Hola, ik heb een vraag over de cheats in NFSC... Ik heb deze gevonden: Go to the cheat menu, enter DOWN, UP, LEFT, DOWN, RIGHT, UP, X, B. Maar waar is die Cheat Menu eigenlijk? Kan hem niet vinden Als iemand me kan helpen zou dat geweldig zijn. Ik zit nl vast...ja ik weet het, ben een n00b Grtz Kloever
Misschien ligt het aan mij, maar op vele sites zie ik gewoon staan "Type the code at main menu. " Probeer dat anders eerst eens
idd dat is gewoon het main menu dus het menu waar je kunt kiezen of je career gaat doen of challenge series etc
Aha..Thx...helaas ben ik er achter gekomen dat die cheats niet werken...of ik doe het fout. Iig hetwerkt niet in bestaande career
die infinite nitro doet het wel bij mij tenminste ... die money doet het niet... en er staat ook bij als je het goed doet verschijnt er een melding
Tja..Kloever n00b...Ik kan die boss gast niet verslaan..of ik heb er geen geduld voor...Maar ik probeer het nog wel een keertje..als ik tijd heb
idd het is makkelijk maar kwam de cheats tegen toen ik wat aan het opzoeken was hoe je het beste die achievement career mogul kon halen ...