1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Need for Speed: Pro Street

Discussie in 'Algemeen' gestart door Banzaiaap, 21 mei 2007.

  1. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Oeeeh een heuse bitchfight tussen 2 startposters... -_-''

    Ik heb geen zin in nog een NFS. Na 10 delen begint de uitmelkingswaanzin toch echt.
     
  2. sanderSJE

    sanderSJE Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    na 10 pas?:emo:
     
  3. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan zeggen wat je wil maar elke NFS had toch best wel wat nieuws... NFSU bracht het tunen naar nfs. NFSU2 free roaming, Most Wanted politie en Carbon die canyon races. Ok Carbon was dan denk ik weer wat minder geslaagd. Ik vond dat spel echt te makkelijk...
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Carbon was inderdaad erg kort en makkelijk, maar door dat auto-sculpt tuning en die canyon races in het donker was het toch wel een leuke vernieuwende game!

    Ben wel erg benieuwd naar wat NFSPS gaat bieden! 8)
     
  5. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    phew... eindelijk van dat plastic street race gedoe af!

    Carbon was de foutste NFS game die ik ooit had gespeeld, net wat erger dan underground 1 en 2 vindt ik... tergend veel blur, alleen nacht races, slappe sculpting opties, dode stad, was ook niet afgemaakt, en een gallardo pimp je niet, weinig politie, online was best wel shite, veel te kort, en een ongelovelijk zaad verhaal ook!
    Maar het ergste is nog wel dat ze het vertikte om een current gen game te maken, ze bleven maar games porten naar de xbox 360 van de xbox en PS2.

    Ik had liever een hot pursuit 3, een nieuwe unleashed, een nieuwe high stakes, lekker crossen met exotische bakken in een prachtige omgeving terwijl de politie je op de hielen zit (NFS:most wanted vondt ik dan wel weer erg goed!). en dat dan bijvoorbeeld online

    Maar het ziet er naar uit dat we nu gaan circuit racen... zal dat driften ook wel weer terug komen, en hopelijk met hetzelfde physics systeem die je ook gebruikt tijdens de races, I.P.V. gewoon je pookje links en rechts houden plus gas erop (ahum, carbon!)

    Hopelijk ook geen puberaal en flinterdun vehaaltje om de game wat vulling te geven, maar ik vrees het ergste... (even kijken naar de laatste 5 NFS games).

    Goed, dat was het negatieve dan ;) hopelijk dat deze inderdaad wel weer interesant zal worden... maar ik ben en blijf voorzichtig na het zien en spelen van de laatste paar NFS games.
     
  6. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de beste MW tot nu toe, heerlijk om met zo'n lekker snerpende Fiat Punto door het bos te sjezen...:D:D:D En dat was ook de best uitgewerkte NFS tot nu toe, en met de meeste sfeer, veel beter dan dat plastic pimp gedoe zoals strapping young lad al zegt.:mad:

    Jep, en in de Gamepage van dit spel staat ook gewoon in de tekst Pro Speed, terwijl er in de Info Pro Street staat :confused: :confused:

    Nee hoe kom je er bij, ik wist ook niet of het nou Pro Speed of Pro Street was...:)

    Tja dat krijg je he, als er 2 leden vrijwel tergelijker tijd een thread over hetzelfde onderwerp maken.;)

    Carbon was wel het toppunt van uitmelken waar EA toch wel erg goed in was, kijk maar naar de Sims 2 (ik ben de tel kwijt met die varianten:confused:), Burnout (is al bijna hetzelfde sinds het eerste deel) en NFS (Carbon was meer een Underground 3...:mad:). Maar Pro Speed/Street (laten we hem voor het gemak ff gewoon PS of NFSPS noemen) gaat echt anders worden.

    Tja Carbon had wel Autosculpt maar verder gewoon te weinig vernieuwingen.:{
     
  7. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ik vond toch Need for speed underground 2 een van de betere, daar reden de auto's tenminste fatsoenlijk. Kon je van most wanted en carbon totaal niet zeggen. Strijkijzers...
     
  8. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    komt er ook schade in? wel te zien in de teaser, maar komt het ook echt
     
  9. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    als ea nou gewoon een rallisport challenge 3 maken, aangezien zei nu de baas zijn over dice
     
  10. Remco

    Remco Guest

    Euh... gerbruik de 'edit' knop?
    In ieder geval ben ik blij dat het weer licht is, want die nachtraces vind ik echt klote. Dus waarschijnlijk komt deze wel bij mijn gamecollectie...
     
  11. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Amen. _O_ NFS vond ik na NFSU2 niet meer interessant, de laatste waren meer van hetzelfde.
    Nu gaat de serie dus opeens weer andere kant op, maar gelukkig zijn er genoeg alternatieven. :)
     
  12. Plagu3lord

    Plagu3lord Fidelis ad Mortem

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    De officiële naam is nog niet bekend. Verder is de naam "Pro Street", dus niet "Pro Speed", door EA ontkend. Vooralsnog heet de game gewoon NFS XI / NFS 07. Meer info uiteraard op 31 mei.
     
  13. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Weer een nieuw deel? Men, stop met uitmelken.
     
  14. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee, ze moeten niet stoppen. Wel met uitmelken ja, maar ze moeten gewoon eens iets nieuws proberen. Een combinatie vinden in de 3 delen van The fast and the furious bijvoorbeeld:thumbs: En dat je zowel 's nachts als overdag kan racen. En eens een keer een fatsoenlijke verhaallijn. Met deze 3 punten zou ik allang tevreden zijn. Oja...en die zogenaamde hulpjes tijdens de race mogen ook wel de prullenbak in. Die lui rijden je alleen maar in de weg.
     
  15. Bartos89

    Bartos89 Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens :D
     
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Hoop ook gewoon op een goede vernieuwing met een goede verhaallijn, en alsjeblieft zonder die helpers inderdaad.....
     
  17. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Jezus (srry voor het woord)wat een prachtige shots, moet je die tape zien en de schade op die RX-7, wat een driftwagen met verschillende velgen. Echt een prachtig spel gaat dit worden.

    Ik kan het wel uitschreeuwen hoe erg mooi dit eruit ziet, ik kan niet wachten
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2007
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Het zijn inderdaad mooie shots, maar over de grafische uitspattingen van deze game kan je pas echt over praten als er INGAME-beelden worden gepost. :) Dit zijn gewoon mooie reclame plaatjes, maar geloof me maar dat deze game er nooit zó mooi uitziet.
     
  19. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat is waar AntraXxX, hopelijk komt er op 31 mei wat ingame pictures. We zullen het zien. Maar ik wordt hier toch wel erg blij van als ik die Teaser zo zie.
     
  20. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    wel vroeg die in-game pictures dan als ze 31mei er al zijn.
    weet je nog de PGR4 teaser op de E3 (geloof ik)? ;)
     

Deel Deze Pagina