1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Need for Speed: Carbon

Discussie in 'Games' gestart door king kai, 17 jun 2006.

  1. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Zeker wel. Hoe kan ik anders de achievement van 230 mph hebben? ;)
     
  2. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je eenmaal een achievement heb gehaald, blijft die voor altijd staan.Het maakt niet uit of je bijv. een hele savegame verwijderd.
     
  3. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Heb ik niet gedaan. Waaaaaazig.....
     
  4. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    eh mensen ik heb die achievement van 50 free roam races winnen geprobeerd. maar heb nu 52 races staan maar nog geen achievement iemand enig idee hoe dat kan

    please ........
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb ook al over de 50 free roam races gewonnen. Maar ik heb ook geen achievement gekregen, dit probleem is al bij meer mensen bekend. Het is dus gewoon een vervelend bugje.
     
  6. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ik dus voor niks al die moeite gedaan.

    wel veel geld mee verdiend maar toch :mad::mad:
     
  7. jj-mal

    jj-mal Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje, mischien wel een domme maja. Ik heb nfsu carbon gekocht en nu ben ik al best ver alleen ik vraag me af of er ook shops zijn waar je onderdelen kunt kopen zoals neon enzo! net als in nfsu 2. want ik heb me kapot lopen zoeken in dat vrij rondrijden menu maar ik kan echt niks vinden het enige wat er is zijn autowagenparken en schuilplaatsen. ik kan me haast niet voorstelle dat je bij nfsu carbon geen neon kan doen en andere dingen kan kopen zoals audio in je auto? Reageer alsjeblieft want ik ben me echt aan het doodzoeken. alvast bedankt!
     
  8. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    jj-mal het is jmmr maar dat vind iedereen. Er zit geen neon en ICE/audio in NFS Carbon.
     
  9. TRIPLE NIX

    TRIPLE NIX Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nog meer mensen die dit spel met het stuurtje spelen?

    Ik heb het spel eerst met de controller gespeeld en ik moet zeggen dat ik het een enorm gaaf spel vind! Gisteern voor het eerst het stuurtje (Logitech) geprobeerd en dat is ook echt enorm vet! Het is echt heerlijk om achter dat ding te kruipen en met je gedachten gewoon in die auto te zitten.

    Ik heb echter een vraagje. Ik heb er al meer over gelezen maar volgens mij is het niet mogelijk om de sensitivety omhoog te schoeven ofwel?
    Vind het nu erg lastig, je moet het stuur helemaal omgooien om vol tegen te sturen, dit kost iets meer tijd dan met een pookje waardoor je vaak te laat bent met tegensturen en je je drif niet meer haalt. Dit probleem heb ik helemaal in de drift races. Het knopje op het stuur zelf is geen optie, dan is de auto niet meer te houden en ga je alleen nog van de ene naar de andere muur.

    In most wanted kon je in de career mode de auto zelf nog scherper laten sturen zodat je in career in ieder geval heerlijk met de auto kon driften.

    Is dit in Carbon ook op de een of andere manier mogelijk of moet ik gewoon nog meer oefenen en is het wel te doen?

    Alvast bedankt!
     
  10. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Heb net de Cararrier afgerond én alle races. Kga nu dus volop in de uitdagingen.
    Andere beloningskaarten krijg je door oa veel online te racen. Maar om de online ERV-niveau's te bereiken, is winnen dan verplicht?? Want ik zit nu dus elke keer in de ranked matches met de racers die nog altijd vele malen sneller gaan én online erv hebben van bijv. 123 (en ik zit dus op 0). Gewoon blijven racen en dat gaat vanzelf, OF moet je de race ook winnen??
     
  11. TRIPLE NIX

    TRIPLE NIX Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog niet veel online geraced maar volgens mij krijg je altijd punten. Als je een race uitrijd en laatste bent krijg je maar 1 punt ofzo en hoe beter je bent hoe meer punten je krijgt.
     
