1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Need for Speed: Pro Street

Discussie in 'Algemeen' gestart door Banzaiaap, 21 mei 2007.

  1. KiVaNo

    KiVaNo Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    2
    a) Dus hij is niet zo slecht als men beweert?
    b) Voel je de pk's onder de motorkap?
    c) Kan je meer tunen dan in underground 2?
    d) Wordt het niet "te" eentonig? (vind persoonlijk forza 2 wat eentoning, altijd dezelfde parcours...)

    Voor mij was underground 1 & 2 wel zeer goed, dus halen maar ? :confused:
     
  2. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik wil graag even je vragen aanvullen:

    e) Het snelheidsgevoel schijnt vaak afwezig te zijn?
    f) Komen alle racemodes wel goed uit de verf?

    Dat je met behulp van MS points alles kan unlocken zal mij worst zijn, ik gebruik geen 'cheats'.
     
  3. The Crow

    The Crow Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    2
    Het valt op zich nog mee met de cijfers. Volgens mij krijgt ie wat mindere cijfers omdat er geen free roam en politieachtervolgingen meer in zitten. Dat was juist zo leuk aan de vorige delen. Maar je moet de game wel bekijken zoals ie nu is en niet gaan vergelijken met MW of Carbon want dat zijn andere games qua opzet, modes, etc. Dat doen sommige reviewers dus wel en dan valt het tegen en geven ze een minder cijfer.
     
  4. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Nou ik wil het zeker niet met de vorige vergelijken maar helaas doen velen dat wel weer inderdaad maar dat is met heel veel games.

    Nee maar hoe goed dit deel ook is ze moeten wel bij EA ff nadenken nu dat de de fans weer back to the roots willen aangezien er 2 soorten nfs fans zijn.
    En er zijn nog steeds veel fans van de oude stijl zoals ik en dan heb je de Tuners,misschien dat EA beter 2 soorten games kan gaan maken of een nfs game opzetten die alles vertegenwoordigt met de oude en nieuwe delen en dat je precies kunt gamen zoals je wilt.

    Bijvoorbeeld dat je meerdere Steden hebt om te kiezen en te Free Roamen als je dat wilt,en voor de fans dan de exotische lokaties erbij verwerkt met politie en alles erop en eraan.
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2007
  5. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Kun je in deze game je eigen getunede auto niet gewoon ergens rondrijden? Ik zie alleen maar garage en carreer dat je gelijk een race doet. Ik wil gewoon kunnen rijden zonder tegenstanders....
     
  6. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Nee, dat kan niet volgens mij. Je hebt iig geen freeroaming mode meer.
     
  7. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen freeroaming mode meer jammer niet dat het zo leuk was bij nfsmw maar ja.
     
  8. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Godver alweer een stomme fout van hun, dat je niet je eigen auto gewoon op een los circuit kunt rijden. Ze gaan ook altijd wel weer ergens de fout in, in de vorige delen was he die verdomde autobrake.
     
  9. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    beetje :mad:
     
  10. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Maar er zijn wel quick races neem ik aan,bedoel je wilt uiteraad ook blijven racen als je het hebt uitgespeelt tenzij je de racecategorieen kunt bliven overdoen zoals in PGR,want dat zou dan inderdaad vreemd zijn.
     
  11. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Zonder het gespeeld te hebben durf ik wel bijna zeker te zeggen dat er quick races zijn. Ik heb nog nooit een racespel gezien die alleen een career mode had. Rondetijden verbeteren kan bijna altijd wel in quick race of time trial ofzo;)
     
  12. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    +
    a) Nee, hij is niet zo slecht...
    b) Nee, ik vind van niet en ik heb al een aantal races op King-mode gespeeld.
    c) Ja
    d) Ligt eraan; soms vind ik het eentonig maar dan zijn er ineens weer coole evenementen
    e) Ja, vind ik ook op sommige onderdelen
    f) Nee, Drift vind ik slecht uitgewerkt; Drag vind ik te lang duren (zeg maar 1 minuut lang voor laden, banden opwarmen, staging, race, score etc. terwijl je vaak minder dan 10 seconden daadwerkelijk rijdt).

    Ik ben trouwens bijna klaar met de React Team Sessions; is zeker een uitdaging om daar dingen op Domination te halen, vooral als je niet te veel aan je auto's hebt versleuteld in de vorige races.

    Waar ik wel van baal is dat je voor elk type race een andere auto moet kopen; hoogst irritant!

    Vanavond weer verder; nu nog een paar uurtjes werken.
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Gisteren bij een vriend van me gespeeld op de PS3. Vond het niet echt overweldigend. De graphics vind ik zéker niet om over naar huis te schrijven. Oke, als je de wagens in de "Garage" bekijkt, zien ze er oogstrelend strak uit. Maar dat is ook niet zo moeilijk. Tijdens de race vind ik het echt niet super. Ook de circuits missen sfeer. Ze zien er maar dood uit.
     
  14. The Crow

    The Crow Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat is het nadeel met circuits...die zien er meestal dood uit en de sfeer ontbreekt. Forza 2 heeft precies hetzelfde probleem vind ik. Je kan er wel sfeer van maken dmv geluiden, vlaggen, reclameboorden, etc. maar het moet nog wel een beetje realistisch blijven.

    Het is jammer dat ze geen Most Wanted 2 hebben gemaakt met wat meer realistische elementen erin om mee te gaan met de huidige 'scene' en daarnaast nog gewoon de free roam en politieachtervolgingen.
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ja maar Forza heeft échte circuits. Die moeten ze zo realistisch mogelijk namaken. Laguna Seca ís nu eenmaal een sfeerloos circuit, dus dan kun je er niets anders van maken.

    Het circuit in NFS is nep, dus daar konden ze mee doen wat ze wilden. Daar zijn ze dus in tekort geschoten.
     
  16. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Laguna Seca is in het echt geen sfeerloos circuit; de laatste 2x dat ik op TV heb gekeken naar races, staan er op verschillende plekken langs het circuit veel meer dingen dan in Forza2 wordt uitgebeeld.

    Maar ja, voor NFS:proStreet vind ik sommige circuits inderdaad wat kleurloos maar het gevoel dat je met club-races bezig bent is aanwezig zolang je je niet stoort aan die commentator de hele tijd.
     
  17. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Er zijn veel racegames met het zogenaamde dode circuit probleem,maar de sfeer word gemaakt door de background sounds en dan heb ik het niet over mensen gejuig in bijzonder.

    Bij de oude Nfs serie hoorde je met de muziek uit bijvoorbeeld overdag honden geblaf en houthakkers en in de avond modes de krekels en katten geluiden,en zo krijg je ook sfeer wat nog belangrijker is dan dat show gebeuren.

    Weet nog dat je in Pgr 2 vogels zag vliegen en dat is voor het eerst dat ik dat zag in een racegame,en bij Test drive unlimeted.:)
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2007
  18. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Mischien ga ik hem toch halen met St. Klaas/kerst. Blijf NFS games toch altijd vermakelijke games vinden. :+
     
  19. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game en hij is echt wel goed alleen zit er geen fout verhaal in als bij NFS: carbon. Het gaat nu alleen om het race :D
    En in de PU kreeg hij een 85 das gewoon goed
     
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Hier precies hetzelfde!
     

Deel Deze Pagina