1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Need for Speed: Pro Street

Discussie in 'Algemeen' gestart door Banzaiaap, 21 mei 2007.

  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Precies dat gaf echt een kick, kei hard rijden met de cops achter je aan, en dan zorgen dat ze tegen het tegenliggende verkeer aan knalden. _O_ Gewoon de hele sfeer van die eerste NFS's was geweldig, ik mis dat nu bij elke NFS die uitkomt.

    Plaatjes zijn gefixed, bedankt voor het melden!
     
  2. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond Hot Pursuit 2 de beste uit de reeks, maar wie weet word Pro Speed nog beter, het lijkt me sterk maarja.
     
  3. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het, er mag niet over gepraat worden, maar meld het toch even. HP2 was de eerste game die ik ook gedownload had en heb em meteen orgineel aangeschaft! Heerlijke game zeg! Voor mijn gevoel (heb em al een tijd niet meer gespeeld) Waren de GFX echt SUPER! Maar na Underground zijn de titels echt verneukt =(
     
  4. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep, zolang de game maar goed is!

    Graag gedaan.:b::)

    LOVELY was dat, die goeie ouwe tijd dat NFS'en nog de heersers op het gebied van racegames waren._O__O__O__O__O_ En terecht! Ik ben aangestoken met het racegamegevoel door NFS II SE, die game speelde ik al op m'n derde en het was heerlijk. Ik wou nooit meer anders dan racegames.:thumbs: Ik ben NFS dank verschuldigd! Ik wil dan ook dat ze afstappen van dat bling bling underground pimping gedoe, want die honden bij EA wouden maar niet begrijpen dat dat gewoon slecht voor de serie is.:D

    ^^gelijk
     
  5. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    tering dat ziet er wel lelijk uit. En wat heb ik dat gespeeld vroeger zeg :d
     
  6. diablo85

    diablo85 Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
    Aahhh... heerlijk. die ouwe NFS's! _O_
    nfs 1 nooit gespeeld,
    2 helemaal kapot gespeeld. echt te vet, vroeger samen met een maat op de PC, splitscreen... die banen waren te relaxed. perfect zelf verzonnen, door een stadje, langs de kust, door de bossen...
    3 ook nooit gespeeld helaas.
    4 (road challange) wel weer helemaal kapot. die career mode was te vet.
    5 was porsche volgens mij, trok me niet.
    en daarna pas weer HP2 opde gewone xbox kapot gespeeld.

    in die periode waren het nog mooie games. toen kwamen de undergrounds, 1 nooit gespeeld, 2 wel. maar was toch een totaal andere gamen en helemaal geen NFS gevoel. wel goed though!
    MW vond ik ook vet. puur om de lambo's, die van mij waren echt te hard gepimpt :D hehe
    carbon ook nooit gespeeld, ben wel klaar met die tuning games... alhoewel ik wel uitkijk naar de nieuwe midnightclub!

    hoop dat ze weer een beetje teruggaan naar de ouwe NFS, maar verwacht het helaas niet...
     
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Zolang een concept goed draait, zoals dat tune gedoe van NFS bij veel jongeren, zal het ook niet echt snel veranderd worden naar een totaal ander iets.

    Maar dit deel word volgens mij wel iets vernieuwend.
     
  8. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    ik zou het pimpen en tunen er wel inlaten, maar ik wil ook een beetje testdrive er in zien
     
  9. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er idd erg lelijk uit, maar who cares bij die supergame!_O__O_ Ik had hem ook veel gespeeld:D

    I: 2x gespeeld vroeger op de basisschool
    I SE: Nooit gespeeld.
    II: Ook nooit gespeeld.
    II SE: Compleet donkergrijs gespeeld op de PC!:thumbs:
    3 (Hot Pursuit): Veel gespeeld op de PS van een vriend
    4 (Hot Pursuit 2): Heb ik zelf nog op deze PC, zal hem zometeen weer onder een dikke laag stof vandaan halen en weer spelen!:D
    5 (Road Challenge): Nooit gespeeld helaas, ik kan hem nergens kopen maar hoeft ook niet echt meer.
    6 (Porsche Unleashed): De naam zegt het al, compleet kapot gespeeld op zowel de GASP als de PC!:cool::9
    7 (Underground): Nooit gespeeld gelukkig!:mad:
    8 (Underground 2): Nooit gespeeld gelukkig!:mad:
    9 (MW): Dat was wel weer leuk, ging een beetje terug naar het hemelse HP2-verleden en dus helemaal dead gespeeld op de gewone Xbox!
    10 (Carbon): Helaas had ik 70 euro uitgegeven aan deze teringzooi, snel weer weggedaan.=( WAT een slechte shit zeg. Advies: NIET KOPEN!:mad:
    11 (PS) Ga ik zeker kopen!

