Gezien er op dit forum nog geen centrale thread over Need for Speed: Underground 2 was geopend, doe ik dat bij deze. Post hier alle ins & outs over Need for Speed: Underground 2. [Algemene informatie] Het tweede deel van Need for Speed: Underground staat uiteraard weer geheel in het teken van het auto's opvoeren. Dit keer heb je echter een grote stad opgedeeld in vijf gebieden waar je vrij kunt rondrijden. Terwijl je rijd zul je andere racers tegenkomen die je laten zien waar je diverse extra’s kunt kopen, en waar alle races plaatsvinden. Het gevoel van vrijheid wordt hiermee toch iets groter dan in de voorganger, waar het racen nog op een klein aantal losse tracks was. Het verfraaien van één van de 30 gelicenseerde auto's kan op twee keer zoveel manieren als in het eerste deel. In theorie betekend dit volgens EA dat er 70 miljard verschillende combinaties mogelijk zijn. Kleine kans dat je auto op die van iemand anders lijkt. Need for Speed: Underground moet eind dit jaar in de winkels liggen voor de PC, Xbox, Gamecube en Playstation 2. Alle speelmodi zijn ook online te spelen, inclusief enkele speciale online modi zoals 'Outrun'. Waarin spelers elkaar moeten proberen af te schudden, om beurten. Ook doet het team zijn best om alle online speelmodi zo aantrekkelijk mogelijk te maken, en passen ze het scoreboard systeem aan om spelers meteen resultaat te geven van hun harde race-werk. We zijn benieuwd. [Screenshots] [Extra Informatie] Uitgever: Electronic Arts Developer: Electronic Arts Genre: Arcade Racer Releasedate: November 2004 Belangrijke Features: Online Multiplayer Info op XBW: Need for Speed: Underground 1 thread Show je NFSU 2 Car Meer informatie op Xboxworld Overige gamessites: Officiële site IGN.com Gamespot.com TeamXbox.com [Let op!] Er wordt in deze thread alleen gesproken over de originele PAL versie. Ervaringen over illegale downloads worden hier dus niet gedeeld. Plaatjes van de door jouw gebouwde NFSU 2 Car worden hier gepost, dus niet in deze thread!
Deel 1 was lang zat. Alleen werd hij op een gegeven moment zooooo saai! Steeds weer een race in diezelfde stad. Geen leuke tussenfilmpjes, geen leuke verhaallijn. Als ze aan dat saaie wat weten te doen wordt dit een supergame!
Hij stotterde zo vaak dat ik hem weer naar de winkel gebracht heb. Als deel twee daar geen last van heeft kan het een topper worden. Zit wel een Nissan Skyline in, dat is een + punt.
bij deze game moet je dacht ik ook echt gaan zoeken naar een race. maar weet er iemand of er nu ook politie is als je gewoon vrij rondrijd?
ik geloof geen politie anders heb ik die toch de heletijd achter me aan lijkt me wel vet om met je getunde wagen (of die van mijn broer {autogek }) lkkr rondrijden in de stad
IK vind het op de xbox er niet mooi uit zien, te veel lijntjes, te veel lag, Neej ik ga dit spel wel op me pctje spelen
Lijkt me een leuke game. Deel 1 heb ik nooit uitgespeeld. Vond de AI irritand worden en de herhalende levels wisten me niet meer te boeien. De gameplay lag me op een gegeven moment niet meer zo. Hoop dat deze game me wel tot het eind kan boeiend want dan is het een superdope game.
In tegenstelling tot [2k] heb ik NFSU wel uitgespeeld, 2 keer zelfs omdat ik beide wide-body kits wou. Vreemd genoeg vond ik NFSU toch niet echt een topper. Het optische tunen van die auto's vond ik erg grappig en dat is dan ook de reden dat ik hem 2 keer gespeeld heb. Wou namelijk zien hoe alle modellen er in beide body kits uit zouden zien. AI van NFSU was niet altijd even best, en baan variatie was te weinig en ik vond het een beetje waardeloos dat je geen schade zag. Als ze dat voor deel 2 goed verbeterd heb dan haal ik hem misschien. Echter komen er een aantal straatracers uit en wacht ik eerst af wat die gaan doen kwa reviews voordat ik NFSU II zal aanschaffen. De plaatjes zien er in ieder geval wel weer goed uit. Maar NFSU II zal meer moeten dan dat. Vorige keer was alleen Midnight Club een beetje concurerend. Nu is er Juiced ook al bij gekomen en dat ziet er ook best veel belovend uit + dat midnight club 3 nu ook veel meer met auto-tunen doet. Dat alleen zal dus geen reden meer zijn voor mij om NFSU II aan te schaffen.
Verwacht niet dat er een schademodel in NFS:U2 zit. Wel jammer. Concurrentie is er inderdaad dus wordt het afwachten welke game het meeste te bieden heeft.
ik heb de Demo op de PU Gameplay dit jaar gespeeld , en het boeide mij niet zoveel. ik hou het lekker bij Burnout3
Lijkt me een leuk concept. Het GTA idee en beetje combineren met tunen en misschien dit maal ook fatsoenlijk racen. In deel 1 vond ik het racen gewoon zwaar onder de maat. Het zag er optisch dus wel top uit, maar het racen is een beetje te vergelijken met race spellen op de PS 1. Hopelijk is het free-roam idee hier goed gemaakt. Wacht uiteraard eerst een review af en denk dat ik em ook nog wel een keertje huur. Maar ik heb er wel vertrouwen in. Een mooi ingame filmpje zou wel fijn zijn....
't ziet er niet echt mooi uit he? En zoals de anderen al zijden werd deel 1 echt saai met dezelfde tracks
Ik ga hem iig zeker cheken, Het vrij racen in de stad en ik druk op die turboboost zodat ik niet in de bak wegroest
Mwa concurrentie, in welke vorm. Juiced? mwa niet bepaald. Heb de demo gespeeld. De besturing en het weg realisme is gewoon nog slechter dan bij nfsu. Ontzettend bagger gewoon. Dat is dus echt een game die ik aan me voorbij laat gaan.
Interview, screens, movies and lovely details. IGN heeft nieuwe informatie op haar site gezet in de vorm van een interview, screenshots, filmpjes en "lovely details". Klik hier.