1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Need for Speed: Undercover

Discussie in 'Algemeen' gestart door Steel Dogg, 18 jun 2008.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Review


    [gt]42885[/gt]
     
  2. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    |:-=(:'-(:confused::lol:
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik wacht altijd op GT reviews, maar als dit een puntje hoger was dan had ik hem nog wel gehaald, maar ik laat hem liggen en ik hoop dat veel meer mensen dat doen zodat EA het begrijpt dat ze verkeerd bezig zijn. Ik hoop dat er een soort van petitie komt op het officiele forum om het eens en voor altijd duidelijk te maken.
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik ga deze keer eens geen NFS halen, op sommige punten is dit echt bagger spul zeg. Free-roaming gedeelte is echt waardeloos net zoals het tunen en de politie... :mad:
     
  5. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Er zal een tijd komen dat NFS een andere wending gaat krijgen,en ik denk dat dat hierna gaat gebeuren zeker als de kritieken erger worden en slechte reviews blijven rondzwemmen.

    Bij Pro street zagen we dat al gebeuren,omdat Carbon het ook al minder deed en zelfs die game is nog vele male beter.
     
  6. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad.. de laatste 3 titels zijn dan weer erg gemiddeld en zielloos... het mist charisma, en vooral passie.

    De liefde voor autos was heel erg aanwezig in de 1e paar NFS titels, waar ze alle details voor je hadden, met een prachtige vocale presentatie werd je al meteen duidelijk dat de makers echt met hartstocht de game maakten.

    Nu.. poepen ze om het jaar maar weer wat uit en gebruik ze nog steeds dezelfde engine, en op de een of andere manier weten ze het nog minder te maken allemaal ook nog... geld, geld geld.. hoorde ik in de gametrailers nou serieus echt dat je echte euros/dollars om kunt zetten naar game credits?

    Was ik president bij EA blackbox dan gingen er ontslagen vallen per direct.. en dan ging ik op zoek naar mensen die wel met passie een game willen maken in plaats van een template vullen met wat opties en autos, maar echt een game vanaf 0,0 opbouwen en dezelfde passie meegeven die de fans willen.

    Een reviewer van een online site zei het zelf al eens.. geef ons verdomme nou gewoon een hot pursuit 3 en hou op de boel te veprutsen elke keer... dit is niet NFS waardig, dit is uitmelkerij van de bovenste plank, en godzijdank dat de reviewers deze keer niet rustig aan doen met hun reviews, dit moet toch een sterk signaal zijn naar de ontwikkelaars toe.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    En als wij als gamer daar nog achter gaan staan dan kunnen ze geen kant op. Dan moet de volgende van hoge kwaliteit zijn want ze zijn heel veel fans verloren ook al is de volgende game gemiddeld tot goed dan wordt die alsnog niet verkocht omdat ze alle krediet kwijt zijn.

    Doe er mar lekker 2 jaar over, want van mij hoef ik niet ieder jaar een nieuwe NFS maar volgens mij willen de makers dat zelf wel.
     
  8. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Omg, het lijkt echt zoveel op carbon en aangezien die weer redelijk veel leek op most wanted....... Zit naar mijn mening echt te weinig vernieuwends in.
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Helemaal mee eens. Dit is echt eenheidsworst. En ik maar hopen dat dit eindelijk weer eens een goede NFS ging worden.
     
  10. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Op zich schuilt daar het probleem niet zo erg,aangezien de vroegere titels ook al om het jaar kwamen rond Maart.

    Ja ik ben erg,een echte oude NFS freak en wist elk detail wel lol:)
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Jammer dat het steeds meer en meer een afgeraffelt product wordt om maar te cashen en te melken...
    Bij de 'oude' delen kon je echt merken dat de makers er veel tijd en aandacht aan hadden besteedt om zo elk detail te laten kloppen. Kijk maar een op pagina 23 naar die filmpjes die ik postte. Bij elke auto uitgebreide en interessante informatie, het zelfde bij de tracks. :D
    We moeten gewoon met z'n allen geld inzamelen en dan proberen de makers van de glorie NFS delen weten te strikken voor NFS: Reborn. :cool:
     
  12. bakatje

    bakatje Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Vroeger speelde ik altijd Need for Speed: Hot Pursuit (NFS 3?) met zo'n crappy stuurtjes, jarenlang mee vermaakt. Eén van mijn eerste game ervaringen. Nu vind ik het echt zielig hoe EA omgaat met de NFS reeks. Bij NFS: Underground 1 dacht ik nog: leuk, maar daarna had ik het al gauw gezien.

    Speel nu een weekje Midnight Club, een spel dat naar mijn mening qua wereld veel meer sfeer uitstraalt, en een wereld biedt met veel meer mogelijkheden. Maar natuurlijk zal NFS weer veel meer verkopen dan Midnight Club, erg jammer.

    Ik hoop echt dat deze game minder gaat verkopen dan de voorgaande delen, zodat EA eindelijk inziet dat ze deze mooie gamereeks niet verder moeten verkrachten!
     
  13. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Of die echt veel gaat verkopen heb ik zwaar mijn twijfels over,maarja er word wel inderdaad op de naam gekocht.
    Nee maar ik denk dat deze onwaardigheid aan innovatie en geldvangerij nu langzaam aan bij EA gaat rondspoken,ze zullen uiteindelijk wel een keer wakker worden.

