1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Need for Speed: Carbon

Discussie in 'Games' gestart door king kai, 17 jun 2006.

  1. JelleN

    JelleN Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    0
    als je voor graphics, auto's en tune mogelijkheden gaat zou ik Carbon kopen, maar persoonlijk vond ik het level en hoe de achtervolgingen van de politie in zijn werking gaan, bij Most Wanted leuker/beter(mening)

    de keuze blijft aan jou
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    qua gameplay dus Most Wanted, en voor de eyecandy Carbon. :)

    Carbon is €20
    Most Wanted is €10

    Most Wanted dus :9
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    -Most Wanted is eigenlijk veel leuker volgens velen: aardige storyline waar je niet zo snel mee klaar bent.
    Leuk politie systeem, het is overdag, een grote stad waarin je freeroam kunt racen (heeft Carbon ook), tunen, gave auto's en nog wel meer. Het is eigenlijk een geweldige mix tussen de oude NFS delen (Exotics, politie) en de Underground serie (tunen)

    Review Most Wanted: http://archief.xboxworld.nl/article/613/?page=1


    -Carbon heeft meer verschillende auto's als Most Wanted die onder zijn verdeeld in Exotics (Lambo's, Porsche, Aston Martin enzovoorts), Tuner (Nissan, Mitsubishi, Nissan enzovoorts) en Muscle (Chevrolet Ford Shelby, Dodge enzovoorts).

    Je hebt ongekend veel tune mogelijkheden door het AutoSculpt systeem (veel meer dan in Most Wanted): http://www.youtube.com/watch?v=01N06...elated&search= en http://www.youtube.com/watch?v=McLga...elated&search= .
    Het speelt zich in de avond/ 's nachts af met leuke bossraces in de Canyons. De career is stukken korter dan die van Most Wanted. En de politie is in dit deel gewoon een leuke en aardige bijzaak.


    Review Carbon: http://archief.xboxworld.nl/article/680/?page=1
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat autosculpten is natuurlijk wel erg vet, maar als je dan met je vette karretje nog geen vette races kunt rijden heb je er natuurlijk ook niet veel aan. :)

    Nu zeg ik niet dat NFS:C slecht zal zijn, maar Most Wanted lijkt meestal toch de voorkeur te krijgen omdat het gewoon een leuke gameplay heeft, vol met adrenaline (de achtervolgingen).
    Ook wordt vaak als pluspunt gegeven dat Most Wanted niet meer dat Undergournd sfeertje heeft. (in de nacht rijden)

    Op dit moment koop ik dus Most Wanted, en later zal Carbon er mss ook nog inkomen (als die ook 10 euro is)

    Wel jammer van het gebrek aan leuke achievements bij Most Wanted.
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2007
  5. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    en nu we bij het onderwerp achievements zijn aangekomen heb ik daar mee een vraagje over. Bij Carbon dan. Hoe kun je in vredesnaam die achievements uit die achtervolgingen met de politie halen (na 12 minute ontsnappen, 200000 schade, 5 strips ontweken enz) Elke keer als ik zo'n lange achtervolging heb kom ik nie meer van die politie af, dan net als ik ze afgeschud heb spawnt er weer eentje 100 meter voor me ofzo:confused::confused::confused:
     
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Die 12 minuten achtervolging is eigenlijk perfect als je nog vroeg in het spel zit, waardoor je geen hogere heat kan krijgen als bijvoorbeeld 2 of 3. (ligt er maar net aan dus hoe ver je bent in de career). I

    Ik heb die 12 minuten achtervolging gewoon met heat 5 gehaald.
    Je moet gewoon zorgen dat je wanneer de politie versterking heeft ingeroepen, je langzaam aan dus gewoon die groep wagens kleiner en kleiner maakt door ze dus gewoon kapot te rammen ofzoiets. Als je dan nog maar met 1/2/3 politiewagens overblijft moet je gewoon zo'n driehoekje vinden waarbij je die auto's dus kapot kan krijgen.
    (je weet wel wat ik bedoel hoop ik, bijvoorbeeld zo'n tankstation wat explodeert als je er doorheen rijd).

    Als je nog maar met weinig wagens overblijft zullen ze waarschijnlijk versterking inroepen, en je ziet dan een tijdklokje waarop staat hoelang het nog duurt totdat ze versterking hebben verstuurt.
    In die tijd moet je dus gewoon zorgen dat je die paar wagens snel kapot krijgt. Als je dan eindelijk van ze af bent, moet je meteen proberen snel zo'n schuilplaats op te zoeken (Zo'n gestippeld rondje op de map), waardoor je dus snel van de politie af bent.

