Weet iemand hier toevallig een pagina waar ik o.a: spoilers, bumpers, velgen etc. kan downloaden voor NFSU (pc)
Er lijken inderdaad nog weinig tot geen mods/ addons op de markt te zijn. Verder dan een paar tooltjes kom ik ook niet.
Volgens mij zijn die er niet. Misschien dat een stel gamers een mod heeft gemaakt ofzo?? Anders moet je daar eens naar zoeken. Als je wat hebt gevonden, dan hoor ik het graag!
tja aan de link van martijn te zien kun je al je eigen textures importeren... nou ja vervangen... "inTex 0.3 NEW Author: Arushan Size: 62 KB Description: This program will let you open up Textures.bin, Vinyls.bin, and any other textures and export the texture data as Direct Draw Surface (DDS) files. It also allows you to import DDS files back into the BIN file. You can only replace an exisiting texture, you CANNOT add a texture! When playing online, the other players will see the original texture, not your edited texture"
Tja, ik ben al 2 dagen opzoek maar ik vind niks. een klasgenoot van me heeft wel spoilers enzo, alleen dat is op zijn PS2, via ps2 live...
Ik had ze laatst nog gezien, maar kan ze nu niet meer vinden, via de links op www.needforspeed.com dacht ik. Alleen zijn die nu tijdelijk weg.
http://www.nd4spdworld.com/?v=7 hier kan je wel auto's enz.. vinden. Onderdelen zelf zijn volgens mij nog nergens te vinden