    Jep zo wil ik het ook, gewoon een lekkere ordinaire straatracegame maar wel met tuning erin, maar dan
    op de manier zoals het in Forza zat!:)
     
  10. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Heb je ooit Need for Speed: High Stakes gespeeld? Die game was ook brak.
     
  11. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    High stakes is toch gewoon road challenge?

    1: nooit gedaan
    2: helemaal zwart gespeeld
    3 HP: grijs
    4 RC: ook kapot gespeeld
    5 porsche: maandje gespeeld
    6 HP2: nooit gedaan
    7 NFSU: kapot gespeeld
    8 NFSU2: gewoon uitgespeeld
    mostwanted,carbon nooit gespeeld
    PS ga ik ook niet halen, forza 2, pgr 4! :D
     
  12. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Mag het hopen, want persoonlijk had NFS (de oude dus) niks me tuning, gewoon met exotische (veel al AMERIKAANSE) bakken de weg onveilig maken. Dat was de shit, en voor zijn tijd waren deel 1 & deel 2 erg mooi hoor, zoveel meer sfeer als die duistere shit in Underground. HP was eigelijk hetzelfde als de gewone NFS serie want er waren ook cops in deel 1 & 2, maar wel dat je dit keer zelf de cops kon zijn. Het concept was toen in principe nog hetzelfde als de oudere delen, sinds Underground is het hele concept weg als je het mij vraagt.

    Je rijd idd nog tegen andere auto's, maar waar is die exotische sfeer gebleven? Het afwisselende landschap? Nee deze aankomende NFS gaat naar mijn weten gewoon weer mee doen aan de al uitgelubberde tuning/bling crap.
     
  13. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    High Stakes is hetzelfde als Hot Pursuit maar dan in Amerika dacht ik.:)

    Als ik de screenshots zie wordt dit echt niet een Underground 4 maar gaat EA eindelijk weer terug naar dat heerlijke ordinaire simpele straatrace gedoe.\o/_O_
     
  14. Fifafan

    Fifafan Guest

    2 en 3 heel vaak gespeeld met een maat. super
     
  15. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    ben benieuwd wat er nog meer voor info van komt en wat het nouw precies word.

    mogen van mij dat tunen er wel inlaten alleen moet niet de hele game daarom gaan draaien.
    overdag racen is erg leuk met de cops uiteraard.
    een leuke carreer mode waar je ook wel ff een tijdje mee bezig bent en niet zoals bij carbon dat je em zo hebt uitgespeelt.

    das 't z'n beetje denk ik wel hoop dat ze er egt wat goeds van gaan maken-
     
  16. Remco

    Remco Guest

    of te wel, je wil gewoon NFSMW2...
     
  17. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    ja eigenlijk wel alleen dan een wat leukere career mode deze werd na een tijdje een beetje saai

    ze zoudfen eigenlijk moeten doen dat alles wat je doet gevolgen heeft op je career lijkt me lache.

    maar een wat realistischere game zou wel leuk zijn.

    hoop dat ze nu de serie weer echt het oude need for speed gevoel gaan terug geven.

    nu maar wachten op de 31ste kijken wat er dan nog bekend gemaakt word.

    las trouowens dat ie dit jaar nog in de winkels gaat ligen, maar dan heb je toch niet genoeg tijd om een goede mooie en realistische game te maken lijkt mij wat weinig tijd. dan volg die wel erg snel op carbon
     
  18. sanderSJE

    sanderSJE Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    zoals altijd...
     
  19. ghiodora

    ghiodora F40 0-100 -> 3.2 sec

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    0
  20. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt mij sterk, want EA heeft zelf bij haar filmpje op Youtube staan: Need for Speed 2008.

    Maar wacht, Fifa 2008 komt ook altijd in 2007 uit xD Hellup, ik snap het niet meer! :'-(

    We zullen het ongetwijfeld te weten komen op 31 mei. :)
     

Deel Deze Pagina