground en NFS Most Wanted vond ik wel weer aardig, nadat imo de NFS serie een beetje was ingezakt.
    Underground heb ik nog rond gespeeld, Most Wanted niet, was die op een gegeven moment toch zat.
    Ik weet nog niet wat ik van deze moet denken, afschrijven doe ik hem (nog) niet maar ik heb ook niet zoiets van Yes weer een NFS.
    Ligt een beetje eraan wat er veranderd is tenopzichte van de voorgangers.
     
  5. Robbertje

    Robbertje X360

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond Hot Porsuit 2 het laatste, goeie deel in de NFS reeks, die daarna zijn wel oke en Carbon lijkt ook weer zoiets te worden als afgelopen delen, ik wil gewoon weer door jungles racen en niet door die donkere steden.
     
  6. Pimp

    Pimp Guest

    Zolang het maar geen Underground nigga Urban Hip Hop NFSU wordt :)
     
  7. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo niet er moet tog ook wel tuningshit inzitten
     
  8. F.F.C. Admin.

    F.F.C. Admin. Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    We zijn t verwend met de NFS reeks of EA heeft gewoon zoiets van als w uitmelken is het goe. Ik pik t nie langer tot NFS Underground 1 was alles nog prima en heb ik m r prima mee vermaakt. Maar vanaf Underground 2 is allus CRAP geworden de moelijkheid ligt t laag de spelduur is t kort voor een game als dit.

    Als k t mag vergelijken met FORZA die kwa tuning enorm is dan is NFS een "ei". Ik verwacht dat EA met Carbon dan ook iets groots gaan doen ! Doen z dit egter nie dan koop ik hem nie dan download k hem nie en speel k wellicht nog geen 1s de demo hiervan !

    IK WIL IETS VETS OP ME PC WAT MEN OP DE XBOX AL HEEFT, OF KRIJGT !!!
     
  9. AwakedDevil

    AwakedDevil 2fast 2furious :D

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    het is je genre of het is het niet é
    ik ben wel voor race games
    en need for speed carbon ziet er wel weer een mooi spel uit
     
  10. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies die Muscle cars lijken me een echt vet in het spel nfs gaat een beetje de richting in van midnight Club 3 Dub Edition met die muscle cars wat ik trouwens ook een goede game vond._O_
     
  11. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    waaaarooomm, nou elk ieder godganze jaar weer, "zucht", als ze het nou eens elke 2 of 3 jaar doen, dan kan je het veel beter en mooier maken, dan zijn er weer andere auto's uit die je in het spel kan stoppen, maar nee hooorrr, die achterlijke EA met hun stenen hasses moet het zo nodig weer elk jaar doen. Als ze nou elke 3 jaar zouden, dan zou je in princiepe dus een spel kunnen krijgen die elke keer weer het niveau van bijv PGR 3 of 2 kan halen, en dan waarschijnlijk ook meer opbrengen dan 3 bagger games. Ik wil niet zeggen dat Need for Speed kut is, maar het is gewoon iedere tiev*s keer weer hetzelfde liedje. Ga die straat racer uitdagen, ga daar heen daar racen een stel noobs, koop die en die upgrade... wtf man. Dit is gewoon ziekelijk.
     
  12. MarijnB

    MarijnB Special User

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb me met elke need for speed game vermaakt.... Dat komt omdat het niet te moeilijk is het ziet er goed uit en het heeft een goede sfeer. Het zijn mss niet te besten race games die er te krijgen zijn. Zo heb ik me meer vermaakt met need for speed als met PGR3.
    Trouwens over uitmelken gesproken is PGR3 zo anders als PGR2, volgens mij is alleen het verschil de grafichs
     
  13. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Check deze thread maar eens:

    http://boards.gamefaqs.com/gfaqs/genmessage.php?board=933691&topic=29157104

    Dit is precies zoals ik me er ook over voel! ben het hele "pimp my ride in een dode stad zonder daglicht met ricers en hete mokkels" nou ECHT wel zat... laat ze nu voor eens en voor altijd ophouden met dat gemelk, want dit is eche belachelijk, nietwaar?

    Most wanted was nog wel de beste uit de serie vanaf 2002.. maar ook die liet te wensen over, ik hoop echt dat die duizend mensen die in die studio werken van hun luie stoel afkomen, en de glorie dagen van NFS weer terugbrengen.. de fans schreeuwen er nu al jaren om, maar telkens weer naar die "the fast and the furious" hype grijpen en uitmelken... het is mooi geweest, tijd voor verandering... niet het uitmelken van een game die nog steeds op de xbox undeground 1 engine loopt om op alle platforms maar goed te kunnen verkopen!
     
  14. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is er mis mee dat need for speed de kant op gaat van de ''the fast and the furious'' das tog juist vet dat je jouw eigen kan aanpassen en er is EA heeft een of ander Autosculpt-tech erin gestopt dus het zou wast wel weer wel beter worden dan de vorige series..
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    3 nieuwe screens:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Saaie en vooral nietszeggende screens.
     
  17. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    jakkes...

    Die lamborghini is helemaal verkloot met die plastic troep erop!
     
  18. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Het is niet lelijk...

    Maar WTF? Waarom zet die website hun tag op screenshots van Gamespot? Hoe duidelijk wil je het maken dat je ze gejat hebt? :confused:
     
  19. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    wat voor auto is die links staat op de derde screenshot??
     
  20. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Kan je moeilijk zeggen he als je alleen maar 2 banden en een zijkant ziet;)
    Ik heb geen flauw idee...maar dit wordt toch wel weer een racegame om in de gaten te houden ( nadat ik Forza Motorsport 2 heb uitgespeeld )
     

Deel Deze Pagina