Ik heb afgelopen dinsdag nfsu gekoopt..... helemaal te gek, tot ik begon te spelen..... echt F*@#%$ing veel frame drops. Zo erg dat ik nu een level niet door kom. Ben ik de enige die hier last van heb of is t spel gewoon kut....
Framerate drops? Ik merk er weinig van... Heel soms daalt de framerate ietwat, maar niet noemenswaardig... Is er soms iets met je Xbox of met de game zelf... Misschien heb je een "misbaksel" te pakken en moet je de game omruilen... Een game die wel veel last had van framerate drops was Need For Speed - Hot Pursuit 2...
nfs hp2 heb ik niet dus dat weet ik niet.... in t begin viel t ook wel mee met de framedrops.... maar ik t level waar ik nu zit is t echt zwaar naad..... kan niet eens normaal de bocht door.... zal maandag wel ns ff bellen naar de EA helpdesk.... zit al een half jaar op t spel te wachten, eindelijk heb ik m, zit je met deze ongein..... ben in ieder geval niet de enige die last heeft van framedrops.... ea loopt iets te hard van stapel met de xbox specs.... dit is t enige spel die ik heb die er last van heeft dus denk niet dat t aan mn box ligt.....
toen ik het bij mn vriend speelde kwamen er ook vaak framedrops voor. iets waar ik helemaal niet tegen kan. voor zoiets laat ik een game al liggen. je bent dus niet de enige die het heeft...
Welk level ben je? ik heb af en toe wel last van een frame drop, maar het is nog niet zeer hinderlijk.... ik ben zelf bij 30/111 ongeveer
En in de reviews staat nog wel dat de Xbox versie het minste last heeft van fpsdrops van alle consoles.. Op de PC draait het ook alleen op hele snelle PCs lekker.. :{
Ja, die frame drops heb ik ook, zwaar irritant. Verder wel een goeie game, maar echt zonde van die frame drops, daar hadden ze wel iets meer aandacht aan mogen besteden.
kwestie van goed gebruik maken van de beschikbare console hardware en die ook goed benutten of desnoods de kwaliteit iets verlagen als dat de enige optie is .
Jep frame drops bij mij ook. Echt slecht gedaan, hoort toch zeker niet voor te komen (helemaal niet op consoles en al helemáál niet op onze Xbox). Schande...
gelukkig ben ik niet de enige die hier last van heeft..... ik ga maandag de helpdesk van EA ff bellen..... games zijn al duur genoeg, wil wel waar voor mn geld.....
heb hem net gespeeld, heeft idd soms last van weliswar kleine framedrops, maar ik vind framedrops een teken is van een onafgewerkt game.
bij het level 30/111 is het helemaal zwaar frustrerend, het spel heeft inderdaad last van soms grote framedrops waardoor je de besturing soms helemaal kwijt kan raken. Erg spijtig.
Je ziet wel eens een frameprobleempje. Maar als het niet stoort, dan hoor je mij niet klagen. Ik vind ze tot nu toe niet storend, als ik er door nu echt bochten niet mee kon nemen of tegen alles opreed door framerate drops, dan hebben we een prooleem. Maar zo groot is het toch ook niet? Heb je echt ZO veel last dan?
ja had er in 11 level echt zo veel last van dat ik niet normaal de bocht door kwam..... heb vandaag de EA helpdesk geprobeerd te bellen maar dat is helemaal een ramp..... die zijn gewoon ECHT NIET bereikbaar..... maar ondanks de framedrops is t wel een zeer verslafend spelletje
En wat moet EA dan doen als je ze wel bereikt? Het spel opnieuw programmeren? Denk niet dat ze dat doen
sorry hoor maar een frame drop is dat het allemaal langzamer gaat of dat het schokt???????? ken iemand mij dat uitleggen want ik wou need for speed gaan kopen maar begin nu te twijfelen alvast bedankt
Ikzelf heb hem ook teruggebracht. EA is net als Ubisoft zo'n lopende-band-uitgever, alleen Ubisoft weet nog iets meer kwaliteit boven de tafel te krijgen vaak. Tip voor EA, speel het spel eerst op het systeem waarop je het uitbrengt, kijk er naar, laat er gamers naar kijken .... testen heet dat geloof ik. Geen verkeerd spel hoor, maar het begon mij langzaam maar zeker ook steeds meer te irriteren. Zij brengen ook al die sport games uit, ik hou daar absoluut niet van, maar hebben die ook zulke frameproblemen? Ik heb geloof ik op console nog geen enkel EA spel gezien zonder frameproblemen. Filmpjes kunnen ze trouwens wel goed maken, Blizzard kwaliteit.