    Die 200.000 schade en ontwijk 5 spike strips zijn helemaal niet zo moeilijk. Voor 200.000 schade moet je gewoon proberen te rammen wat je tegenkomt. (vooral bij een roadblock moet je proberen 2 auto's in een keer kapot te krijgen).
    En die ontwijk 5 spike strips krijg je ook wel vanzelf als je bijvoorbeeld gaat voor die 12 minuten achtervolging met heat 5.
    Gewoon goed opletten met die spike strips, en ook dat slow-motion gebruiken voor een roadblock/spike strip. Zo kun je nog altijd gemakkelijk ontwijken
     
  7. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0

    Okee, bedankt ik ga het straks meteen proberen, maar moet je eik voor die 5 spike strips en 200000 schade ook perse ontsnappen?
     
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ja daarvoo zul je dus ook moeten ontsnappen, maar als je ff doorzet en slim speelt heb je die 3 achievements in een keer!
     
  9. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik volg trouwens niet hoe je de achievement Need for Speed krijgt.. 230 at speedtrap. Ik heb bij een radarrace een camera voorbij gereden dik over de 230, maar toch de achievement niet.... Of is die ook alleen online te krijgen? Ik zat gewoon in een radarrace in de career.
     
  10. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378

    (n)iemand???
     
  11. JelleN

    JelleN Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien heb je de display op km/h ingesteld, en moet je met 230 mp/h passeren;)
     
  12. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    sjiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit..... |:- :eek: :+
    Thanx voor de tip!
     
  13. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Nou oe, heb ik net tot 2x toe de 230 MPH gehaald in een radarrace (Solo met Nikki als teamgenoot, dus niet in Career), heb ik toch de achievement nog niet.... Er stat toch nergens bij dat het meer dan 230 moet zijn of dat het in career moet?? Wie weet raad?
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Het hoeft volgens mij ook niet perse in Career. Maar als je al 2 keer de 230mph hebt bereikt is het wel raar dat je die achievement niet hebt gekregen.

    Hier misschien wat tips:

    Hit 230 Mph in a Speedtrap
    The Easiest way to get this is to beat the single palyer game and unlock the fast cars. Once you get a car, boost its top speed as much as you can, with the upgrades. Then go into a race and get Nikki to be your Crew Member. You should be able to get it, after drafting behind her.

    Maar misschien moet je het eens in Career halen.
     
  15. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    zouden ze erdan wel bij mogen vermelden als 't in career moet
     
  16. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    it's worth a try.

    Ik reed namelijk in een snelle race met een Lambo Gallardo. Lekker draften achter Nikki en ik had 'm te pakken (na 20 keer proberen...). In Career heb ik alleen nog geen serie 3 auto. Nog ff wachten dus.
     
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Een fijne race hiervoor is de Eskuri Way! Ongeveer in het midden maak je een bocht en daarna heb je een erg lang stuk waar je onder een brug rijdt. Als je die bocht hebt gemaakt, moet je zorgen dat je draft achter Nikki en dan vol lachgas inhouden. Ik had hem gehaald met een max upgevoerde Dodge Challenger concept.
     
  18. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Uiteindelijk toch gelukt. Wat blijk nou, de mph-teller tikt 230 aan, ls je feitelijk 229,9 rijdt. Echter, voor de achievement is het dan géén 230 mph. Dat bleek uit m'n statistieken. Tis me uiteindelijk met de Lambo gelukt (Bonusauto) op Stonebridge Tunnel. Net voor de één na laatste brug roep je Nikki op, en pas nitro gebruiken net voor de oprit naar de reguliere weg. Exact 230 mph aangetikt.
     
  19. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik zag trouwens dat m'n statistieken deels gewist worden.... Zag ik eerder nog max radarsnelheid geklokt op 230 mph staan, staat ie nu weer op onder de 200. Gevolg is dat ik de beloningskaart voor 200 mph kwijt was.

    Hoe kan dit? De andere stats (zoals achtervolgingstijd en totaal geramde smerissen ed.) blijven wél bewaard..

    De Achievement was ik overigens niet kwijt.
    Iemand een idee?
     
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dat zal vast komen doordat je de race niet hebt afgemaakt. Daardoor word je statistiek van 230mph niet opgeslagen.
     

Deel Deze Pagina