1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Need for Speed: Pro Street

Discussie in 'Algemeen' gestart door Banzaiaap, 21 mei 2007.

  1. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Schijt aan dat ze een game "uitmelken" alsof jullie daar van wakker liggen. Als het een goeie game word, koop hem, als ie suckt, koop hem niet. For real!
     
  2. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Begrijp je reactie, maar als het anders wordt dan Underground en die andere series dan wordt het toch wel wat nieuws denk ik...
     
  3. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb het zelf niet zo op race games. Het is gewoon niet mijn genre. Misschien komt het omdat het nooi tvetter wordt. Het is altijd over een weg rijden en of je nu aan het begin van het spel zit of op het eind, het boeit geen reet.

    Die hele urban pimp gangster troep begint me langzamerhand ook de neus uit te komen en het word tijd voor de gamesbuisness dat ze een nieuw uitmelkbaar onderwerp verzinnen maar stop met die neppe urban shit!
     
  4. sanderSJE

    sanderSJE Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    als ze nou een ipv elk jaar een game uitbrengen, gewoon er 3 jaar over zouden doen, super graphix maken en de simulatie kant opgingen met dit spel en met nieuwe ideen komen zoals offroad races en een echte race game gingen maken mischien dat ze er dan een echt succes van kunnen maken...
     
  5. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Voordat Most Wanted uitkwam waren er ook van die erg vette teasers gemaakt. Iedereen dacht dat er werkelijk waar een NFS zou komen met perfecte graphics. Nou vielen de uiteindelijke graphics niet tegen( geweldig was t eveneens ook weer niet ), maar in de buurt van de teasers komen ze nooit.
     
  6. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou goed kunnen, en hopelijk gaan ze deze keer CURRENT GEN ontwikkelen in plaats van goedkoop de boel porten van de PS2 en de xbox naar de 360 en de PS3.
    Hopelijk hebben ze deze keer de game opgebouwd vanuit een PS3 of een xbox 360, zoniet, dan kunnen we weer een port krijgen van de last gen consoles.

    Het kan er wel degelijk zo uit gaan zien hoor, vergeet niet dat de mensen die fight night 3 mogelijk hebben gemaakt, hier ook achter zitten.
     
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ja dat geporte gedoe is ook gewoon crap. Inderdaad hoop ik ook dat ze de game opbouwen vanuit een PS3 of een Xbox 360..
     
  8. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet echt zeker dat dit geen uitmelktitel gaat worden, aan alle info en screens kan je zien dat dit niet de zoveelste 'underground ride piming' sufklotezooi gaat worden. Dit wordt meesterlijk. Dit wordt een echte NFS. :emo: :emo:
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2007
  9. sanderSJE

    sanderSJE Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe weet je dit zeker? volgens mij als je een 11e game in 1 serie maakt ben je een overdreven uitmelker..

    trouwens ik zou me echt kapot lachen als ze dit spel need for speed 11 gingen noemen:lol:
     
  10. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft al een naam. Pro Speed
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2007
  11. sanderSJE

    sanderSJE Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    nog niet officieel tog? maar ik zij trouwens ALS ze dat zouden doen:):
     
  12. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    ja oke, ik zo het geen uitdagende naam vinden als de Game Need For Speed 11 heet.
    Op 31 mei zullen we meer weten van deze titel.
     
  13. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij uitmelkerij gaat het er niet om hoeveel games je in die serie gamaakt heb, maar hoeveel de afgelopen games op elkaar geleken hebben. Als dat te veel is spreek je van uitmelken.:9 Zou jij het erg vinden als er ooit nog een GTA 30 uitkomt?

    Het wordt in elk geval Pro Speed of Pro Street. Laten we hem daarom maar ff PS noemen.:)
     
  14. sanderSJE

    sanderSJE Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
     
  15. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Banzaiaap,

    Waarom staat er NFS XI en ook NFS 7 in de startpost? Ik denk dat ie gewoon Pro Speed of Pro Street gaat heten, en XI betekent 11 dus vervang die 7 ff door een 11.:D
     
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dat uitmelken boeit me niet zo heel veel, als ze maar een goed vernieuwend spel maken is het voor mij goed.
     
  17. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    hoop dat dit weer echt 't gevoel gaat terug brengen van races en niet zo dat je alles makkelijk kan halen.
    ben erg benieuwd hoop dat er nog wat leuke trailers van komen en dan maar wachten op een demo.
    vraag me wel af als 't ook echt wat word want ze volgen wel snel op elkaar (carbon en deze).
    vraag me af waneer die komt
     
  18. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja okee, klopt niet helemaal.. Bedankt. :)
     
  19. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Dit waren nog eens mooie tijden.

    [​IMG]
    [​IMG]

    Dat gevoel van snelheid, langs de oceaan rijden en dan weer door de bossen, geweldig. Jammer dat dat gevoel sinds de Underground serie weg is. Denk dat dit deel ook weer teveel onzinnige shit heeft, met tuning bling bling etc. Waar is het gewone stap in auto, scheur langs vette omgevingen gebleven? :'-( En dan bedoel ik geen saaie nacht races...
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2007
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Je plaatjes doen het niet.. :)

    Vroeger was het echt tijdloos prachtig inderdaad, lekker in een race met exotische bolides racen en dan de politie met z'n spikestrips op je dak krijgen met een toffe sfeer... ik krijg het er nu nog warm van! :D
     

Deel Deze Pagina