Need for Speed: Most wanted

Discussie in 'Algemeen' gestart door xtreme-gamer, 18 jan 2005.

1. xtreme-gamer

xtreme-gamer EMAGDNIM

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 18 jan 2005
  2. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd. Underground vind ik supervet, Hot Pursuit 2 scheen erg tegen te vallen, ik heb hem nooit gespeeld maar de reviews waren niet bepaald positief... Ik hoop eigenlijk dat de game meer op de Underground serie gaat lijken...

3. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vond NFSU een van de vetste NFS's ooit. Maar NFSU2 heeft me minder lang geboeid, maar was toch wel van een hoog niveau. Hot Pusuit I en II waren toch wel hele lauwe games. En een groot succes waren beide series.
    Ben benieuwd wat deze game gaat opleveren.

4. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou liever weer een nieuwe high stakes zien.

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Wat is high skates??

edit//Wel raar dat er staat dat ie op de Xbox 2 komt maar niet op de PS3 en GC2.Dus dan zou de Xbox2 volgens EA stukken eerder uitkomen dan de andere 2

6. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Er zijn toch maar 2 NFS:U's, of gaat hiet om een typefout? Persoonlijk vind ik het wel zeer leuke games. Iig de NFSU serie. Race games zijn zeker mijn genre. Hoe meer, hoe beter :)

7. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Dacht eerder vernomen te hebben dat de volgende Need For Speed een geheel nieuwe game zou worden, of weer back to beginning zou gaan, zoals voor Underground.
    En over SPONG, zover ik weet is dat de grootste geruchten-site die er is, maak vaak niet kloppend nieuws.

8. michielxboxer

michielxboxer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hield niet zo van NFSU, maar vond hot pursuit weer een mooi spel. NFSU2 vind ik leuk om een uurtje mee te spelen, maar speel ik niet mee weg. Ik denk dat deze nieuwe wel goed wordt, want de vrijheid van NFSU2 combineren met de stijl van nfsHP is voor mij een van de perfecte racegames;)

9. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    NFSs zijn de enigste race games die me een beetje kunnen boeien. Dit is dus goed nieuws voor mij :p

10. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    NFS=shit

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Arno=shit :{

Maar waarom vind je NFS shit?Is misschien wel leuk om erbij te vermelden :)

12. SiLeNt

SiLeNt Elite

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zelf vond NFS4 de beste van allemaal. Vooral die races waarmee je met je eigen auto moest wedden..oeh! ik MOEST echt winnen toen...
    Maar zoals Alex al zei..ik heb het liefste ook een opvolger van deze versie

13. nfsu dragmaster

nfsu dragmaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoop dat dit machies gaat worden aan nfsu2 miste ik echt de politie die achter je aan zat zoals in hot pirsuit 2...

*wacht in spannig af*

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    High Stakes is ook een deel van de NFSU reeks.
    Namelijk Need For Speed: High Stakes. :)

15. UnleasH

UnleasH Brrrrrrrrrrrrrrrrap

Leuk Bevonden:
    0
    NFSU2 = Shit, niet NFSU1.

NFSU1 wist me te boeien, vanwege het uitgebreide tunen, en een nieuw soort verhaal.

NFSU2 daarentegen, wist me totaal niet te boeien. Het leek net alsof er niks nieuws was, de soundtrack was bagger, ik hou niet zo van metal, de grote stad ging mij erg snel vervelen, geen updates t.o.v. de auto's, had wel wat meer verwacht. Voor mij was er niks te beleven in NFSU2. Het lijkt net of al die spellen beïnvloed worden door GTA, veel meer vrijheid enz. Dit concept bij dit soort games spreekt MIJ niet zo aan.

Nogmaals, het is MIJN mening, so you know..

16. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop op een soort van remake van NFS III: Hot Pursuit. Dat vond ik de beste NFS game die ik heb gespeeld. NFS IV: High Stakes vond ik minder goed dan dit deel. Het vervolg op Hot Pursuit (HP 2 - ook verschenen op de Xbox) vond ik drie keer niks.

17. Robbiertje

Robbiertje New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat er wel weer een stad in zit waar je vrij in kan rondrijden.
    Ik vond de Underground versies erg goed en ik speel ze nu nog.

18. TheProf82

TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

Leuk Bevonden:
    0
    Reviews niet positief? Ik vind een acht op gamerankings nou niet bepaald teleurstellend. Ik heb het spel zelf, en het heeft me toch vele uurtjes plezier geleverd.

19. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    XBM Magazine zelf gaf hem volgens mij een 6+ ofzo. Met heel erg tegenvallende graphics. Op gamerankings staat Halo2 ook op 96 ofzo, vind ik ook een beetje overdreven. Maar ja, ik heb hem zelf dus niet gespeeld...

20. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens de spellenwebsite SPOnG heeft uitgever Electronic Arts aangegeven dat het racespel Need for Speed: Most Wanted op de Xbox 2, Xbox, PlayStation 2, GameCube, PC, PlayStation Portable en Game Boy Advance of Nintendo Dual Screen zal verschijnen. Volgens SPOnG zou het spel de volgende modi bevatten:

Multiple point races
    Toll booth races
    Speed trap photos
    Outrun
    Outrun best route
    Circuit
    Sprint
    Knockout (Waaronder: Cost to state, pursuit milestones and headlines)
    Milestones

Need for Speed: Most Wanted zou verder:

Vier regio's bevatten (met real-time weersomstandigheden)
    Geen nachtrace's bevatten.
    100 voertuigen

Ook zou deze Need for Speed online speelbaar zijn en tegelijk met de Xbox 2 verschijnen. Verder zou volgens SPOnG de Xbox 2 'laat' in 2005 op de markt komen. Bovenstaande zijn echter nog geruchten. Electronic Arts en Microsoft hebben hier nog niet officieel op gereageerd.

Bron.

Laatst bewerkt: 20 jan 2005

Deel Deze Pagina