  12. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Kzit overigens na 1,5 uur online geraced te hebben op niv. 3. Je krijgt een level volgens mij naar het aantal races online, ranked match! Die vind je nl. ook terug in je stats.
    Ik dacht eerst dat ranked inhield het percentage dat je van de game voltooid hebt en dat daarop je tegenstanders werden geselecteerd (onder het motto gelijke monikken, gelijke kappen), maar dat klopt blijkbaar niet. De ene keer race je tegen lui die hele dagen niks anders doen, de andere keer tegen lui die de betere serie 3 auto's nog niet hebben. Heb gelijk 3 achievements kunnen scoren in luttele races...
     
  13. TRIPLE NIX

    TRIPLE NIX Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja inderdaad, maar als het goed is ga je altijd vooruit. Ranked is volgens mij gewoon dat je level stijgt als je speelt en hoe beter je speelt hoe sneller je vooruit gaat.

    Zitten trouwens best wel wat goede racers tussen! Ook mensen die career nog geeneens uitgespeeld hebben maar je er heel hard afrijden. Wil dus ook niet altijd iets zeggen :)
     
  14. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Hoe krijg ik eigenlijk (zonder te kopen via punten) aan de Corvette Z06?

    Ik heb de career al enige tijd helemaal voltooid.... Ik tref de auto echter nergens aan.... En uiteraard elke radarrace op live wordt ik er met de Quattro gewoon uitgesnord door de Z06 :+

    <edit> Nevermind..... :+
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2007
  15. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    ik was vandaag maar weer is begonnen met carbon, en het bevalde me tog wel weer. Ik had mee 150 G gehaald vandaag, maar er waren wel enkele eigenaardigheden zo was ik een online race aan het spelen en toen kreeg ik opeens de Car collector achievement. En zo was ik ook een Canyon Duel aan het spelen (twee keer) met iemand die de Canyon Craze achievement had maar ik kreeg hem maar niet op het einde van de match. Iemand enig idee hoe dat kan?
     
  16. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Zeker weten doe ik het niet, maar heb je de race wel uitgereden? Kan me voorstellen dat je 'm alleen krijgt als je niet crasht of iets dergelijks.
     
  17. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ja ik heb de Game ook gehad maar ik kan me herinneren dat je voor bepaalde items te krijgen en vrij te spelen dus ook de tijden moet beteren van je opponent.

    Check anders even ook voor de zekerheid de Challanges na,want daar gaan ook veel dingen schuil.
     
  18. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik had de race helemaal uitgereden, maar die andere twee infectie achievements had ik wel gewoon gekregen

    Canyon Craze

    Catch Canyon Craze by playing an Online Canyon Duel with an infected player

    Er staat ook niks van bij dat je de race moet winnen, maja ik zal het nog wel een keer proberen en dan zie ik wel.

    Public Enemy No. 1

    Disable 50 police vehicles while in Career Freeroam

    moet dit in een achtervolging zijn, of is het alles bij elkaar?

    En hoe kun je een race voor je eigen starten waar je gewoon alles kan instellen wat je wilt spelen, dus ook het aantal rondjes enzo

    vast bedankt, latr
     
  19. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ja dat kan in de Gameplay options waar je de rondes kunt instellen,scakelen en noem maar op :)

    Over de politie wages,ja dat is een een Free Roam alles bijelkaar dus zodra je de Pursuit verlaat of je komt af door lekke Banden moet je weer overnieuw beginnen.
    tenminste als het alleen gaat om de wagens te disablen,want je kunt ook zoals je weet staatskosten rijden maar dat word wel bijgehouden ten alle tijden.
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2007
  20. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is het nou in free raom alles bij elkaar, of in een persuit'?:+
    mja maakt op het moment tog niet uit, want op een of ander manier loopt need for speed opeens elke keer vast, ga nou het proberen met wat huismiddeltjes de krassen op de dvd weg te werke:+
     

Deel Deze Pagina