1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Need for Speed: Pro Street

Discussie in 'Algemeen' gestart door Banzaiaap, 21 mei 2007.

  1. shapezzz

    shapezzz Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe dat werkt met het aanmelden bij EA Nation om van de online features gebruik te kunnen maken ?
    Ik zit nu al een tijdje internet af te struinen maar kan nergens vinden hoe dat werkt..
     
  2. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Al die wagens staan al op de ProStreet disc, maar door deze pack te downloaden unlock je ze alleen maar. Je download eigenlijk een code en die unlocked de auto's in jouw ProStreet disc. Net zoals de Collectors editie, die kan je gewoon met een code unlocken. Dus voor degene die de collectors editie willen hebben: Verkloot geen 800ms punten, typ gewoon bij het cheat menu: collectorsed of collectorsed& (weet niet precies meer welke het is) Op NFSplanet.com zeggen ze dat de booster-pack gratis wordt, of dat nou voor de PS3 Store is of voor Marketplace. Ik moet het eerst nog zien, EA is EA en die vragen overal geld voor.

    Ik vind het ook onzin dat EA echt voor alles in het spel punten gaat vragen, voor auto's, onderdelen, net of ze niet genoeg geld binnen krijgen.
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2007
  3. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is wordt hij gratis \o/

    Bron

    Edit: het Booster pack heb ik het dan over.
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ja dat bedoel ik inderdaad.. Als je het toevallig op de PC hebt, zie je in de installatie folder gewoon alle bestanden voor oa de Veyron zitten, het is alleen gelocked.
     
  5. shapezzz

    shapezzz Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand ??
     
  6. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    @shapezzz

    Als het goed is moet je eerst een account aanmaken op ea.com. Link je e-mail van je gamertag aan dat account en dan moet het goed zijn.

    Dat is mooi, weet iemand al wat meer over de release van de Booster Pack?? Het is al 17dec, misschien morgen??
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2007
  7. psvu2

    psvu2 Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik vind pro street een stuk slechter dan most wanted, puur geen free roll en politie achtervolgingen, het is heel iets anders. Grafisch vind ik hem ook niet super. vergeleken met PGR4 of Forza of Burnout paradise(demo).

    maarja meningen verschillenO-)
     
  8. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    hij ziet er goed uit. de schade is goed. alleen het is te makkelijk. ik speel hem niet meer omdat hij veelste makkelijk is. bij driften gaat het om wagenbeheersing. dat heb je totaal niet nodig. je drukt Nitro en je hebt ook nog extra punten ook!!.. nee niet de meeste uitdaging
     
  9. ThisisRobba

    ThisisRobba ODX.comFC

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Ff een klein vraagje: Hoe is de splitscreen? kan je nou eindelijk met zun 2e met AI erbij rijden?
     
  10. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, dat is ook nooit zo geweest na HP2, wat ik erg jammer vind. Splitscreen in HP2 was echt vet.
     
  11. Mb

    Mb Sakura Tuning.

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Ongelofelijk uber? Ongelofelijk kansloos.
    Bugatti geeft wel een licensie aan een rukgame die alleen nep-gamers spelen (No-Offence...) en niet voor een echte racers game (TDU, Forza, PGR, GT5 etc)
     
  12. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    meschien wel 't begin van de bugatti in de games.

    miste hem wel in andere games maar meschien komen ze daar nu wel mee.

    en tog snap ik dan nog niet dat ze voor NFS hebben gekozen.

    maar ach wel vet om ff met die bugatti te racen
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Zoals jij het bekijkt is het idd ongelofelijk kansloos. Maar met dat uber bedoelde ik dat ik het vet vind dat er een Veyron in een game zit. Maarja het is EA he, die regelen dit soort zaakjes wel ff met die dikke portemonee... Laat ze maar eens gewoon naar de roots teruggaan zoals Hot Pursuit 2 etc. =(
     
  14. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Most Wanted vind ik ook niet verkeerd. Het kan alleen zooooveel vetter. Die races zijn gewoon :'-(, maar die politie is tof i.c.m. free-roam. Gooi bij een volgende NFS wat motoren + politie + free-roam (en die slomo): dan krijg je toffe dingen \o/
     
  15. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk weer eens een gave NFS.
    Al lijk ik de enige te zijn die dat vindt.
     
  16. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ik vind het ook een zeer leuke game, ben samen met een maat 1 van de 2 die 1000/1000 van NL heeft. Sta 12e van de wereld met die game.
     
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dadelijk nog ff die Drift king verslaan en dan heb ik alles gedaan.
     
  18. CVDV

    CVDV Scandinavian Shit

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sindskort ook. Beter dan ik verwacht had. Grafisch beter dan de demo. De career is erg vernieuwd. Is weer is wat anders dan doordat freeroam racen.
     
  19. fractional

    fractional Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn internet heeft er een tijd uitgelegen dus ik ben wat laat...

    Maar ik heb net die demo zitten doen en ook in de 'King' mode remt hij gewoon automatisch voor bochten?? Is dat in de full game ook of kan je ECHT alle driving aids uitzetten?
     
  20. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    ja, je kan gewoon helemaal hanmatig rijden, je akn in drie niveaaus kiezen, en de moeilijkste is gewoon zonder hulp.
     

Deel Deze Pagina