1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Need for Speed

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 2 jun 2017.

  1. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Afgelopen vrijdag Payback aangeschaft om zelf een mening te vormen en om de Volvo 242 eens lekker te customizen.

    Kom ik erachter dat de besturing gewoon zwaar ruk is. Arcade is oke, maar ik vind FH3 arcade genoeg.
    Driften heeft niets meer met kunde te maken, racen met rem is gewoon belachelijk en het rubberbanding-effect is wel echt groot en te nadrukkelijk aanwezig.

    Dan kom ik erachter dat de Volvo 242 niet in het spel zit wegens license issues.

    Om nog maar te zwijgen over die shaky-cam als je een burnout doet oid.
    Over te top spel, compleet niet mijn stijl.
     
  2. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Maar verder wel een beetje leuke game? :+
     
  3. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Ligt eraan.
    Ik was zondagochtend een beetje brak. Gedachteloos Payback zitten spelen en dan gaat het wel.
    Rond 12 uur waren beide hersenhelften weer in overeenstemming met elkaar en toen ging ik mij gouw vervelen.

    Dus toen maar gedachteloos een hele bananenrepubliek omver geschoten in Just Cause 3
     
    Reckuuza en Zifnap vinden dit leuk.
  4. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Dat is toch die game die zelf op killer hardware voor geen meter loopt? ;)

    Je kunt ook net als ik doen, gewoon FM7 kopen... :whistle:
     
  5. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Ach, het gaat. Wel dipjes af en toe, maar zeker goed speelbaar.

    Fm7 begin ik vooralsnog even niet aan.
     
  6. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Vanaf 19/12

     
  7. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    gratis dlc of moet je dit kopen?
     
  8. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Als je het Deluxe pakket hebt, dan heb je al betaald en kan je de dlc de 19e downloaden. Zo niet, dan is het volgens mij 8 euro. Soort season pass idee.
     
    allstyles vindt dit leuk.
  9. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ok ik heb de deluxe editie, dus dan is die gratis.
     
  10. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    vandeweek besteld in de aanbieding voor 45eu op t eerste gezicht ziet t er toch tof en oke uit
     
  11. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Hoe save je dit bizzare spel op xbox?
    Elke keer als ik het spel afsluit met ik 1 race overnieuw doen?
     
  12. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Ik heb precies t zelfde die races blijven terugkomen en die main story stuf gaat soms wel verder
     
  13. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Als ik stop ga ik meestal ff de tuning shop in en uit of de garage.
     
  14. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    vette game zeg niet normaal
     
    Nol vindt dit leuk.
  15. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    Alle negatieve reviews zijn dus niet correct? Of was dat sarcasme Niels?
     
    Niels_x360 vindt dit leuk.
  16. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177

    Nee ik vind die negatieve sfeer echt bullshit ik speel m met veel plezier en ik ben normaal geen racegame fanaat;)
     
  17. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Dit jaar wordt er een online free roam toegevoegd. Dan kan je met anderen de wereld verkennen en ontdekken en dergelijke.

    Ik vind het ook gewoon een leuke game. Het is geen top van de top materiaal, maar dat hoeft ook niet.
     
  18. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Hier ook gewoon hoor. Die negatieve reviews is weer een of andere hype van journalisten die alleen de storymode zien en verder niets. Die kunnen zich niet eens vermaken met rondcruisen en ik wel. En laat dat nou toevallig goed uitgewerkt zijn door die goede engine sounds en gebieden.
     
  19. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    Ook maar besteld, ben geen racer dus niet erg als het arcade aanvoelt. Alleen maar beter eigenlijk.
     
  20. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik ben het dus juist wel eens met het gros van de journalisten. Vroeger veel NFS gespeeld, met als toppunt NFSU2, maar dit spel vergt mij gewoon te veel energie om leuk te vinden.
    Voornaamste reden om deze wel aan te schaffen, was dat ik meerdere keren in de verleiding kwam NFS2015 aan te schaffen maar ik dit om verschillende redenen nooit heb gedaan.

    Toen ik las dat de "Always Night" modus weg was en de map aanzienlijk groter was, alsmede de goede geluiden die de auto's produceren (De Mazda RX7 FD klinkt echt goed in het spel), ben ik overstag gegaan en heb ik het gekocht.

    Het spel voelt gewoon te geforceerd aan. Het is van Cutscene naar Cutscene rijden tijdens de missies en de races zijn een rubberband-festijn. Het maakt werkelijk niets uit of je goed bent of slecht, het wordt altijd "spannend" gemaakt.

    Daarnaast vind ik het hele "Speedcards" systeem gewoon raar. Dat ze in NFS2015 nog de fout maakten om Wankelmotoren nokkenas-upgrades te geven, vond ik wel grappig. Maar deze speedcards zeggen helemaal niets. Je kijkt naar een getal, het groene balkje in de statistiek en aftikken.

    Wat voor mij de grootste reden was om het spel vlak na aanschaf links te laten liggen (kocht het tijdens black friday tegelijkertijd met Just Cause :cool: was dat je alle customize-opties die een beetje interessant zijn moest unlocken. Dus als je het racen zat was(nogal gauw) moest je verplicht gaan cruisen om je spoiler überhaupt te kunnen wisselen.

    Dat vond ik, zeker als je andere games zoals Horizon 3 bekijkt, toch wel een grote afknapper. Auto's unlocken door progressie snap ik en vind ik wel leuk, de barn-finds zijn ook leuk en de map is samen met de game wel erg mooi. Maar het spel heeft gewoon voor mij, als liefhebber van racegames, een veel te hoog arcade gehalte.

    Ik ben gewoon niet gewend om te driften zonder tegen te sturen, eindeloos handrem-rukken en N²0 te gebruiken. Het tart namelijk contant met mijn 'natuurlijke' stuurgedrag om auto's in drift te krijgen en op de baan te houden.

    Omdat ik mij al aan die dingen ben gaan ergeren, ging ik mij alleen maar meer ergens aan 'kleine' dingen in het spel.
    - Bijvoorbeeld de eindeloze kut-opmerkingen tijdens het freeroamen. Ik heb oprecht het gevoel dat ze maar 5 scenario's hebben ingesproken per karakter. Dus je hoort telkens de zelfde teksten.
    - De zelfde conversaties bij het herspelen van een race tussen de karakters.
    - De verschrikkelijke muziek die in het spel zit.
    - De beperkte keuze aan auto's.
    - Het ontbreken van de Volvo 242 in de game. Die zou er namelijk inzitten.
    - De beperkte functionaliteit van het "live tuning".
    - De onbeperkte snelheden van de politie. Ik zie echt geen nut in het sneller maken van je auto's.
    - De beperkte route van de achtervolgingen

    Dingen die ik wel goed vind aan het spel zijn:
    - De geluiden
    - De Map
    - De wereld en z'n setting


    Ik realiseer mij al te goed dat ik niet de doelgroep ben voor deze game. Maar voor een studio dat zulke nauwe banden heeft met de auto-community, had ik echt wel iets breders en beters verwacht. Maar wat ik mij dan oprecht afvraag: "Wie is dan wel de doelgroep van deze game?"

    Forza Horizon vond ik prima te pruimen, ook arcade, ook een open wereld en ook gespeeld met controller. Bij NFS ben ik gewoon helemaal het spoor bijster.
    Zelfs Burnout Paradise en RidgeRacer vond ik beter te pruimen dan dit slap aftreksel van wat ooit een geweldige race-serie was.
     

Deel Deze Pagina