Hierbij wil ik graag het gerucht uit de wereld helpen dat de PS2 versie grafichs beter zal zijn. Hier een onbewerkte screen van de X-BOX versie. En hier eentje van de PS2 (Waarschijnlijk wel bewerkt zelfs) PS voor de duidelijkheid die X-BOX screen heb ik zelf gemaakt met een TV Tunner
zoww... check die weg bij die ps2 screen. ziet er niet uit de xbox versie ziet er zo veel beter uit ja...
Af en toe moet je het gewoon opgeven, de PS2 versie is helaas gewon 10 keer beter dan de Xbox versie.. ik vond de Xbox versie ook klote spelen.... soms heb je dat.. dat het grafisch dan beter is...sja wat boeit dat dan nog?
De PS2 versie is beter!!! Het spijt me dat ik het moet toegeven maar het is toch echt zo!!! Hier is ook een reden voor: de XBOX versie is gemaakt door een ander software house dan de PS2 versie!!!! Blijkbaar was dit software house niet echt heel goed op de hoogte van de mogelijkheden van de XBOX aangezien die superieur is ten opzichte van de PS2. Daardoor hebben ze de graphics zwaar slechter gemaakt!!!! Raar maar waar!!!!
Waarom snap ik nou niet echt je punt Aremas? Die Xbox shot, die je zelf hebt gemaakt, is duidelijk verneukt door de framerate/refreshrate. Gewoon Xbox en PS2 shots naast elkaar leggen die door EA zijn aangeleverd, dan zie je het verschil.
Ook goed zo als je wil WouteR Hier dan nogmaals een screen van de X-BOX versie. (Dit maal eentje van EA) En hier nogmaals die van de PS2 versie. Oke de x-box ziet er iets wat lelijker uit maar altijt nog beter dan die van de PS2. Zo goed?
Ik heb de PS2 versie niet gespeeld. Maar ik ben verslaafd aan de Xbox versie.. Op welke punten scoort de ps2 versie beter?? misschien dat k em dan erbij koop..
ik vin need for speed nu bijna leuker dan sega gt 2002 ben helemaal hooked sega gt is natuurlijk anders, maargoed, is ook mooie game