1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Need for Speed: Undercover

Discussie in 'Algemeen' gestart door Steel Dogg, 18 jun 2008.

  1. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    nope geen moeilijkheidsgraad. En ja ga maar voor Most Wanted want die was echt beter op alle fronten
     
  2. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    bizar dat most wanted uit eind 2005 beter is dan een spel uit eind 2008.

    Waar ben je dan als developer mee bezig :D
     
  3. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Precies,als je naar gameplay gaat kijken van de games van die jaren waren de meeste spellen gewoon veel intersanter dan de huidige met uitzonderingen daar gelaten.

    Dat Blacklist systeem van Most wanted was gewoon briljant,ietwat geforceerd meer wel erg leuk.
    Als ze dat wat beter zouden perfectioneren zou dat helemaal top zijn,en zo een indentiteit aan de game kunnen worden.
     
  4. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    dat hoor ik iedereen zeggen , maar ziet die game er wel goed uit in vergelijking tot deze game ( ja ben best een beetje een graphics hoer)

    want zo ja dan pik ik hem wel op voor die 20 tientjes !
     
  5. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Naar mijn idee zien beide games er prachtig uit,vooral het realtime zonlicht in Most wanted is echt geweldig en de regen om te zien.

    Undercover is inderdaad mooier van opset en hoe het zich presenteert,alleen het technische mankement dat er framedrops zijn en pop up detail in de gebouwen van de stad.

    Enig minpunt is dat de wagens in Most Wanted nogal plastic achtig ogen,maar dat is echt wat muggenziften eigenlijk.
    Als je echt voor graphigs gaat zou ik Undercover kiezen,want persoonlijk vin ik die wel mooier uitzien.
    Maar het zijn alleen de techische storingen die het racegenot 'kunnen' storen voor sommige,maar voor gameplay en leukere filmscenes ga je voor Most wanted.
     
  6. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks voor je antwoord man , ik ben overtuigd :p ik haal deze game uit 2005 ipv van de nieuwe NFS :+
     
  7. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Anytime hoor.:)
    Weer iemand gered van de mogelijke product uitbuiting die zijnen geld niet waar zijn,neem undercover maar als die echt undercover in de budgettenbak ligt.;)
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2008
  8. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    ik heb toevallig afgelopen maandag Most wanted gehaald mede door de telleurstellende reviews van undercover.

    Framerate van most wanted is ook niet altijd optimaal, maar wel gewoon goed te spelen. Het wordt nooit storend. Ik vind het grafisch ook wel erg mooi. zeker met die zon op de regenachtige wegen.

    Verder is het snelheidsgevoel echt sick. Geluid is ook echt goed.
    Zeker met zelfschakelen geeft het een kick om hem hoog in de toeren te jagen.

    Had het spel in 2005 al op de gewone xbox en heb er toen in splitscreen veel plezier van gehad. Binnenkort maar eens een grote LCD kopen en die tijden herleven.
     
  9. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    heb de demo even gedownload gisteren en ik moet zeggen dat het er echt wel goed uitziet Most Wanted , dat verbaasde me gewoon , nou speel ik wel op een full hd scherm , dus daar kan het ook liggen , maar je zou niet denken dat die game uit 2005 is !

    En idd net wat Emileu hierboven zegt , het geluid is ook altijd top van de NFS serie , ik ga hem zo even in de stad uit een budgetpak pikken :)
     
  10. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Om eerlijk te zijn vind ik Most wanted echt sierlijk om aan te zien in actie,de game schitterd nog meer dan bijvoorbeeld PGR4 waar ik de graphics wat statisch vind.

    Ook die stad Rockport van Most Wanted is echt super inelkaar gezet,je hebt bijvoorbeeld zo'n tunnel waar links en rechts verkeer elkaar passeren en is gewoon een genot om voluit te knallen en dan rechtstreeks de autobaan op.
    En dan het zonlicht wat door de bossen schijnt en die boerderijtjes allemaal wat mooi overgaat naar de grote stad,fantastisch!

