Need for Speed Most Wanted

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door frenkie, 8 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. frenkie

frenkie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heej ik heb een probleempje:{ ik heb need for speed most wanted gekocht maar ik kom er nu achter dat het voor de x box 360 is en niet voor de x box en ik heb geen bonnetje van het spel dus kan ook niet ruilen, is er mischien op een of andere manier iets om het spel toch te kunne spelen op de gewone x box

groetjes frenkie

2. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Je zit in het verkeerde deel ten eerste. En ik zou zo gauw geen oplossing kunnen bedenken ik kan alleen zeggen dat je voortaan even beter moet kijken voor welke console de game is ;) Misschien als je de verkooper lief aankijkt dat je hem dan mag omruilen voor de xbox versie. Maar viel het je neit op dat hij meer dan 60,- euro kostte :eek:

3. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Haha, nee op de xbox gaat ie niet werken. Ruil hem anders via X-Bazar :) Zolang ie onbeschadigd is kan je hem misschien wel ruilen.

4. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Als je hem recent hebt gekocht herkent de verkoper je misschien nog waardoor je hem mag ruilen. Volgende keer zou ik toch maar beter naar het hoesje kijken, of het bonnetje bewaren (een combo van die 2 is natuurlijk helemaal geweldig. :)). En zoals hier ook al wordt voorgesteld, ruil de game hier op xbazar, of op een online veilingsite of iets dergelijks.
    Deze thread gaat in ieder geval dicht, tevens is dit het verkeerde forum om game gerelateerde vragen te stellen.

- Closed

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina