1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Need for Speed: Carbon

Discussie in 'Games' gestart door king kai, 17 jun 2006.

  1. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit ben ik toch wel met je eens, toen ik de filmpjes zag had ik echt zoiets van goh alweer...
     
  2. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou een paar weken geleden was The fast and the furious Tokyo drift uit en daar is de game op gebaseerd. En ik heb altijd alle NFS chill gevonden en NFS Carbon wordt de beste ooit_O_ _O_ _O_ En ik ga hem ook cker kopen op de 360.
     
  3. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht eerst, nee niet weer, maar ik lees ff beetje door deze thread heen, kijk wat filmpjes, en volgens mij wordt ie toch wel weer dope.
    Vette auto's en weer lekker uitgebreid tunen, op FM style.
    Nu Forza is uitgesteld, moet ik een andere racer halen, en deze maakt een goede kans...
     
  4. Rob schouten

    Rob schouten Kruisdoos360

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    (foutje)
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2006
  5. Rob schouten

    Rob schouten Kruisdoos360

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0


    Leer nou eens lezen :)

    heb het over mijn ervaring, niet over jou kennis van het spel.
    Ook al heb je er 1200 uur achter gezeten, dat doet er niet toe.

    (btw: was schoonvader)
     
  6. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Precies, d8 ik ook. Dat sculpen is wel hard...:cool:
     
  7. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    woooooooojoooooo
    jongens, check eens hoe STOER hij is!!!
     
  8. JeePee

    JeePee Guest

    Ja, leuk :x

    Maargoed, deze game gaat toch zuigen. Het is toch geen racen meer als je geen rem hoeft te gebruiken. En dan wordt dit ook nog eens gespeeld op de WCG |:-
     
  9. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, de game gaat niet zuigen.
    Ten eerste, hij is nog geen eens uit, en ten tweedem de vorige NFS delen, zijn altijd goede titels geweest in hun genre. Dat jij een game bout vind als je bijna niet hoeft te remmen is oké, maar (heel veel) anderen vinden het wel leuk.

    Ikzelf noem het: De-verplaats-je-eens-andermans-gedachte-theorie ofzo 8)

    Anyway, you get the point ;) :)
     
  10. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen ik houd ook erg van realistisch racen, maar bij bij gebrek aan, lijkt deze game me toch wel dope... Heb net ergens een hele rits filmpje gekeken en ik moet zeggen dat het erg vet is. Heb al een hele tijd geen racer mee gehad op de box dus ik denk dat het deze wordt. Dat tunen ziet er zeer luxe uit...

    http://www.gametrailers.com/player.php?id=13072&type=wmv&pl=game

    Dit is de link waar al die filmpje voorbij kwamen. Heeft me toch wel aan het denken gezet over deze game.
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2006
  11. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Precies, ik houd zelf ook niet zo van spellen waar het racen ultrarealistische vormen aanneemt. Een spel als dit kan ik dan wel waarderen, een beetje gassen en af en toe een beetje remmen. Niet dat ik met een klein foutje meters de grindbak invlieg, zoals Forza ofzow. Carbon lijkt me vetter worden dan Most Wanted, het Underground stijltje staat me wel aan.
     
  12. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Dat filmpje over autosculpen heeft me wel overgehaald, je kan totale bumpers en spoilers aanpassen naar jouw smaak. Volgens mij word hij echt goed uitgebreid.

    Maar als die voor de PC komt neem ik hem daarvoor denk ik, ik hou van handmatig schakellen en daar ben ik met een controller niet zo goed in als op de PC (PC heb ik altijd A en Z en pijltjes als besturing)
     
  13. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik sta nu een beetje sceptisch tegenover EA. Bij veel Xbox 360 spellen (NBA, Tiger Woods, Fifa) hebben ze veel opties geschrapt en heb je te maken met een uitgeklede versie ten opzichte van de current-gen versies. Is dit ook zo bij de 360 versie van Carbon?? Ze maken wel veel reclame voor het tunen, maar ik ben benieuwd of dat ook zo is met de 360 versie
     
  14. The Crow

    The Crow Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    2
    NFS Most Wanted was hetzelfde als de current-gen en had wat extra next-gen tweaks erin zitten. Ik had gelezen dat ze voor NFS Carbon eerst de next-gen versie hebben gemaakt ipv eerst de current-gen en dan pas de next-gen. Als dat waar is dan zou het eerder andersom zijn dat de current-gen bepaalde opties niet heeft.
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2006
  15. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Draait dit deel alleen maar om het driften?
    Ik heb nog geen enkele trailer gezien waarin het NIET om driften ging.
    Wel jammer anders, vele fans zullen dan afhaken lijkt me....
     
  16. Rob schouten

    Rob schouten Kruisdoos360

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn ook races waarbij je met 2 groepen tegen elkaar rijd, zit geen driften in.
    dus zal niet alleen maar om driften gaan maar denk wel dat dat een hoofdrol gaat spelen
     
  17. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    In de PU staat juist dat het driften niet lekker werkt
     
  18. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    En dat de rem weer een belangrijkere rol gaat spelen.

    Ach ik check de PC versie tegen die tijd wel een keer, zo af en toe een potje NFS gaat er wel in :)
     
  19. Rob schouten

    Rob schouten Kruisdoos360

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    heb zojuist de Demo gespeeld (PS2) hoop dat er in tussen tijd al wat aan gedaan is :+ vond het niet zo super. maar ach is maar een demo en een PS2 :)
     
  20. Hagele

    Hagele H^4G³L³

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Na het zien van de filmpjes dacht ik meteen aan NFSU2. Uitgebreider en mooier natuurlijk. Daarnaast lijkt het wel of deze in de slipstream van Tokyo Drift is geproduceerd. Net als met NFSU destijds met TF&TF.. Mij lijkt het wel wat. Maar eerst eens de demo afwachten.
     

Deel Deze Pagina