    Edit

    Niet te vergeten de knallende soundtrack.:p
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2008
  11. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    haha. ik zat me idd bij het (her)spelen van de 360-versie sinds 2005-2006 ook echt te verbazen over de sountrack. O.A Lekkere snelle metal die je aanmoedigen om nog harder te gaan.
     
  12. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    net opgepikt voor 12,50 bij frs :D
     
  13. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Rockport was echt een goede stad. Wat je zegt MaxxRaptor, de bossen en de boerderijtjes, echt top gewoon. Ik zou wel eens een stad willen zien, met de omgevingen van Hot Pursuit, met de onderwatertunnel op de Atlantic Ring. Ik heb het al zo vaak gezegt, maar Hot Pursuit is gewoon één van de beste NFS die er is. Ik vind die banen gewoon zo vet, dat er van elke omgeving twee banen zijn, met verschillende weersomstandigheden, zoals zonsondergang en sneeuw. Het is wel erg vroeg om over een nieuwe te beginnen, maar ik hoop dat ze gewoon terug gaan naar Hot Pursuit. Laat dat tunen maar een keer achterwegen en vooral die lompe acteurs.
     
  14. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Jaja big news,maar EA heeft bekend gemaakt totaal niet tevreden te zijn met de lage omzet van z'n game verkoop line up.
    Rara hoe zou dat komen,kan toch niet aan Need for speed Undercover liggen,de beste racegame ooit gemaakt.
    Wat zeg ik,aller tijden!:lol:;)
     
  15. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik heb het gisteren uitgespeeld. Behoorlijk suf spel zeg, het valt al heel snel in herhaling!

    Verwacht na het weekend een uitgebreide review op xboxworld.
     
  16. Suzukifreak

    Suzukifreak Active Member

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik snel bij de need for speed serie dat het allemaal maar wat van het zelfde wordt na een tijdje. Daarom zou ik nooit zo''n spel kopen als ik er de volle mep voor moet betalen
     
  17. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    zo goedkoop!? Is hij overal zo goedkoop!?
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Nee want hij had NFS:Most Wanted gekocht voor 12,50. :9 En niet Undercover.
     
  19. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Need for speed zal een keer van de grond af overnieuw opgebouwd mogen worden,maar dat is al vaker gezegd natuurlijk.
    Maar ik vind de stad scene op zich een leuk ideewat toen ozo goed werkte in Underground 2 en Most Wanted,maar ik vind dat het nu echt tijd gaat worden voor een andere setting en aanpak.

    Je had bijvoorbeeld in Undergound 2 die URL evenementen,een soort voorloper van de Pro street principes waar er op dichte racebanen werd geracet en daar zouden ze iets nieuws mee moeten doen.
    Misschien een opvolger ala Pro street met een veel betere race kalender en intersante tracklist met goede replay opname en fotomode,of dat weer omdraaien naar de oude garde zoals de exotische lokaties vanuit de legendarische tijden van Need for speed.

    Wat ik nu zeg klinkt misschien raar,maar de NFS serie geeft me die ene kik wat ik mis bij alle andere racers,en dat is snelheid.
    Bij Forza,Project Gotham,Gran Turismo mis ik echt de intense snelheden wat ik gewoon echt heel raar vind voor racegames als dat niet uitgebeeld word.
    Need for speed en Burnout zijn beide series die de snelheid perfect weten neer te zetten,en dus NFS heeft wat dat betreft nog altijd die ene troefkaart.
    De racer GRID is dan de enige uitzondering daarop voor me,al is de game volgens vele niet al te geweldig maar daar kan ik nog niet over oordelen aangezien ik de game niet heb.

    En dus EA,de volgende Need for speed graag meer uitgebeeld en diepgang meegeven met alle features van de racegame van nu.
     
  20. ikkuh[NL]

    ikkuh[NL] Carrera GT Driver

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het zo moet gaan:
    Er was NFS:Underground, NFS:Underground 2, Most Wanted, Carbon, Pro Street en Undercover.
    Net als GTA gewoon een Underground 3 maken met een soort vervolg op 2 en alles verbeterd

    Oeh, jongens, als ik een NFS Moest maken.. :p
     

Deel Deze Pagina