ik ben niet zon grote racefan maar ik vind het wel leuk om afentoe een rondje of twee te racen.nou wil ik dus een racespel aan mijn collectie toevoegen maar ik weet niet of ik nou project gotham of nfs moet kopen kan mij iemand helpen met de voordelen en nadelen van deze twee spellen
Komt er nog een... De games zijn ten eerste niet te vergelijken, ten tweede moet je reviews lezen om te kijken welke game je de voorkeur geeft en ten derde, er zijn al zoveel threads dus kom niet nog meer met dezelfde threads maar zoek liever een keer.
Gebruik de zoekfunctie voordat je een nieuw topic open, want dit is al het zoveelste topic over Project Gotham Racing 2 of Need for Speed Underground. Lees de reviews om er achter te komen welke game jij wil. Wij kunnen niet goed zeggen welke game jij beter vind.
Ze zijn zat te vergelijken, het zijn allebei racegames. :{ En ten 2e: Hier zijn al.. hoeveel..2..3 topics van? :{
Voor de zelfde discussie kun je beter hier even rond kijken Klik Met de zoekknop kom je een heel eind
De games zijn neit te vergelijken het zijn twee apparte games qua sfeer enz Wat je wilt meot jij weten maar ik zou eht zo doen PGR@ voor de Xbox en NFS underground op de pc omdat ik NFS niet echt Xbox waardig vind maar ja das mij mening