1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Need for Speed: Carbon

Discussie in 'Games' gestart door king kai, 17 jun 2006.

  1. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    25 achievements 400 punten:)

    bij die ene head start achievements moest je 10 seconde na je tegenstander vertrekken op York Road sprint en dan winnen, ik deed het maar ik kreeg hem niet.. wat doe ik fout?
     
  2. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Wordt het spel nog online gespeeld? Zijn de servers überhaupt nog online? Wou het pasgeleden testen maar toen kwam ik erachter dat ik mijn spel uitgeleend had en nu is mijn xbox kapot.
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    To do this achievement you need Xbox Live. Go Online and do a race (Ranked or Unranked) on "York Road". Once the race starts you must wait 10 seconds AFTER the first person started and then finish the race first. So, If nobody moves for 5 seconds, than you can start moving at 15 seconds. It's approximately a 2:15-2:30 Race, and really isnt a problem especially if you can get a friend to help you, in a 2 person game.

    Aangezien ik deze achievement ook nog niet heb, wil ik je vanavond wel ff helpen. :)
     
  4. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    ik heb hem al:D ik kende dat stukje tekst al maar het werkte niet.
    misschien luktte hij bij mij omdat ik 4 mensen eruit heb gereden na 11 seconde:cool:

    maar desalnietemin wil ik jou wel helpen vanavond hoor, voeg me maar toe,

    er zit trouwens wel een hoop 0/1 xp ers online
    en het wordt genoeg gespeeld hoor, ik hoef nooit lang te wachten
     
  5. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ja ik heb me de game weer aangeschaft en ik heb er enorm veel plezier aan,ook kwa techniek vind ik Carbon gewoon perfectie met zijn besturing wat in pro street opeens weer minder is geworden.

    Ook de achtervolgingen zijn echt super,gister nog 11 minuut zoveel zitten te scheuren om ze af te schudden en de auto sculp blijft vet:)
    Maar volges mij is het een ander team geweest die Carbon heeft gemaakt want kwaliteitief ligt de game hoger dan welk ander deel tevoren.
     
  6. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    het was inderdaad een ander team dat carbon heeft gemaakt.
    dat is ook de rede dat ik hem juist minder vond dan voorgaande delen, maar goed daaar zijn de meningen over verdeeld
     
  7. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ja smaken verschillen enorm,bedoel ik vind pro street ook erg tof maar het is niet meer als vanouds en ik hoop dat de volgende nfs reeksen weer illegaal worden,want zeg nou zelf we hebben al meer dan genoeg forza en pgr achtige games.

    Maar daarbij hoort Need for speed gewoon illegaal te blijven,pro street is leuk maar technisch minder.
     
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    QFT.
     
  9. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Niet met me eens of?
     
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Quoted for Truth, ik ben het er wel mee eens. :)
     
  11. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zelf pro street niet gespeelt en dat komt omdat 't niet is wat ik dacht dat het zou zijn.ze zouden terug gaan naar de roots dus ik dacht aan een nieuwe hot pursuit ofzo, maar het werd een legale race game waar je in kan tunen enzo.

    maar goed je hebt inderdaad gelijk NFS hoort illigaal te zijn, vind wel dat ze er een goed verhaal in moeten stoppen EN er genoeg afwisseling moet zijn.
    vind 't verhaal van carbon ook erg triest en wie mij het verhaal in most wanted kan uitleggen in meer dan 10 zinnen vind ik knap, om over de underground delen nog maar te zwijgen.
    en ik kies er dan ook voor om eerder pgr4 te halen dan een volgende NFS.

    maargoed ik heb wel plezier beleefd aan de game dat nog wel.
     
  12. Sirus

    Sirus Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Pro Street vind ik echt een kut spel, alles is goed eraan behalve het racen..

    Carbon is echt heel vet, (heb LE )
     
  13. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook de LE gekocht voor 15 euro. Alleen ik snap niet zo waarvoor de "Y" button nou is tijdens het racen?

    Iets met dat groene balkje links boven in.
     
  14. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Okee weer iets geleerd:cool:

    Op zich vind ik het verhaal wel beter en intersanter dan Most Wanted en ook de stad zelf,maarja Emanuelle Vaugier is ook mn idool en favoriet Model Actrise dus logish voor mij dan;)

    Misschien leuk als we onderelkaar wat Canyon drifts organiseren op punten scores,leuk dacht ik zo.
     
  15. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Nobody?
     
  16. AraXiS

    AraXiS ! Shinigami Shop !

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    4
    is om je wingman in te zetten.

    start eens een nieuwe carriere en alles zal daarin uitgelegd worden.
     
  17. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Bump,

    Iemand tips om te driften? Het lukt me gewoon niet, heb altijd veels te weinig punten.
     
  18. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    In underground was het altijd heel makkelijk, zolang je maar als een malloot van links naar rechts over de baan slingert kan je de hele race aan één stuk door driften.

    Maar ik weet niet wat het verschil ik met carbon en underground... carbon nooit gespeeld :+
     
  19. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Yep het driften in Carbon is echt erg pittig,je auto moet echt de juiste setup hebben.
    Je zou dat misschien niet zeggen voor een arcade racer,maar blijven oefenen gewoon.
     
  20. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat heb je eigenlijk aan de extra auto's die e Collector's (limited) edition bevat?
    Kan er ook gewoon mee gereden worden in de career mode of is het alleen voor online van toepassing?
     

Deel Deze Pagina