    @ Antraxxx

    Een NFS Reborn,ja dat zou cool zijn haha ruige titel.
    Ging het maar zo simpel om met z'n allen een bedrijfje te beginnen,en onze eigen racegame te maken met de invloeden daarvan.
    De vroegere Need for speed delen werden door vrij kleine teams gemaakt,bij Hot Pursuit 2 werd het allemaal al groter en serieuzer tot Underground 1 kwam ja toen werd het echt groot.

    Met deze zware teleurstelling sluit ik met een zeer hart de NFS serie af,mochten ze ooit terugkeren naar de echte oude roots dan kom ik weer met interesse.
    Maar tot die tijd is het Forza en PGR,Midnight club is niet mijn ding.
    Ben in tijden niet meer zo teleurgesteld,en dat is echt lang geleden howel ik de illegale racers nu een beetje beu ben.
    Maar voor een oude NFS,wake me up.:)
     
  14. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Heb hem op de pc gespeeld enne..... Een orginele onopgevoerde audi TT 3.2... Zit in 3.5 seconden op de 100. Hoezo verneukte en neppe gameplay? :confused: :mad:
     
  15. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah, jij speelt altijd met stopwatch? ;)

    Als je trouwens alleen naar de omgeving kijkt, straalt Midnight Club zo veel meer sfeer uit. NFS heeft lege omgevingen en altijd dat bruinige kleurtje. Ik zou Undercover graag eens naat MC willen leggen voor echte vergelijking, maar ik denk dat MC op dit moment de betere keus is.

    Jammer, ik keek hier echt naar uit. Verneuken ze een game met zo'n Car List!!!!
     
  16. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    die mensen zijn ook helemaal niet te jong om de oude need for speed te kennen, en dus terug terug te gaan naar de oude style, want ik heb vanaf nfs 3 alle delen gehad. en ik ben pas 14, dus moeten zij al die delen ook wel moeten kennen. kunnen ze dan niet eventjes naar de goede momenten van nfs kijken en inspiratie opdoen, in plaats van hun fantasie te gebruiken?
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2008
  17. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Mja, het is niet zozeer aan de ontwikkelaars, maar meer aan EA welke kant ze ermee op willen. En als EA een mogelijkheid ziet om een grote hoeveelheid games te verkopen, dan doen ze dat graag. Het kleinere groepje diehard fans/gamers is voor hun minder interessant dan de grote groep mainstream gamers.
     
  18. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Tuurlijk weten de jongere makers wat de oude NFS is,maar ze zitten er niet mee zoals wij blijkbaar met de nostalgie gevoelens en kijk op de serie.

    Ook het woordje passie ontbreekt bij hun,nu wil ik niet zeggen dat ze zonder hart en ziel aan de nieuwe delen werken integendeel.
    Maar inderdaad zijn ze afhankelijk van de grote baas,en dat is het punt van deze tijden.
    En vroeger werden de games rondom de tafel besproken,iets wat nu ook al langzaam uitsterft en word er gewerkt vanaf telefoon-mail en dat soort.
    En dat zijn de nadelen van grote bedrijven,Joris werkt aan de auto's samen met Bram,en Florijntje doet de track design met Pieter en Miepje.

    Maar sprake van een interactie,sociale band om het spel is er volgens mij bij EA niet meer.
    Je merkt het gewoon aan het spel,want een van de oude makers had dat niet toegelaten hoe de game nu is geworden.

    Een van de eerste NFS producenten was Hanno Lemke,de man waaraan we de prachtige NFS 3 Hot Pursuit te danken hebben.
    Toen der tijd heb ik een heel interview over hem en de game gelezen,helaas heb ik die niet meer anders had ik hem graag gescand voor hierop te plaatsen.
    Maar ieder geval,de manier hoe hij over de game sprak was echt met liefde en lof,de warmte hoe ze toen de PSX versie gemaakt hebben en ondanks haar technische beperking toch die wilde achtervolgingen konden neerzetten.
    En iedereen was er verbaasd over hoe ze dat gedaan hebben voor op een PSX,en dat zijn dingen wat ik bedoel wat je allang niet meer merkt met de liefde en passie voor het maken van een nieuwe Need for speed.
    Tegenwoordig zie je een youtube filmpje waar de producent en mede ontwikkelaar hun zegje doen,maar voor de verder rest is er geen greintje liefde of passie in hun woorden te bekennen en daar zit het probleem.
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2008
  19. The Crow

    The Crow Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    2
  20. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    En weet je wat nou het trieste is van dit alles?
    Deze zal waarschijnlijk ook nog eens goed verkopen op basis van de franchise.. underground 1 en 2, carbon verkochten verdomd goed.. most wanted geloof ik meer dan een miljoen, en zelfs pro-street kreeg geld in het laatje.

    De hoge heren zullen dit alleen zien.. cijfertjes, ik hoop dan ook van harte dan mensen voor MC:LA gaan als impuls aankoop deze winter, of gewoon bij burnout blijven... maar ik ben bang dat zelfs deze titel het goed gaat doen en zo de uitbrenger en ontwikkelaar geen enkele reden geeft om vooruitgang te boeken, het verkoopt immers zo goed.

    Ik ben er ook wel klaar mee.. maak me maar wakker als ze met een nieuwe unleashed, hot pursuit of high stakes aankomen.. de rest, ZEKER als het nog op deze oude engine is (ook nog steeds geen cockpit view) sla ik pertinent over.
     

Deel Deze Pagina